Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Robivti Creative Commons License 2013.03.28 0 0 10252
Milyen festèkmarók vannak kromofág helyett?

Eddig tudtam venni règi fajta kromofágot az jó volt,de az ùj nagyon gyengènek bizonyult.
Jason88 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 10251

Még annyit hogy 4x volt használva, és aluminiumot is mér.

Előzmény: Jason88 (10250)
Jason88 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 10250

na közben megtudtam mennyit kér érte. ÁR : 60.000 Ft

Jason88 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 10249

Sziasztok.

Egy ismerősőm eladna egy Würth márkájú festék vastagság mérőt. Ő vette magának tavaly 200.000 felett. 
Csepelen megtekinthető,kiprobálható.
 
06 30 485 0 685 

cqsrocky Creative Commons License 2013.03.25 0 0 10248

Renben.

Előzmény: Steven 68 (10246)
cqsrocky Creative Commons License 2013.03.25 0 0 10247

Üdv! Várom a mail-t. Utána mindent megbeszélünk.

Előzmény: vti00 (10244)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 10246

Üdv!  Igen azt én küldtem.

Előzmény: cqsrocky (10245)
cqsrocky Creative Commons License 2013.03.25 0 0 10245

Üdv! Kaptam egy e-mailt, csak nem tudom hogy  Te küldted-e. Ha gmail-es vagy és a monogramod N.T., akkor megjött. Ha nem ez a monogramod, akkor nem érkezett még meg.

Előzmény: Steven 68 (10243)
vti00 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 10244
Előzmény: cqsrocky (10242)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 10243

Üdv!  Küldtem egy emailt, megkaptad?

Előzmény: cqsrocky (10242)
cqsrocky Creative Commons License 2013.03.23 0 0 10242
Üdv.Érdekelne a pi
sztoly amit hirdetsz.Képeket raknál fel róla?Illetve a dűzni mérete mekkora?
Előzmény: vti00 (9606)
Xanyi84 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 10241

Sziasztok!

Leért az autóm alja. Az alján végihúzódó hosszmerevítő ért le, meghorpadt kicsit, amivel nyilván nem kell semmit sem kezdeni hisz nem látszik és nem is vészes a dolog. Viszont a felületkezelést kellene pótolni...

Nem sima alvázvédő van ott gyárilag, hanem massza állagú cucc. Házilag alap felszerelésekkel (kompresszor, alvázvédő szóró pisztoly) milyen anyaggal célszerű azt a kis részt kijavítani?

E81st Creative Commons License 2013.03.23 0 0 10240

Sziasztok.

Egy kicsit érdeklődni szeretnét fényezés, vagyis jobbanmondva inkább fólia - ha megoldható ezzel a módszerrel - témában. Egy fehér sedant szerenék a képen látható módon "mintázni". Ha lehetséges fóliával, milyen árban lenne egy ilyen 'festés' körülbelül? Köszönöm a válaszokat.

 

 Kép: 

 

(bocsi, ha rossz helyre írom, de nem találtam hirtelen megfelelőbb topikot)

mareczy Creative Commons License 2013.03.23 0 0 10239

jól beszélsz!

Előzmény: vasascnc (10236)
Virago_1000 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10238

 

AWI az a TIG masneven?

Vagyis Wolfram vedogazas hegesztes?

Lattam 1 videot a jutubon egyszer, a mester alufoliat hegesztett TIG-el.

Előzmény: Sanyi-ka (10222)
vasascnc Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10237

Inverterrel és 1.3 as elektródával kasznizni lehet????....pontozva...???

Van valakinek ezzel tapasztalata??

vasascnc Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10236

Heggesztésel kapcsolatban jut eszembe:

"1995-99"

nagyobb területet mint 100cm2 nem szabat folyamatos varattal végig varni,(2mm vastagságig)

csak pontozással és ellentétes oldal sorrenddel szabad, a vetemedések ,lágyulások elkerülése érdekébe.

Majd minnél sűrübb pontozással törekedni a folyamatos"varat"eléréséhez.

Védőgázas hegesztés csak csiszolni szabad,mert ridegsége miatt repedezhet. (kivétel ha hegesztés után kilágyitjuk,ujbóli melegitéssel)

Awi vagy Láng hegesztésnél a varat hidegen/melegen egyaránt sajtolható alakítható. (természetesen csak a lemezhez megfelelő pálca használata esetén)

 

Ha jól emlékszem én így tanultam.(vagy nem??)

