Venni szeretnék egy G mercit, 463-ast, nem terepre, hanem mindennapi használatra. Éppen most maradtam le egy 93-as G300 benznies cabrioról :( Főképpen két ajtós, vagy cabrio érdekelne, de a kínálat szűkössége miatt, talán egy 4 ajtós is megfelelne.
5 millió forintom van a projectre, a hasznaltauto-n lévőket már mind megnéztem. Vagy földtől elrugaszkodott az ár, vagy valami más gond van velük.
Egyetlen egy van ami még tetszik, egy 2001-es Kétajtós 400cdi, 6,5 millióért... Talán megy még lejjebb az ára, de amitől fázom nagyon, az az, hogy állítólag az első szériás 400cdi-kkel rengeteg a gond...
Ha esetleg valaki tud olyat ami szép állapotú, és a tulajdonosa nem csak árulja, hanem el is szeretné adni, az kérem szóljon :)
Kérdésem lenne azzal kapcsolatosan, hogy merci G osztóműben szimmering csere esedékes nálam, és azt vettem észre, mikor kibontottuk mindhárom menesztőtárcsát, hogy tárcsánként kettő darab szimmering van, a külső fekete, a belső barna, és a külső fordítva van belerakva.
1. Ez gyárilag van így? 2. Ha igen, mi értelme lehet? 3. Ha nem gyári, akkor hogyan gyári???
Ha valaki tud ezekre válaszolni, SOS-ben szeretnék kiokosodni belőle.
gyorsan elmentünk haza,mert csak hazafelé tartva ugrottunk be,de aztán éjjel visszatértünk! :) kerestelek is bár a lakókocsiba nem néztem be :) hogy sikerült a vége a protoval?
Meghívó!
III.Tiszakécskei Terepjáró Találkozó
Bács Trophy Bajnokság III.futama
2008.06.20-21.
Kedves Terepjárós Barátunk!
Sok szeretettel meghívunk benneteket a Bács Trophy III. futamára Tiszakécskére. Táborhely: a 44-es sz. főútról Tiszakécske felé lekanyarodva, kb 500m múlva egy régi téglagyár telepén leszünk, az út jobb oldalán. Innen indul és ide érkezik majd a mezőny. A trophy éjszakai és nappali futamból áll,40- és 60 km-es távval, speciálokkal. Gyertek el és győződjetek meg róla, hogy az alföldön is lehet egy jót autózni.
Hozzátok el a családot is, és töltsetek egy kellemes hétvégét nálunk.
Péntek
- 12:00-19:00 nevezés, gépátvétel ,táborverés
- 19:00 felvonulás a városban (Tiszakécske)
- 20:30 megnyitó,versenyzői eligazítás
- 21:00 éjszakai futam rajt
Szombat
- 9:30 Felvonulás(Lakitelek-Tőserdő)
- 10:00 nappali futam rajt
- 18:00 beérkezés, vacsora
- 19:00 eredményhirdetés
Vasárnap
-Strandolás a Tiszán, vagy amit akartok
Helyszíni nevezés 12 000.-Ft.
Camping a táborban ingyenes,további lehetőségek: Tóth Tanya :06-20-9-613-179,
Tiszavirág panzió:06-76-540-000
Versenyszabályzat és további infó:www.aticar.hu
Sporttársi üdvözlettel:
TISZAKÉCSKE OFF-ROAD TEAM
Szabó Attila 06-20-4-240-732
Ja,nem a kör alatt történt ez!Már előtte lyukas volt az oldala! Aszem a G-n lecserélem a komplett hátsó padlólemezt,és a küszöb is ki lesz hajtva 2-es lemezből!Még addig nem állok neki a lemezelésnek,míg fejbe nem áll össze melyik részével mit csinálok!Most mondjuk nem a sárvédőkre,hanem a taposókra küszöbökre meg a plató rész aljára gondolok!
Akkor ez komoly kör volt! ;) Még mindig jobb mintha versenyen ugrott volna szét... de azért nem irigyellek,jobb lett volna azt az időt a G-re szánni! Az én sárvédőívem nem gyári,mert nincs benne az a szép szögletes perem,hanem le van butítva, kerekítve és a festék alatt szépen eszi a rozsda... Szal nem lenne rossz majd ledobni róla... Ma bedobom a diffi rajzát a postaládádba!
