Na vissza lett pakolva a rendszere, és nem működött.
elvittem hibakódot törölni, mert gondoltam, hogy az miatt letilthatott...
Be is igazolódott, a következő hibákat írta:
-Turbó
-Oxigén
-Kipufogó eltömődés
-Kipufogó hiánya (vagy valami hasonló.)
Ahogy kitörölte, mondta valószínűleg a turbó kezd beszarni, majd hirtelen gázt adott neki és kipörgött 4000ig de még fölé is...
mondom eddig nem ment eddig ki... elvittem egy próba körre és ment mint az állat és nem dob semmi hibát vissza a computer...
Szóval rajtam ez segített, de nem tudom rajtad fog-e?! Hasonló szerencsét kívánok hozzá!
mindenféleképp ajánlom ha nekikezdesz a takarításnak, hogy a DPF szűrőhöz szerezz be tömítést 4200 volt nekem az egy pár...
ja és sok vegyszerrel és forróvizes gőzborotvával próbálkozz. én kimostam ugyan rengeteg soron kis kézivel, de a forróvizes még így is rengeteg trutyit kivitt :)
(Sokan kiheréltetik és újraprogramoztatják a gépet, de én nem tudom mennyire tesz ez jót neki. ugyan bikább lesz a hangja, de a fojtása megváltozik...)
Már előrébb vagy mint én, mert nekem senki sem válaszolt...
Én elvittem Maszihoz és egy laptoppal 5 perc alatt regisztrálta az új aksit és rendbe tette a korábbi elb@szott adaptálást. Mint kiderült, az e60 530D-be, 90Ah-s, vagy 110Ah-s aksit lehet adaptálni. Az autóm előző gazdája ezt nem tudta és 100Ah-s aksit tett bele. Én 4 év alatt 120eKm-t mentem vele így és semmi baja sem volt egészen mostanáig. Én is egy 100Ah-s 900A-os Excide akkumulátort vettem. Maszi elmondta, hogy ilyen esetben, a kisebb - 90Ah - beállítás a jobb. Faggattam, hogy minek ez a cécó a regisztrálással - miért szükséges. Azt mondja, hogy az energia management rendszer sokkal bonyolultabb mint gondolnánk és rengeteg paraméter figyelése alapján tölti, regenerálja, símogatja, babusgatja az akkumulátort, mint gondolnánk. Pld a leállítás után 30 perrecl készít egy akkumulátor tesztet és csak ezt követően engedi az autót mélyebb alvásba. Szóval azért kell az új aksit regisztrálni, hogy a management tudja, hogy már nem azzal a vacak aksival van dolga, amivel az előző héten végig szívott, és innentől más a bánásmód. Kicsit misztikus dolognak tűnik, de ha ez kell, akkor én megtettem. Rosszabb nem lehet a helyzet és ha már ott voltam, Maszi egyéb problémákat is orvosolt.
A képek meg a vélemények alapján is igen patikák amiket behozol, később szerintem foglak keresni egy benzines E60/E90-es ügyében, hátha sikerül találnod valamit kint.
Igen gyakorlatilag ugyan az a problemam,plane ha minezek melle meg erotlen is a motorod.
ma pl eltunt a hiba jelenseg ment mind a diszno ujra mint reg de ettol meg nemoldodott meg a problemam az tuti.
nekem tultoltest irt hibakodnak,itt valaki azt monta hogy a torbom van kiakadva,amit egyszer en valoban kiakasztottam egy 140-170 nemtudom pontosan tempovan 4 dik sebesegbe.
a DPF et mivel pucoltad ki?
en arra gondoltam leveszem beledobom egy oltrahangos mosoba azt benne hagyom egy 30 perces programmal 100-120fokos folyadekba.
a torbos problemamra senki sem reagalt hogy azt a kiakados problemat meg e tudom oldani itthon vagy alkatresz cseres e.
en bizok benne egy nagytakaritas elegendo lenne neki:)
Elvittem automata váltóolajcserére a gépet. Kiderült az olaj tiszta sűrű fémes színű. Komplett felújítás lett belőle. Mikor elhoztam már 3000 fölé nem akart pörögni. Az illető azt mondta, hogy nem jók az izzító gyertyáim ezért nem is tud valószínűleg regenerálni a DPF és az eltömődés okozza ezt. (Mikor megvettem, volt ilyen problémám, de utána egy számítógépen kikényszerített regeneráció megoldotta ezt.) Igaza volt, az izzítógyertyák sőt az elektronika is szar volt, megcsináltattam. de az autó még mindig nem megy. Ma szétszedtük a kipufogót és a DPF-t teljesen kipucoltam. Holnap lesz összerakva és várom a végeredményt. (A kipufogó nem volt rendesen megszorítva és kifújt a DPF előtt, ez nem tudom mennyire befolyásolja a dolgokat) Viszont ha ez az egész sem oldja meg a problémám, nem tudom mi legyen a következő lépés...
Mert még a szerelő azt mondja még valami oxigén csatlakozót lehet ki kell cserélni, illetve valami csatlakozó félét a turbónál...
Ez nekem is fehér folt, de mindenképp javasolt.AMG megy bele?
Ha jól emlékszem úgy magyarázta egy forgalmazó hogy a nem AMG nemtudja felvenni a nagyteljesítményü generátor teljes kapacitását, és az elektrónika a magas voltszám miatt "túltöltöttnek hiszi a normál aksit és cserébe nem tölti.Ha kissebb teljesítményü kapacitásút raksz bele: azt túltölti "forralja" mert szerinte a régi nagyobb van benne.Ettől az elektrónika vadulhat meg. Ha kisebb akkor sosincs teljesen feltöltve. Egyiksem tesz jót az aksinak.Az elektrónika valós méretét nem látja az akkunak sosem.Csak tudja hogy mekkorának kell lennie, mert egyszer megmutatták neki."A 1pohár víz + 1 csepp már sok bele."
Halihó! Tudom már nem egyszer volt téma,de kérdezném tőletek,illetve szakiktól is,hogy 260ezernél járok az autóval,váltó olaj tudtommal cserélve nem volt még...180körül volt váltó karter cserélve,akkor talán 1-2lityó olajat pótoltak rá,de a régi ment vissza.. Kinek mi a véleménye? Mi a tapasztalata? nem kevés a km,ezért félek a cserétől... Steef ?
Fórumtársam kérdése engem is kíváncsivá tett. Idézem: Elengedhetetlenül szükséges akkumulátor csere után adaptálni az autót az új aksihoz? Akkor is ha azonos paraméterekkel bíró új aksi kerül be? Mi múlik ezen? Mit kockáztatok, ha ez elmarad? Előre is köszönöm a választ
Nyugi, előtte is volt már 3 BMW -m, "új" autóm, most vásároltam, szimplán érdeklődtem. Egyébként meg mostanáig végig vezetett szervízkönyves WALLISNÁL!
Ez érdekelt volna, hogy mennyire megszokott ezeknél a típusoknál a DPF miatt, hogy kicsit növekszik a motorolaj?!
én nem tudom hogy ki hogy van vele, de én 15e km-ként cserélek olajat... szerintem a szint még nem olyan vészes hogy gond legyen, de ártani nem ártassz ha lecseréled az olajat...