Keresés

Részletes keresés

Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2009.06.25 0 0 1601

http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/25/fogyasztovedok_beperlik_a_zeptert/

 

Fogyasztóvédők beperlik a Zeptert

 

2009. június 25., csütörtök 18:26 | Frissítve: 2 órája

 

Fogyasztóvédők keresetet indítanak a Zepter International Ungarn Kft. ellen, mivel szerintük a vállalat tisztességtelen feltételekkel köt szerződést például az áruvásárlási kölcsönök esetében.

 

 

Úgynevezett közérdekű keresetet indít az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) a Zepter International Ungarn Kft. ellen, mert megítélése szerint a vállalat tisztességtelen szerződési feltételeket alkalmaz. Az egyesület csütörtöki közleménye szerint a közvetlen értékesítést alkalmazó cég minden felelősséget a főként alacsony nyugdíjjal és jövedelemmel rendelkező vevőire hárít, saját maga semmilyen kockázatot nem vállal, amikor valamilyen terméket áruvásárlási kölcsönnel értékesít.

A Zepter a vevőkkel olyan szerződést köt, amelyben egyebek mellett az áll, hogy a fogyasztónak abban az esetben is teljesítenie kell fizetési kötelezettségét, ha az áruvásárláshoz kért kölcsönt végül nem kapja meg. A megállapodás alapján a Zeptert akkor sem terheli felelősség, ha egyébként közreműködött a hitel ügyintézésnél. Az OFE szerint azért is tisztességtelen ez, mert a Zepter annak tudatában köti ki ezeket a szerződési feltételeket, hogy sokan az áruvásárlási kölcsön lehetősége nélkül meg sem kötötték volna a szerződést, áll a dokumentumban.

Az egyesület szerint az is tisztességtelen, hogy a Zepter kötbért kér, ha a vevő az elmaradt kölcsön miatt nem tud időben fizetni. Ráadásul a kötbér aránytalanul magas, különösen összehasonlítva azzal a kötbérrel, amelyet a Zepter saját magára vonatkoztatva szab meg. A Zepternek az első harminc nap alatt napi 0,8 ezrelék kötbért kell fizetnie, ami 100 ezer forintos termék esetén napi 80 forintot jelent. Ezzel szemben a vevőnek a teljes vételár után számított 25 százalékos kötbért kell fizetnie a cégnek, ha a részletfizetés megkezdése után bármikor három egymást követő részletet nem fizet meg, és a Zepter eláll a szerződéstől - olvasható a közleményben.

Gyémánt43 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 1600

Kedves "Ganézepter"!

 

Az előző beírásom  és kérdésem Neked szólt, bocsánat, véletlenül rossz helyre klikkeltem.

 

Üdv: Gyémánt43

Előzmény: ganézepter (1554)
Gyémánt43 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 1599

Kedves "Ganezepter"!

 

Tudom,hogy itt nem szokás a megszólítás, de én már csak ilyen maradi vagyok. Megszoktam. Azt szeretném kérdezni, hogy végül is megkaptad-e a 400.000 Ft-odat, amiért tavaly év végén megdolgoztál.Azért érdekel, mert a napokban voltam egy előadáson, ahol sok olyat hallottam, amikről írtál. Szuper juttatások. Sőt!

Ja, bocsánat, hogy ismeretlenül letegezlek, de valószínűleg én vagyok az idősebb. Ráadásul nő. Szóval a kérdés adott. Nagyon sok rossz véleményt olvastam itt a neten, és ez elgondolkodtatott. Amikor az előadáson voltam, pozitív érzéseim voltak, utána bizakodó voltam, hogy ilyen helyen dolgozhatok. De gondoltam, utána nézek egy kicsit a neten a cégnek. Nincsenek jó vélemények a dolgozókról. Azért előfordul 1-2 jó vélemény is. A termékekről vegyes a kép. Aki megvette, szereti, és örül neki. (mármint a legtöbben.) De sokan pocskondiázzák is. Főleg az ára miatt, és a vásárlási körülmények miatt. Azzal egyetértek, hogy a kapzsiság, ami az embereket ilyenkor motiválja, remek erő a termékek értékesítésére. Sokan említik a szegény, becsapott nyugdíjasokat. Hát, a múltkor a TV-ben mutattak egy ún. "bemutatós buszt", tudod, amelyik elviszi a nyugdíjasokat vidékre, ebédet is kapnak, és utána tartanak Nekik egy előadást. Ahol szabad a vásárlás. Egyik nénike sem nyilatkozott úgy, hogy rosszul érezte volna magát a vásárlás során, sőt, örömmel újságolták, hogy már miket vettek, és hogy szeretik azokat a dolgokat. De van egy személyes