Előzmény: mareczy (10235)
mareczy Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10235

ahol a pénz nem számít ott persze, mindent lehet, de AWI-val nem igazán fogsz enyhén rozsdás vagy anyon alvázvédőzött lemezhez hegeszteni amit esetleg nem lehet rendesen levakarni, mivel nem igazán lesz jó, ilyen kicsiben mint ahogy itt a legtöbben csinálják nem igazán éri meg AWIzni... azon kívül aki tud az nagykabátban is tud és COval is megtudja hegeszteni ehuzódásmentesen a dolgokat. 

Előzmény: Sanyi-ka (10227)
ksyy Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10234

A karosszériások min 90%-a Co-t használ és azok nagy része se élbe hegesztve cserél sárvédőívet és javit bármit is.

Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10233

Szerintem meg sárvédőt felesleges végig hegeszteni. Ha igényesebben kell megcsinálni akkor pontozva és ónozva, különben meg gittelve.

Előzmény: Sanyi-ka (10231)
diessel Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10232

csak itt jön elő  az  a fontos dolog a kedves vevő számára hogy: ÁR

:(

 neked restaurálásnál kipengetik :)

Előzmény: Sanyi-ka (10227)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10231

A pontozás pl. egy ajtón,vagy sárvédőn,szerintem a karosszérialakatos mesterség megszégyenitése....

Előzmény: Jet 4000 (10229)
ksyy Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10230

Nem baj az :) Sokmindenhez jó lenne az AWI, használnám is. Az biztos,hogy jobb minőséget lehet elérni vele,lassabb is,viszont pl külső elemeknél jó lenne.

Előzmény: Sanyi-ka (10228)
Jet 4000 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10229

Szerintem meg pontozni Co-val jobb, ha meg végig kell hegeszteni a lemezt akkor inkább awi.

Előzmény: Sanyi-ka (10227)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10228

Veled se értek egyet:)

Előzmény: ksyy (10226)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10227

tt jegyezném meg, hogy karosszériát javítani AWI- val teljesen felesleges, a külömbözet nem termelődik ki, és CO-val egyszerűbb dolgozni...

 

Ezzel nem teljesen értek egyet,a co2 varrata,ahogy írod,rideg,nem lehet egyengetni,és jobban meg is húzza a lemezt...

Előzmény: mareczy (10224)
ksyy Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10226

Sok helyen nem is fér el vele az ember rendesen. Teljesen felesleges az AWI, bár sokszor jó lenne egy finomabb munkához,de egy jó CO-bőven elég ahogy irtad.

Előzmény: mareczy (10224)
tibor200 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10225

Ha fillert használok az kb olyan mint a szórógitt bár mégis más :)

A filler vagy füller is kitölti a réseket bizonyos mértékig gondolom, mert akkor nem gittelgetek az nagyjából megvan a régi . Hány rétegben lehet használni ? 

Remélem jó lesz bár a festék nem nagyon tetszik a régi ami rajta van lehet jobban járnék leszedném az egészet a műanyagig, csak az meg nagy meló szerszámok nélkül: csiszolóm sincs, vagy polírozó sincs , kézzel csiszolgatom .

 

Előzmény: RM 66 (10204)
mareczy Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10224

impulzus üzemben igen vékony lemezek is deformácoó nélkül hegeszthetők, valamint a varrat nem lessz olyan rideg mint a CO-nál, hátránya... költségesebb, nem olyan termelékeny, jelentős mértékben érzékeny a felületek milyenségére, a hegesztendő anyagok tisztaságára, nem előnyös a remegős kéz, meg kell tanulni a technológát (egy karosszéria elemeket gyártó présüzemben dolgozom, szerszám eleket hegesztek fel AWI-val), ami nem olyan egyszerű mint amilyennek tűnik.

 

itt jegyezném meg, hogy karosszériát javítani AWI- val teljesen felesleges, a külömbözet nem termelődik ki, és CO-val egyszerűbb dolgozni...

Előzmény: Steven 68 (10223)
Steven 68 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 10223

Az AWI miért jobb?

Előzmény: Sanyi-ka (10222)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!