Basszus,én meg teljesen szétnyírtam ám a sárgán az osztóművet!Az 5 fogaskerékből 3 gally,meg a ház is széttört a felfogatásoknál,meg egy helyen kilyukadt!Most egy másik házba építgetem bele a cuccokat 3 másik váltóból:D!Mitől ment előre az az autó??? Nektek mi a gondotok pontosan a sárvédőívvel a G-n?Mert az egyenes részeket szépen ki lehet ám hajtani élhajlítón!
Na ennyire én még nem vagyok ebben annyira bent:(! Viszont lengéscsillapító ügyben találtam még egy lehetőséget! Ez a mai beszélgetésünk nem volt gyenge,jó,hogy ennyire közel lakunk egymáshoz:D!
Lesz még a kocsival meló! egyszer kipróbáltam egy hasonló állapotút, amit olyan sokág nem használták előtte hogy pl. a hajtáslánc igen jó állapotban volt (jobb mint az enyémen :(
A fékeknél ATE-t vettem,ami a gyári beszállító (legalábbis 460 G-n)
A rugóból SPIDANt vettem. A gyári darabja 200Euro ez kevesebb mint a fele... De még így is sok. Vannak más beszállítók is,de a G pl. az egyetlen amit a Vörös rugójavítónál sem vállalnak hosszútávra,tehát ez a része elég speciális a progresszív kialakítás miatt.
Egyébként pl fék cuccokba meg lehet venni a jobb minőségű cuccokat nyugodtan,lehet,hogy jobb a gyárinál is!Pl fékbetét,fékpofa!Sok mindent legyártanak,pl fékcső,egyebek,ezekkel sincs gond!A rugó,az tényleg érdekes dolog,a gyári az biztos,hogy tuti!Te vettél újakat?Mennyiért sikerült?Gyári?Lehet,hogy két elsőbe beneveznék,ha nem húzós!Az enyém nagyon el van fáradva:(!Na majd bepróbálom az autósboltos ismerősöket javítóelem ügyekbe!Ezek a cuccok pár ezres tételek szoktak lenni,azért furcsállom!Még Mercihez,és BMW-hez is!Bár G-hez nem tudom,de volt Bömösöm,utángyártottba nagyon megfizethetők ezek!Mondom,G-ben nem utaztam még,lehet,hogy nektek van igazatok,de nekem ez drága,ennyit nem adok érte!
A műhelyem nekem is csak épülőbe:(!De teteje,oldala már van:D! Ha látnátok,hogyan építettem az első autómat:D! A rugókat én is csak pogácsával emelem,azt is max 5 centit,mert sajnos az enyém nagyon meg van ülve,és nem cserélném erősebbre,mert akkor rázni fog!80-90-el akarok a terepen autózni kényelmesen:D!Ahhoz viszont kell a jó csillapító nem?:D Végül is nekem annyira nem a sárvédővel van gondom,hanem a küszöbbel!Konkrétan az,hogy nincs:(!A belső küszöböt mindenképp kihajtanám,de a külső és a felső nehezebb lesz:(!Megoldom ám,csak egyszerűbb lenne! Na dobok fel egy képet,had szörnyülködjetek:D!
Az én esetemben (gondolom sokan vagyunk így) nincs műhely, idő,alkalom kikisérletezni/legyártatni a legjobb alkatrészeket,ezért én igyekszem megvenni a gyári vagy gyári kompatibilis alkatrészeket.
pl. fékfelújításnál most én is csupa utángyártott illetve gyári beszállítói cuccokat veszek,ami a gyári töredéke, de pl. amikor rugókat cseréltettem eszembe nem jutott hogy kikisérletezzem ,melyik személy/teherautó rugó megy a G-be is...
Meglepően sok apróságot meg lehet kapni a jobb autósboltokban is.
Ha kitatalálod a sárvédő íveket akkor jelezd itt mert tuti nem csak nekem kell.
Az igazság az,hogy nagyon sokallom!Sok G-s kapcsolatom még nincs,de eszetlenül nem szórom a pénzt,azért ezt az egészet nem most kezdtem:D!Ennyiért nem veszem meg!160 Euro???Nemár!A kettő árából akkor is vennék egy élhajlítót,ha nem lenne:D!Ráadásul a küszöbnek nincs is rajt a felső része,úgyhogy mindenképp kell hajtogatni!Épp ma néztem bele fasza Ifa lengéscsillapítót,mert az hagyján,hogy erősebb a G-nél,még nagyobbat is lép,és az új ára 7000FT!A 4 darab éppen megvan egy nevenincs G csillapító árából:D!(A gyáriról nem is beszélek)Na erről beszélek,hogy ész nélkül nem szórom!Arra költök,amire kell:D!Lőjjetek ám le,ha hülyeséget beszélek:D!