ismerősöm is, aki az élettársával rendszeresen járja az országot, majdnem minden bemutatón ott van, vásárolnak nyakra-főre, és még egy törlőrongy ajándéknak is nagyon tud örülni. Pedig hidd el, nem milliomosok. Ő/Ők nem érzik magukat becsapva. Boldogok. Nem tudom, mit tegyek. Elfogadjam-e az állás-ajánlatot, vagy sem. Te mit tanácsolsz? És a többiek?

Előzmény: Zitka (1553)
Hepci Creative Commons License 2009.05.12 0 0 1598
Tudod, engem egyszer basztak át a piramisépítő ultradága gagyiárusok. Arra ráment egy haveri kapcsolatom (az érintettel). Azóta utálom az MLM ügynökölést és az agymosott droidokat, akik ezt művelik. Szerintem kevés ennél féregszerűbb emberi pénzszerző tevékenység (lényege: baxxunk át valakit, leginkább barátainkat és szerencsétlen, kispénzű nyugdíjasokat) van.
Inkább állj be postásnak, sokat gyalogolhatsz jó levegőn!
Előzmény: Zepter_mondja (1597)
Zepter_mondja Creative Commons License 2009.05.12 0 0 1597
Te már csak felejtesz:)
Előzmény: Hepci (1596)
Hepci Creative Commons License 2009.05.12 0 0 1596
Ne is vesztegesd! Az időd.
Addig is megpróbálhatnál átbaxni néhány alultájékozott nyugdíjast, amíg itt írosgálsz... :)
Előzmény: Zepter_mondja (1595)
Zepter_mondja Creative Commons License 2009.05.12 0 0 1595
joy! A butaság isten ajándéka, de ne felejtsd el, hogy nem szabad vele visszaélni!
Reggelente pedig "pökköd szemközt magad. Határtalan tudatlanságodért okold azt aki tehet róla:) de ugyan minek vesztegetem rád a drága időmet?
Előzmény: joy (1587)
Hepci Creative Commons License 2009.05.07 0 0 1594
Tetű Zepter, hány hiszékeny embert beszopathatnak évente...
Előzmény: Tornagh Atya (1593)
Tornagh Atya Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1593

Meglepően visszafogott blogbejegyzés e mocsok cég tenyérbemászó módszereiről:


Fénynyeremény a Zeptertől

Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2009.04.27 0 0 1592

csaaxólok, hogy a karrier fórumban pl. a modik azonnal kivetetik az önreklámot (zepter weboldal a bemutatkozásnál), vagy ha nem reagál az illető, akkor törlik a nicket.

 

Úgy látszik, az életmódos modik még nem jöttek rá eme burkolt reklámra...

Előzmény: joy (1591)
joy Creative Commons License 2009.04.26 0 0 1591

Akkor járjon a szájad, ha a te topicodról van szó!

Ezt a topicot nyitotta reklámszándékkal valaki, aki rögvest sorsára is hagyta:

Adatlap

Nick: Szabogyorgy

Email: nem publikus

Weboldal:

Bemutatkozás:

Hozzászólások (1)

Státusz:

Nyitott topikok

Topikgazda:

Regszám: 140640

 

Neked sem kellene annyira döngetned magad:

Adatlap

Nick: Zepter_mondja

Email: küld

Weboldal: http://www.zepter.hu

Bemutatkozás: 1993-Ăłta Zepteres munkatárs

Hozzászólások (406)

Státusz:

Nyitott topikok

Topikgazda:

Regszám:401537

 

Nagyon tévedsz!

Nem ismerlek, és stílusod alapján nem is óhajtalak megismerni.

Kioktató vagyok?

Nem!

Lehordó a hozzád hasoló nagyarcokkal.

Ne járjon a szád a topicnyitó nevében, saját topicodra vigyázz!

