Hétvégén kibontottam a fűtéscsöveknél a burkolatot,mert nedvesnek találtuk a gyári szőnyeget a vezető oldalon.Főleg mert,hogy édeskés az íze :) Járattam a motort,de nem láttam szivárgást,csöpögést az illesztésnél és a hőcserélő alatt is száraz volt minden. Felvettem a gyári szőnyeget,h megnézzem alatta mi a helyzet. Gyári volt ,az újnyi vastag zőldes filctől kezdve,a pedálok alatti gumis borításig minden.Semmi fagyálló,víz a lemezen.Lehet hólé ? De az nem édes :))
Szia! Én novemberben kérdeztem meg a tatabányai Peugeotban a szilenteket, nekem is először a komplett lengőkarokat mondták újban és gyári felújítottban, aztán kiderült, hogy csak a szilentek lényegesen olcsóbbak. Kérdezd meg telefonon, vagy ha arra jársz, akkor személyesen. Csabit kérdeztem a cseréről, annyit mondott, hogy nem egyszerű, a hátsó szilentet meg ha ki akarom cserélni, akkor azt nem ő fogja. :)
Én itthon csináltam. Több idő volt a lengőkar kiszedése mint a szilent csere. ha kint van a lengőkar akkor egy satuval kitudod nyomni. Ha már kijött akkor az új szilentett betudod préselni a régivel. Az egész művelet célszerszámok nélkül durván 3 óra alatt megvolt.
Ha minden igaz szegecselve van és úgy kell lefúrni. Viszont engem lehet érdekelne, mert az enyémen a bakok el vannak törve. Az ára érdekelne, akár privátba is megírhatod, mail címem az adatlapomon.
Vettem egy komplett SW hátsóajtót. Nekem csak az üveg kell, ha valakit étdekelnek róla cuccok, olcsón vihetők. Az ablaktörlő motort hogy lehet kiszedni?
Péntek óta ma mentem hosszabbat az autóval. Egy idő után elkezd rángatni gázadásnál. Hibát nem dob. A szenzor csatlakozóját amit mutattál hogy húzzak szét ilyenkor szét húztam. Nem változott semmit. Ugyanúgy rángat. Hiba jelzés nincs, ami észrevehető hogy a vízhőfok mutatóm nem mozdul meg. Azonban ha elindul egy kicsit felfele, talán 70fokig ha felmegy, akkor már rángatózik. Van e tipped mi okozhat ilyet, ha nem az a szenzor a ludas, márpedig nem hiszem, mert ami most benne van ugye nem csinál semmit.
Jövő héten egyébként intézem a beszívott levegő hőmérséklet szenzort, hogy azt is tudjuk cserélni.
Ma alámentem a kocsi alá megnéztem hogy mi a helyzet a lengőkaroknál. Kérdésem a következő lenne, szilenteket cserélt valamelyikőtök házilag? érdemes neki állni? Kérdeztem egy műhelyt ott azt a választ kaptam h cserélni kell a lengőkart az egyszerűbb.... ja de 1 lengőkar 50E, a szilent szett lemfölderből kb 14E megvan. Válaszokat köszönöm. :D
A motornál szerintem nincs rendben valami.A tempomat akkor is szokott tiltakozni ha valami diagnosztikai hiba áll fenn. A diag jel nem jelzi véletlenül a műszerfalon? Meg nem ír ki APF hibát a kijelző? Már pedig ha a turbó sem megy akkor nem 100-as az égés a motorban.De ezt okozhatjja más is pl. a megfelelő CR nyomás hiánya,üzemyanyag szűrő,esetleg szivattyú, ezek csak pár dolgok.
Én is voltam már így,h nem mindig ment a tempomat. Nekem a CR -el volt a probi. Ki tisztítottam és rögvest jó lett a tempomat is,na meg persze a motor is visszanyerte a lovakat :D:D
Arra meg nem is jó gondolni,h " elteszik" a vezérlést valamiféle okból.