Leó, küldtem egy emailt, de a benne foglalt kérdésre veled kapcsolatban MOST ITT megtaláltam a választ, egyébként megértem ezen új topik indítását, a VÉEK topikot már idövel sem lehet bírni. A Bengáli lista szuper, jó lenne ilyet szerezni rendszeresen Miskolcról és Debrecenböl is. Azt a pár Tátrát is igazán hozzácsaphatod ám!
Ha küldtök nekem villamosképeket, akkor szívesen felteszem a Mercurio-ra! Most kicsit lemaradtatok Debrecen mögött :-)))
Nekem az tetszene leginkább, ha lenne rf,ea, azaz régi fényezésű, oldalreklám nélkül, régi ablakokkal, de ez már utópia... tavaly októberben 809 járt kb. 1 hónapig rf...
Nem, hál'istennek, mint később kiderült, nagy baja nem lett!
***Bengáli státuszjelentés***
Jelmagyarázat:
rfo: régi típusú fényezés oldalreklámmal
úf: új típusú fényezés reklám nélkül
úfo: új típusú fényezés oldalreklámmal
frf: full reklám fényezés
fp: félpantográf szedő
ea: eredeti ablak (nem buszos!)
801 megy (ma az 1-esen); úfo
802 megy; úfo
803 megy; úfo
804 kb. 2 hét óta nem ment, tegnap és ma próbázott az 1-esen; frf (SOLE)
805 megy; rfo
806 mintha nem láttam volna az utóbbi 1 hétben; frf (PLAZA)
807 leállítva, kisebb felújítás+állítólag új fényezést kap-úf vagy úfo lesz
808 megy, frf (SOLE)
809 megy; rfo
810 megy; rfo, fp
812 megy; frf (SKY)-ex 819
813 megy; rfo (Bee)
814 megy; úf, fp
815 a hétvégén ledöglött, azóta nem láttam; frf (Procontrol), fp
817 megy; úfo, fp
818 megy; úfo (PLUS), fp
820 megy; frf (fürdőszoba reklám)
821 állítólag hamarosan jön...
15:20-kor SZKT Baleseti helyszínelő + 906 csatolva 902-vel, dupla áramszedővel haladt át a Nagykörúton. Mindemellett kisebb káosz az 1-esen. Hogy pontosan hol volt baleset, azt nem értettem, illetékest meg nem értem el.
Tud valaki bővebbet?
Ma 15.25 körül baleset történt a Tisza Lajos krt-Kígyó utca kereszteződésben. A 818-as bengáli jött a Dugonics tér felől a Centrum Áruház felé, vele párhuzamosan egy teherautó. A Kígyó utca kereszteződésben a teherautó bekanyarodott az érkező villamos elé, amely oldalról telibekapta. A villamos ne siklott ki (ha jól láttam), a teherautó egy kicsit oldalra dőlt, két keréken állt, a másik felét a villamos tartotta.
Jó ötlet, remélem, hogy ők is bejönnek szabadnapon a kedvünkért, mint Nagy Pistáék szoktak. De azért ez nem biztos, lehet, hogy inkább egy mezei hétköznap lenne jó. Legalább kivehetjük az idén beragadó szabadságokat, az iskolások meg mindjárt orvosi igazolással kezdhetnék az új évet.:-)
Látjátok, Divi a pozitív példa, már nem is olvassa a VéEVK-t.:-)))
Szóval, a Volán-topic és a VéEVK után itt is meghírdetem:
Mivel néhányan (jogosan) jelezték, hogy folyton csak az SZKT-nál szervezünk programot, ezért küldtem egy mailt a TV Rt-hez, amelyben érdeklődtem, hogy tmagotnák-e a látogatási szándékunkat. Öákon belül válaszoltak, egy mailt küldött Dr. Szeri István vezéigazgató úr, egyet pedig Molnár Adorján marketing menedzser. Mindkét levél pozitív volt, szeretettel várnak bennünket januárban. Ezen túlmenően biztosítanak egy-egy szakembert forgali és műszaki területről, aki kísér bennünket.