Ha neki nem tetszettek volna azok az írások, amiket itt olvashatott, lehetősége, hogy lett vona kimoderáltatni. Nem tette, nem is nézett a múlt évezredben nyitott topicjára.

Ő, csak ő tudja, miért. Nem bocsátkozok föltételezésbe.

Én már csak a sok negatív beírás után léptem be. Negatív tapasztalatom nekem is volt hozzád hasonló vigécekkel, igaz rossz tapasztalatom nem, mert üzletet nem kötök ilyenekkel!

Jobb lett volna, ha előbb tájékozódsz a topic valós tartalma felől, és utána nem szólalsz meg!

Neked viszont azt tanácsolom, ne ilyen hangnemben vitatkozz másokkal itt a neten -sem-, mert sok ellenséget begyűjthetsz magadnak!

Ha árusítani, híveket szerezni szeretnél, a portékádat reklámozd, ne kulturálatanságod!

Előzmény: Zepter_mondja (1590)
Zepter_mondja Creative Commons License 2009.04.26 0 0 1590
Olvasni kéne joj. Ez a topic a következő írással kezdődött:

"Üdvözlök mindenkit aki érdeklődik temékeink iránt!
Amennyiben valakinek kérdése lenne a temékeinkkel vagy akcióinkkal kapcsolatban.
Ha érdeklődik a technikai paraméterek vagy a hozzájutás lehetősége után.
Ha érdeklődik valamelyik étel elkészítése után,
I R J O N ! ! !
Lehetőségeim szerint mindenkinek válaszolok.
Szivesen veszem, ha valakinek van főleg Zepterben elkészíthető ételreceptje és elkűldi E-mailben."

Erre a te beírásod, ami a következő:
"Nincs itt semmiféle ellenreklám, csupán egy kereskedelmi megoldás fölháborító tevékenységének kibeszélése, beszámolók az alkalmazottak gyalázatos viselkedéséről!"

Szerinted nem kellene ezt az utóbbi beírást valami másik topicban megtárgyalni, ahová azok lépnének be akiket az érdekel? Javaslom a vásárlók védelmében... vagy valami hasonlót. Tudatlanságodat ott lehetne virítani és akkor nem írnál butaságokat oda, ahová az nem való.
Mert nem arra jött létre, hogy néhány senkiházi kisajátítsa és aki pozitívan ír a Zepterről, arra rögtön többen is rászálljanak. Senki sem hívott ide és ha nem tetszik a rendszer ami itt értelmes emberek beszélgetésére létre jött, ne lépj be ide!
Hozz létre magadnak egy helyet, ahol mondhatod a magadét reggeltől estig!
Előzmény: joy (1588)
Zepter_mondja Creative Commons License 2009.04.26 0 0 1589
joj, ha majd megtanulod a fórum használatát, rájössz, a válasznál ott szerepel alul, hogy kinek az írására születik a válasz. Nem levelet írok, ahol a megszólítás kötelező, már csak intelligenciailag is:)
Arról meg nem is beszélve, hogy valakinek, a topicjába fikázásokat írni és ezt rendszeresen, egymás beírására hivatkozva elkövetni nem éppen tisztességes eljárás.
Hab a tortán, hogy arra az írásra válaszolok éppen, amiben te sem megszólítással kezded az írást, igaz nem is azzal folytattad.
Ennek dacára, ha lehet, adj nekem kioktatást még más témában is, amit biztos vagyok benne természetesen sokkal jobban ismersz, mint én!
Előzmény: joy (1588)
joy Creative Commons License 2009.04.25 0 0 1588

-1. Ha valamit reklámozol, valami mellett kiálsz, először tanuld meg tisztességesen megszólitani a vitapartnert, mert különben égeted magad, és ellenreklámot nyújtasz a szeretett termékednek!

 

-2. Nincs itt semmiféle ellenreklám, csupán egy kereskedelmi megoldás fölháborító tevékenységének kibeszélése, beszámolók az alkalmazottak gyalázatos viselkedéséről!

Előzmény: Zepter_mondja (1586)
joy Creative Commons License 2009.04.25 0 0 1587

Látom, nagyon újfiú vagy.

 

Nagyon szépen köszönöm az invitálást.

