Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MrLack Creative Commons License 2014.03.05 0 0 32325

Hali!

 

Na vissza lett pakolva a rendszere, és nem működött. 

elvittem hibakódot törölni, mert gondoltam, hogy az miatt letilthatott...

 

Be is igazolódott, a következő hibákat írta:

-Turbó

-Oxigén

-Kipufogó eltömődés

-Kipufogó hiánya (vagy valami hasonló.)

 

Ahogy kitörölte, mondta valószínűleg a turbó kezd beszarni, majd hirtelen gázt adott neki és kipörgött 4000ig de még fölé is...

mondom eddig nem ment eddig ki... elvittem egy próba körre és ment mint az állat és nem dob semmi hibát vissza a computer...

 

Szóval rajtam ez segített, de nem tudom rajtad fog-e?! Hasonló szerencsét kívánok hozzá!

 

mindenféleképp ajánlom ha nekikezdesz a takarításnak, hogy a DPF szűrőhöz szerezz be tömítést 4200 volt nekem az egy pár...

ja és sok vegyszerrel és forróvizes gőzborotvával próbálkozz. én kimostam ugyan rengeteg soron kis kézivel, de a forróvizes még így is rengeteg trutyit kivitt :)

 

(Sokan kiheréltetik és újraprogramoztatják a gépet, de én nem tudom mennyire tesz ez jót neki. ugyan bikább lesz a hangja, de a fojtása megváltozik...) 

 

Előzmény: F27szerviz (32320)
fetitaco Creative Commons License 2014.03.05 0 0 32324

Szép. És a kipufogóból ítélve motor is van bennt :)

Előzmény: B.Slim (32323)
B.Slim Creative Commons License 2014.03.05 0 0 32323

Hali!

 

nekem van egy benzines e60-as:

 

Mostanában gondolkozok,hogy eladom,de még nem született meg az elhatározás ha esetleg érdekel szólj, úgy vettem ki,hogy neked se most rögtön kellene.

 

 

Előzmény: hpapagaj (32317)
mago520i Creative Commons License 2014.03.05 0 0 32322

Köszönöm a választ, tehát mindenképp célszerű elvégeztetni az adaptálást!

Előzmény: blondey (32321)
blondey Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32321

Már előrébb vagy mint én, mert nekem senki sem válaszolt...

Én elvittem Maszihoz és egy laptoppal 5 perc alatt regisztrálta az új aksit és rendbe tette a korábbi elb@szott adaptálást. Mint kiderült, az e60 530D-be, 90Ah-s, vagy 110Ah-s aksit lehet adaptálni. Az autóm előző gazdája ezt nem tudta és 100Ah-s aksit tett bele. Én 4 év alatt 120eKm-t mentem vele így és semmi baja sem volt egészen mostanáig.
Én is egy 100Ah-s 900A-os Excide akkumulátort vettem. Maszi elmondta, hogy ilyen esetben, a kisebb - 90Ah - beállítás a jobb. Faggattam, hogy minek ez a cécó a regisztrálással - miért szükséges. Azt mondja, hogy az energia management rendszer sokkal bonyolultabb mint gondolnánk és rengeteg paraméter figyelése alapján tölti, regenerálja, símogatja, babusgatja az akkumulátort,  mint gondolnánk. Pld a leállítás után 30 perrecl készít egy akkumulátor tesztet és csak ezt követően engedi az autót mélyebb alvásba. Szóval azért kell az új aksit regisztrálni, hogy a management tudja, hogy már nem azzal a vacak aksival van dolga, amivel az előző héten végig szívott, és innentől más a bánásmód. Kicsit misztikus dolognak tűnik, de ha ez kell, akkor én megtettem. Rosszabb nem lehet a helyzet és ha már ott voltam, Maszi egyéb problémákat is orvosolt. 

Előzmény: mago520i (32305)
F27szerviz Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32320

Igen azt irtam is hogy abba segitettek mi lehet a hiba,de en arra voltam kivancsi en ithon meg e tudom oldani vagy sem a hibat.

 

kipuculom szerintem valamelyik nap en is most azt irja fedelzeti hogy 4000km van vissza belole :)

Előzmény: MrLack (32318)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32319

Köszönöm igyekszem:-)

e60-ból benzines, kint is kevés van, de nem reménytelen

 

Előzmény: hpapagaj (32317)
MrLack Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32318

Féktisztívóval és sterimóval :)

Másfél óráig pucoltam, most ha megengedem vízzel, tiszta folyik ki kb ugyan abban sebességgel a másik felén...

