Háát akkor én nagyon messze vagyok tőled (BP) nem 5 perc a vezérlés , és az anyagköltsége is igen komoly , biztos találsz a közelben valakit aki látott már ilyet.
én megnéztem a motorburkolat alatt és elég nagy technika van ott :D én nem értek hozzá, de épp szerelő váltáson vagyok és féltem a kocsit avatatla kezektől nagyon.. ezért gondoltam én nagykanizsai vagyok hogy elviszem zalaegerszegre rendes pözsóba.
de megkereslek priviben telszám ügyben és köszii!! ;-)
Szia a pollen a gázpedál felett van egy fedél ott rejlik , nem tudom merre vagy de a vezérlés cseréhez nem kell feltétlenül szakszervibe vinni , ha érdekel találsz az adatlapomon elérhetőséget.
Igen ez a V6 áldás:))) Én nagyon vigyázok mindig a kocsijaimra :) a váltó is egy élmény!
Nekem a saab 9-3SS-be (2005ös) 5 sebességes automata volt japán az is tökéletes volt, de ez a 6 sebességes ezerszer kifinomultabban szebben vált de főleg maga a váltókar jár tökéletesebben!
Egyébként az 5ös váltó simán le föl mozgott nem így jobbra-balra mint ez a 6os.. elég érdekes lenne két dolog ezekkel kapcsolatban:
1. az szidja az automatát mindig akinek nincs meg nem szereti! holott a világ legjobb találmánya :)))))
2. nem hiszem, hogy ha pl mint jelen esetben is AISIN váltót sok gyártó megvettee a kocsijába, akkor annyira szar lenne!! olajat kell cserélni 20-30ezrenként benne és akkor tuti nem lesz gond vele! így csináltam a saab-ba is!
3. megintcsak fontos az olajcsere a váltóban kész :)))
Imádom a kocsit! Imádom! Imádom :v
Az olaj ilyen INEO igen bent van a csomagtartóban! Holnap cserélik. Ma kicseréltem a levegőszűrőt.
A POLLENSZŰRŐT HOL KELL CSERÉLNI?? ablak résznél motortérben nem hiszem, hogy elférne, a kesztyűtartót mege nem tudtam kiszedni sehogy inkább hagytam.. gondoltam ott lehet..
Tud valaki szervizperiodusról adni vmit vagy robbantott ábrákat stb? Jó lenne!
Klassz a verda, ugye, hogy a V6 az igazi moci ezekbe a verdakba? ;-)
Neked hany km van benne? Az automata valto tokeletesen mukodik? A saab-odban iis aisin automata volt, ha jol emlekszem, ott jol szuperalt?
Szia Total ineo 5w30 1750/literért van ha kell , nem szokott gond lenni velük , csak simán széthajtja egy két barom azt hiszi hogy egy dizelt büntetlenül lehet a végtelenségig hajszolni, a befecskendezés siemens , ami ugye piezo elektromos és nem javítható csak cserélhető, ezen kívűl nem tudok különösebb dolgokról.
Szia hát ezt távolról ha bárki megjavítja kezet csokolok neki , azért a szervizben sem komplett hülyék dolgoznak , ez valami szívatós hiba ,nem könnyű az ilyet kiszűrni, lehet motorvezérlő , lehet kábelköteg , lehet nagynyomású rendszer , lehet talán bsi is , lehet bm modul is , de ha nincs hibaüzenet akkor igen nehéz kiszűrni , főleg ha a hiba nem jön elő a tesztelés alatt.
Helló! Lenne egy extra fontos és gyors kérdésem, van egy 407 ws 2.0 HDI automatalátos kocsim ami már nem elösszőr hagyott ott egyszerüen nem indul el a szervizben találgattak és kicserélték a biztosítés táblát amit ugye egyben kellett cserélni jó pénzért de most ez mellékes! Érdeklődnék járt e még valaki igy rajtam kívül mert az auto a cserét követő két hét mulva ismételten megált :S ugyan ugy mint elötte! Kérem ha van valakinek valami okos ötlete mi lehet a baj megköszönném.
Total ineo 5w30 ami megy bele, ezt javasolták! Holnap viszem olajcserére! Én max 10ezrenként szoktam az olajat cserélni.
Emellett most cseréltetek gázolaj, levegő és pollenszűrőt is természetesen.
Valószínű elviszem egy ismerőshöz, akihez szoktam ilyesmit... ööö egr szelep tisztítás, mert most jöttem vele 50km/h-val krúzolva 5-6km-t a városban és icipicit ingadozott az alapjárat és ettől a falra mászom!.. :S remélem egyszerű dolog lesz. tényleg csak kicsit ingadozott..
Nemsokára automata váltóba is cseréltetek olajat.
Van itt valaki aki ért vagy van tapasztalata ezekkel a motorokkal?
Szia cserélj sűrűn olajat!! , és remélhetően sokáig örömöd lesz benne , én sajnos láttam már egy pár főtengely hibásat , nyilván nagyon meghajtották őket , de a lényeg az hogy ha nem vigyázol rá szét lehet ütni a motorját .
Hát én nem hittem, hogy az álomautóm ennyire jó lesz, de ez tényleg az.. Leírhatatlan az élmény, hogy ilyen KIFINOMULT a kocsi és a teljesítménye mellett szinte semmivel se eszik többet, mint a 2.DCi laguna III-am és azon "csak" 17-es kerék volt.
A V6 élmény leírhatatlan, az hogy dízel csak az hallja, aki akarja!.. A biturbo is mennyei... Egyszerűen mióta megvan - és ilyet még nem éreztem - érzem, hogy soha nem akarok megválni tőle, annyira mindent tud sőt még többet, mint amit várni lehet autótól! Bocsánat ha elfogult vagyok de végtére ez egy 407 fórum :D
Amióta megvan nem alszok jól, mert mindig benne akarok ülni...
volt már sok jó autóm meg nagy teljesítményű, de ez mindegyiket übereli..
A napokban voltam szerelonel kicsereltetni az also trapez gombfejeket! Nem is ez a lenyeg, hanem amiota nalam van az auto, azota cincogott az egszij. Erre meg Zolysys is emlekszik szerintem, mert beszelgettunk anno rola. Ugye az ember 2 dologra gondol automatikusan, vagy a szij szar vagy az ekszijtarcsa gumiagyazasa kezd elfaradni! Erdekesseg keppen nalam egyik sem volt a hiba oka, hanem ugyebar a fotegngelyen 2 szijtarcsa van! Nekem a vezermuszij is ki lett cserelve a megvetel elott nemsokkal es nem pucoltak le a tarcsa belso feluletet, es ez volt a gond! Csak azert irtam le ha valakinek fennallna ez a cincogas akkor lehet hogy egy egyszerubb muvelettel meguszhatja majd a javitast ha korrekt szerelohoz megy es erre figyelmezteti!
Múltkor kérdeztem hogy hogyan lehet kiszedni a hátsó ülés zárját, azt értem hogy meg kell bontani a kárpitot, de pontosan hol? :) Mert a csomagtartó felöl nincs a kárpit alatt csavar. A bőrkárpitot kell megbontani?