Ha tudok, segíthetek a "Konyha Trükkök" című topiccal, amit még a múlt évezredben indítottam. Van benne jónehány írás -nem Zepteres- hőtárolós talpú edény pld a WMF kukta használati tapasztalatáról!

Én nem követtem el pénzkidobást.

Nem Zeptert, hanem "Royal"-t vettem még a 90-es évek közepén fele annyi volt a 6+6-os készlet, mint 1 akkor Kudlik Jilu által is reklámozott Zepter színvonalú drágaság 1-etlen serpenyője!

Űgyhogy igen nagy tapasztalatom van használatukban.

Ha lérdésed van, kérdezz bátran a jelzett topicban, ez nem az a hely.

 

Itt tiszita szívvel pöködjük a Zeptert és pénzrabló-házaló társaikat.

:o)

Előzmény: Zsolt.D (1584)
Zepter_mondja Creative Commons License 2009.04.25 0 0 1586
Az ellen reklám is tilos báránykám de te biztosan nem érted egyik szót sem.
Az meg főleg tilos, hogy valaki évek óta fikázzon valamit, amihez semmi köze. Valamiféle bosszúhadjárat lehet. Sajnállak, egész évben minden nap itt leselkedni, hogy valami vereteset beírhassál:) Majd csak megöregszel...
Előzmény: Otto Normalverbraucher (1585)
Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1585
TILOS a reklámozás a fórumon..!!!
Előzmény: Zsolt.D (1584)
Zsolt.D Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1584

Kedves Joy és tisztelt topik Olvasók!

 

Ha már mindenképpen meg kellett venni a Zepter edénykészletet, akkor jó lenne használni is. Nos, mi ebben tudunk segítséget nyújtani, kompenzálva a vásárlás során elszenvedett kellemetlenségeket és ne legyen tényleges pénzkidobás. Ezért indítjuk el "tanfolyamunkat" ahol Zepterben történő főzést mutatjuk be, bővebb információ a fozeszepterben.co.cc oldalon található.

 

üdv,

Zsolt

Előzmény: joy (1583)
joy Creative Commons License 2009.02.27 0 0 1583
Mind1, hogy van megfogalmazva, ha a törvény vonatkozik rá, nincs kibúvó: az átvételtől számított 8 napon belül elállhat a vevő bánatpénz fizetése nélkül.
Előzmény: szazala (1581)
joy Creative Commons License 2009.02.27 0 0 1582

Ez igaz, csakhogy nem a bíróság előtt!

Ha eljárásra kerül sor, nem a rablót, csalót kell meggyőznöd igazadról, hanem a bírót, az fog dönteni, és aki előtte rosszul szerepel az lesz a hunyó!!!

 

A vigécet, és ügyvédjét a nyilvánosság teljes kizárásával szabad elküldeni a jó büdös...-ba!

Legelőször akkor, amikor becsönget...

Előzmény: Hepci (1580)
szazala Creative Commons License 2009.02.27 0 0 1581
Nem ismerem pontosan a szerződést,de egész biztosan úgy van megfogalmazva,hogy a zepternek jó,mivel perre vitték a dolgot.Mindenesetre ,ha lesz ítélet,akkor beszámolok róla.Azért köszönöm a tanácsokat,sok jó dolgot mondtatok,amire érdemes figyelni!Felhívom rá az ismerősöm figyelmét is,remélem hasznát veszi!
Hepci Creative Commons License 2009.02.27 0 0 1580
Még valami, Joy kommentjére reagálva: a gátlástalan gazemberek (és ügyvédeik) egyféle hangból szoktak érteni, és ez nem a krisztusi szellemű hozzáállás...
Előzmény: szazala (1578)
Otto Normalverbraucher Creative Commons License 2009.02.27 0 0 1579

Ha nem vették át az árut, akkor szerintem nyerő helyzetben vannak. Ugyanis a törvény - lsd. az olvtárs által alább bemásolt részlet - elég egyértelműen megfoglamazza, hogy az elállási határidő a szerződéskötéstől számítódik, de ha az áru átvétel ennél későbbi, akkor onnan.

Azaz: ha nem vett át árut, a 8 nap még el sem kezdődött!