 

Youtube-on is így tolták... sok kárt nem tehet benne, mert csak műanyag betétekből áll.

 

A turbóra INTER-hood reagált, hogy "Turbógeometria van leakadva. kb. 20-ért javítják." 

 

De csak van Ok-Okozati összefüggés... ha nem tud kellőképp távozni a levegő a bent maradott forró levegő kiakaszthatja a turbót nem?

 

 

 

Előzmény: F27szerviz (32314)
hpapagaj Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32317

A képek meg a vélemények alapján is igen patikák amiket behozol, később szerintem foglak keresni egy benzines E60/E90-es ügyében, hátha sikerül találnod valamit kint.

Előzmény: BMW-GMBH (32316)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32316

Jaja:-)

Nem tudom, az e39-ek, már kezdenek elfogyni kint, át kéne állni az e 60-61-re, de nehéz jót venni kint is.

Előzmény: hpapagaj (32315)
hpapagaj Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32315

Hé, te zsolty-j vagy az e39.hu-ról! Megismertem a garázst. :) Most már lesznek újabb modellek is a kínálatodban? Benzinest nem fogsz behozni?

Előzmény: BMW-GMBH (32293)
F27szerviz Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32314

Igen gyakorlatilag ugyan az a problemam,plane ha minezek melle meg erotlen is a motorod.

ma pl eltunt a hiba jelenseg ment mind a diszno ujra mint reg de ettol meg nemoldodott meg a problemam az tuti.

nekem tultoltest irt hibakodnak,itt valaki azt monta hogy a torbom van kiakadva,amit egyszer en valoban kiakasztottam egy 140-170 nemtudom pontosan tempovan 4 dik sebesegbe.

a DPF et mivel pucoltad ki?

en arra gondoltam leveszem beledobom egy oltrahangos mosoba azt benne hagyom egy 30 perces programmal 100-120fokos folyadekba.

 

a torbos problemamra senki sem reagalt hogy azt a kiakados problemat  meg e tudom oldani itthon vagy alkatresz cseres e.

en bizok benne egy nagytakaritas elegendo lenne neki:)

Előzmény: MrLack (32313)
MrLack Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32313

A problémám valójában a következő:

 

Elvittem automata váltóolajcserére a gépet. Kiderült az olaj tiszta sűrű fémes színű. Komplett felújítás lett belőle. Mikor elhoztam már 3000 fölé nem akart pörögni. Az illető azt mondta, hogy nem jók az izzító gyertyáim ezért nem is tud valószínűleg regenerálni a DPF és az eltömődés okozza ezt. (Mikor megvettem, volt ilyen problémám, de utána egy számítógépen kikényszerített regeneráció megoldotta ezt.) Igaza volt, az izzítógyertyák sőt az elektronika is szar volt, megcsináltattam. de az autó még mindig nem megy. Ma szétszedtük a kipufogót és a DPF-t teljesen kipucoltam. Holnap lesz összerakva és várom a végeredményt. (A kipufogó nem volt rendesen megszorítva és kifújt a DPF előtt, ez nem tudom mennyire befolyásolja a dolgokat) Viszont ha ez az egész sem oldja meg a problémám, nem tudom mi legyen a következő lépés...

Mert még a szerelő azt mondja még valami oxigén csatlakozót lehet ki kell cserélni, illetve valami csatlakozó félét a turbónál...

 

Ha van valakinek valami ötlete, azt megköszönöm. 

 

Láttam hasonló problémával küzd F27szerviz is :(

MrLack Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32312

http://www.ebay.com/itm/DPF-Exhaust-Gas-Temperature-Sensor-BMW-E60-E61-525d-530d-M57N-engs13627809152-/271391691219?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f303491d3

 

Erre gondolok, ennek csak annyi a feladata, hogy hőmérsékletet mér?

Mert akkor tuti működik, mert gépen néztük a DPF hőmérsékleteket...

Előzmény: atiTDI (32311)
atiTDI Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32311

Az egy hőmérséklet szenzor lesz, nem?

Előzmény: MrLack (32310)
MrLack Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32310

Sziasztok!

 

Kipufogónál a DPF előtt van egy izzító gyertya féleség...

 

Hogyan tudom megnézni, hogy jó-e?

 

az ampermérőt rátettük, de nem ment körbe az áram...

 

Előre is köszi!

3.d Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32309

Bocs AGM.

Előzmény: 3.d (32308)
3.d Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32308

Ez nekem is fehér folt, de mindenképp javasolt.AMG megy bele?