Már többször folytattunk eszmecserét, hogy szerintünk Tisza Volán vagy SZKT, melyik a jobb, melyiknek kellene prioritást kapnia Szeged közlekedésében. Ezt majd az élet eldönti, ki-ki nyílván (én is) megtartja szimpátiáját valameliyk fél irányába.
Azt viszont sem az SZKT-tól, sem a Tisza Volántól nem lehet elvitatni, hogy rendkívül pozitívan fogadják a közlekedésbarátok érdeklődését, mindkét cég egyformán nyitott felénk. Van ahol tanulhatnának tőlük...
Tehát továbbra is várom a jelentkezéseket és az időpontra vonatkozó javaslatokat. Egy biztos, szvsz ne pénteken legyen, mert a járműpark olyankor ezerrel nyomja a másod- és harmadrészeket, nem hiszem, hogy sokat látnánk.
Szinte teljesen egyetértek. Azzal picit vitatkoznék, hogy a VéEVK-n senkit nem érdekel, hogy mi van Szegeden. Remélem, hogy igazam van, amikor azt írom, hogy sokan vannak, akiket igen, amit szvsz az is bizonyít, hogy amióta a topic létezik több nagy sikerű összejövetelt tartottunk Szegeden, ahol tucatjával jelentek meg Bp-től Szombathelyen át Brüsszelig, sőt Japánig topictársaink.
Persze itt a bizonyítás lehetősége, lássuk hányan leszünk januárban a Tisza Volánnál.:-))
"2. A VéEvK-ban igazán senkit nem érdekelt, hogy aznap éppen milyen Bengálik vannak az 1-esen. Az sem, ha az SzKT kínjában 602-t meg 607-et adott ki. Sőt, sokan nem értik (nem érzik át), miért szeretjük egyáltalán a Bengálikat."
De, de!
"3. Nekem személy szerint (bocsánat) a tököm kivolt azzal az időnként anyázós stílusú vagdalkozással, ami ott ment. "
Egyetértek.
Ezzel együtt sok sikert és mihamarabbi 1000. hozzászólást kívánok a topicnak! Én azonnal betettem a kedvencek közé.
Lehet, hogy ez a topic nem lesz hosszú életű és szép lassan mindenki visszaintegrálódik a VéEvK-ba – de lehet, hogy az lesz és pont így fog működni a dolog.
Mindennnek oka van.
1. Lásd V42 515 topicnyitója, nem akarom én is ugyanazt leírni.
2. A VéEvK-ban igazán senkit nem érdekelt, hogy aznap éppen milyen Bengálik vannak az 1-esen. Az sem, ha az SzKT kínjában 602-t meg 607-et adott ki. Sőt, sokan nem értik (nem érzik át), miért szeretjük egyáltalán a Bengálikat.
3. Nekem személy szerint (bocsánat) a tököm kivolt azzal az időnként anyázós stílusú vagdalkozással, ami ott ment.
4. Meg azzal is, hogy mindemellett a hozzászólásaimat gyakran hiába írtam be, legalábbis a reagálások csekély számából kiindulva.
5. Ezzel szerintem más(ok) is volt(ak) így.
6. Akinek nem inge, ne vegye magára.
A tegnapi METRO ujsag címlapján dokumentalta, hogy a a debreceni eperke (488) sem eperke többé, viszont még az újságpapíton is látszik, hogy szép új DKV-s fényezést kapott
Ma este ismét futottam egy 8,2-es kört, úgy, hogy közben a villamosok "zaját" is élvezhessem. A dugó téri deltában 802 "parkolt", míg a 3-ason 660 mellett futottam egy darabon. Tök jó volt így a félig havas tájban...
Különben úgy néz ki, hogy 660 az utolsó 5 ajtós, ami utasokat szállít a 3-ason.