Előzmény: szazala (1578)
szazala Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1578
Köszönöm Hepci,de a tárgyalás Bpesttől kb 100 km-re lesz,egy kisvárosban.Mivel én "csak"tanú leszek,így nem szeretnék még jobban 'belefolyni'!Jó dolgokat írtatok le,de sajnos nekik meg jó szerződésük van,ezért mernek perelni bánatpénzért.Áru átvevésre nem került sor.
Az üzletkötő az árubemutatón garantálta(szóban),hogy elintézi a kölcsönt az egyik pénzintézettel,ne legyen a vevőknek semmi gondjuk rá.Sajnos az (mostmár)alperesnek nincs akkora jövedelme,hogy kölcsönt kapjon,ezért Ő úgy gondolta,hogy,ha nincs pénz,nincs lámpa.Hónapok múlva kezdte el a zepter bombázni a leveleivel,hogy vagy vegye meg a lámát,vagy fizesse meg a bánatpénzt!Az üzletkötőt is visszaette a fene,és arrogánsan közölte,hogy még a házat is elpereli a fejük fölül,mert jelentős jutaléktól esik el!
Zitka Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1577

Rögtön megtaláltam, a 1480-as hsz-ban. Remélem, nem baj, ha bemásolom...

 

 

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet

a távollevők között kötött szerződésekről

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó [Ptk. 685. § d) pont] és fogyasztónak nem minősülő személy vagy szervezet (a továbbiakban együtt: értékesítő) köt egymással az értékesítő áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében, kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).

(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.

2. § (1) Az értékesítő a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:

a) az értékesítő cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;

f) az elállás jogáról (4-5. §);

(2) Az értékesítő az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.

(3) Ha az értékesítő telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.

3. § (1) Az értékesítő köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.

(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:

a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy az értékesítő a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Ha az értékesítő nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

6. § (1) Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben az értékesítő által nyújtott kölcsön [Fvtv. 2. § d) pont] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

(2) A fogyasztó az értékesítőnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. Az értékesítő azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és az értékesítő előzetes megállapodásán alapul. Az értékesítő köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.

(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.

Előzmény: Zitka (1576)
Zitka Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1576
Meg kellene keresni az ominózus trv.cikkelyt (talán itt is benne van valahol a topikban), abban szerepel, hogy ha nem tüntetik fel az elállási lehetőséget, akkor akármikor visszamondhatja a szerződést az ügyfél. Vagy csak meghosszabbodik a 15 nap...???? Most elbizonytalanodtam.
Előzmény: joy (1574)
joy Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1575

Mindezt szépen, csöndben, szolídan.

Nagyobb hatású, mint az agresszív, nagyhangú föllépés!

Előzmény: joy (1574)
joy Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1574
Sokkal célravezetőbb, és bizonyíthatóbb azzal érvelni, hogy az elállási szándékról, és annak következményeiről nem tájékoztatják a vevőt, és időt sem hagynak a teljes szerződési szöveg -főként az apróbetűs rész- átolvasására, sőt gyakori, hogy lehetetlenné teszik előzetesen a pontos tájékozódást, lényeges információkat halgatnak el.
Előzmény: szazala (1569)
Hepci Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1573
Nincs trágya cég trágya munkatársak nélkül, és fordítva. Ha meg valahol van egy aránylag becsületes vezető, az nem ezt a marketing utat járatja a beosztottaival és ügynökeivel (MLM: baxx át mindenkit, legelébb a barátaidat). Amúgy MLM se kell az aljassághoz, a remek telefoncégek (pl. Invitel) olajozottan ügyködnek nélküle is.
Egy haverom mondogatta: úgy mozog, mint egy féreg, úgy viselkedik, mint egy féreg, úgy néz ki, mint egy féreg, úgy beszél, mint egy féreg, na, mi az? Hát féreg, kétlábú.
Előzmény: broker123 (1559)
Hepci Creative Commons License 2009.02.26 0 0 1572
Sajnos, a férgek ellen állandóan küzdeni kell, különben lenyomnak.
Ha írsz maszek mailt és ráérek, esetleg eljövök a tárgyalásra, akár tanúskodhatok is. Sok ilyet láttam már, és tele van a bucim velük (Zepter, Amway, FLP, stb.).
Előzmény: szazala (1571)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!