Ha jól emlékszem úgy magyarázta egy forgalmazó hogy a nem AMG nemtudja felvenni a nagyteljesítményü generátor teljes kapacitását, és az elektrónika a magas voltszám miatt "túltöltöttnek hiszi a normál aksit és cserébe nem tölti.Ha kissebb teljesítményü kapacitásút raksz bele: azt túltölti "forralja" mert szerinte a régi nagyobb van benne.Ettől az elektrónika vadulhat meg. Ha kisebb akkor sosincs teljesen feltöltve. Egyiksem tesz jót az aksinak.Az elektrónika valós méretét nem látja az akkunak sosem.Csak tudja hogy mekkorának kell lennie, mert egyszer megmutatták neki."A 1pohár víz + 1 csepp már sok bele."

Javítsatok ha rosszul mondam valamit.

Előzmény: mago520i (32305)
Dinnye87 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32307

Halihó! Tudom már nem egyszer volt téma,de kérdezném tőletek,illetve szakiktól is,hogy 260ezernél járok az autóval,váltó olaj tudtommal cserélve nem volt még...180körül volt váltó karter cserélve,akkor talán 1-2lityó olajat pótoltak rá,de a régi ment vissza.. Kinek mi a véleménye? Mi a tapasztalata? nem kevés a km,ezért félek a cserétől... Steef ?

Toma22 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32306

hali!

olyan kérdésem lenne mostanába gyakran előfordul hogy nem megy a koci 120nál többet, csövek nincsenek lecsuszva...a turbó fog meghalni???

mago520i Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32305

Kedves avatott szakértők!

Fórumtársam kérdése engem is kíváncsivá tett. Idézem:
Elengedhetetlenül szükséges akkumulátor csere után adaptálni az autót az új aksihoz? Akkor is ha azonos paraméterekkel bíró új aksi kerül be? Mi múlik ezen? Mit kockáztatok, ha ez elmarad? Előre is köszönöm a választ

bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32304

Nyugi, előtte is volt már 3 BMW -m, "új" autóm, most vásároltam, szimplán érdeklődtem. Egyébként meg mostanáig végig vezetett szervízkönyves WALLISNÁL!

Ez érdekelt volna, hogy mennyire megszokott ezeknél a típusoknál a DPF miatt, hogy kicsit növekszik a motorolaj?!

Előzmény: 3.d (32303)
3.d Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32303

Nézess utánna sürgősen az autónak, mert te is átnevezed a BMW-t pénztemetőnek.

Nem győzzük hangosztatni.BMW-t vásárlás elött vagy legalább közvetlen utánna

SZAKSZERELŐHÖZ kell vinni. Ez nem bicigli, és nem kétütemü segédmotor amihez mindenki ért.

Bocsánat ha bárkit megsértettem, de nálam a trehányság is bűn.

Előzmény: bmwe3086 (32301)
szokes83 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32302

én nem tudom hogy ki hogy van vele, de én 15e km-ként cserélek olajat... szerintem a szint még nem olyan vészes hogy gond legyen, de ártani nem ártassz ha lecseréled az olajat...

Előzmény: bmwe3086 (32301)
bmwe3086 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 32301

Hali, vásároltam 25d e60 BMW -t, vadonatúj részecskeszűrő van benne, most az olajban 22e km van, mert most utólag már nem vitte a tulaj szervízbe.

Az olajszint a maxtól kb fél - egy cm -el magasabban van mint kéne, ez így van rendjén? Az olajon érzem a gázolaj szagot.

F27szerviz Creative Commons License 2014.03.03 0 0 32300

Szia.

nekem is mondanal/segitenel par szoval valamit ha tudsz?:)

Előzmény: Steeef (32299)
Steeef Creative Commons License 2014.03.03 0 0 32299

Szia! DDE motorvezérlő vezérli PWM jellel! 

 

Steeef

Előzmény: BMWe60 (32298)
BMWe60 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 32298

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy e60 530d-ben a hűtő ventit mi kapcsolja? Motorindítás után pár másodperccel elindul és folyamatosan megy.

F27szerviz Creative Commons License 2014.03.03 0 0 32297

Mit lehet vele csinalni hazilag?

leszedni kitakaritani stb? Vagy alkatreszcseres szervizes melo?

itt nincs  semmi megbizhato szerviz es amit lehet magam megcsinalom,legalabb az  olyan amilyennek lennie kell. :)

Előzmény: Inter-HOOD (32291)
fetitaco Creative Commons License 2014.03.03 0 0 32296

Mi a sz@rnak kell annyit dolgozni??? Állítólag megárt :)))

Előzmény: Inter-HOOD (32294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!