Egy kicsit érdeklődni szeretnét fényezés, vagyis jobbanmondva inkább fólia - ha megoldható ezzel a módszerrel - témában. Egy fehér sedant szerenék a képen látható módon "mintázni". Ha lehetséges fóliával, milyen árban lenne egy ilyen 'festés' körülbelül? Köszönöm a válaszokat.
Kép:
(bocsi, ha rossz helyre írom, de nem találtam hirtelen megfelelőbb topikot)
ahol a pénz nem számít ott persze, mindent lehet, de AWI-val nem igazán fogsz enyhén rozsdás vagy anyon alvázvédőzött lemezhez hegeszteni amit esetleg nem lehet rendesen levakarni, mivel nem igazán lesz jó, ilyen kicsiben mint ahogy itt a legtöbben csinálják nem igazán éri meg AWIzni... azon kívül aki tud az nagykabátban is tud és COval is megtudja hegeszteni ehuzódásmentesen a dolgokat.
Nem baj az :) Sokmindenhez jó lenne az AWI, használnám is. Az biztos,hogy jobb minőséget lehet elérni vele,lassabb is,viszont pl külső elemeknél jó lenne.
Sok helyen nem is fér el vele az ember rendesen. Teljesen felesleges az AWI, bár sokszor jó lenne egy finomabb munkához,de egy jó CO-bőven elég ahogy irtad.
Ha fillert használok az kb olyan mint a szórógitt bár mégis más :)
A filler vagy füller is kitölti a réseket bizonyos mértékig gondolom, mert akkor nem gittelgetek az nagyjából megvan a régi . Hány rétegben lehet használni ?
Remélem jó lesz bár a festék nem nagyon tetszik a régi ami rajta van lehet jobban járnék leszedném az egészet a műanyagig, csak az meg nagy meló szerszámok nélkül: csiszolóm sincs, vagy polírozó sincs , kézzel csiszolgatom .
impulzus üzemben igen vékony lemezek is deformácoó nélkül hegeszthetők, valamint a varrat nem lessz olyan rideg mint a CO-nál, hátránya... költségesebb, nem olyan termelékeny, jelentős mértékben érzékeny a felületek milyenségére, a hegesztendő anyagok tisztaságára, nem előnyös a remegős kéz, meg kell tanulni a technológát (egy karosszéria elemeket gyártó présüzemben dolgozom, szerszám eleket hegesztek fel AWI-val), ami nem olyan egyszerű mint amilyennek tűnik.
itt jegyezném meg, hogy karosszériát javítani AWI- val teljesen felesleges, a külömbözet nem termelődik ki, és CO-val egyszerűbb dolgozni...
Mesterek legyetek szívesek megmondani, hogy egy sárvédő javítóívet, hogyan illik szakszerűen felhegeszteni egy szakinak.
A sárvédő lemez és a javítóív élben találkozzanak és így van meghegesztve vagy netán a javítóív minimálisan rátakar a sárvédőlemezre és így van meghegesztve?