Értem a dolgot. Tehát a lendkeréknek nyomódik a sima kuplungtárcsa azt nyomja a szerkezet első nyómólapja amit az a villa mozgat amiből lelóg az a hosszú csavar.Az a csavar éri át a kardán-hidraulika szerkezetet a tárcsával eggyüt.Sztem. Jól gondolom?
Szia. Nem én mondtam jól, hanem LEVAIZSI. Megzavart a kép, és nem gondolkodtam picitsem. A kép a szereletlen állapotot mutatja, ha a helyén van és a nyomórugók összevannak szorítva másképp állnak a villák.
Tehát gondolkodás után: - hosszabb nyelestengely, motorfelöli nyomólap: traktoré.
- rövidebb csőtengely váltófelöli nyomólap: TLT+hidraulika. Ez a tuti és e szerint állítsd a villákat.
Láttam a kerekében elbújt kíváncsit...képes volt ekét is vontatni, vagy csak transzmissziót hajtott? Igazán mire voltak ezek valók a régi út(talan)-viszonyok között?
Tisztelt Lévay úr...ezen az első képen lévő őstraktorról mit lehetett megtudni ott messze-messze? Mert ez furcsa keveréke a közúti gőzmozdonynak, meg a maga Hart - Parr traktorjának...gondolom, ez egy "hiányzó láncszem". (...hogy Darwini kifejezéssel éljek...)
Szerintem meg pont az a járószerkezet kuplungjának a működtető karja, mert azt éri el előbb a kinyomócsapágy. Először a járószerkezet old, a TLT tovább hajt. Teljes kuplungpedál lenyomáskor old a TLT is. A lendkerékhez nyomott kuplungtárcsa a járószerkezeté, a segédlap és a szerkezet közötti a TLT-é.
Egy pár kép ami Hollandiában meg Belgiumban készült. Kb. 1000db képet készitettünk. Belgiumban 550db traktor birtokosa Hollandiában 200db volt egy magánmúzeumban.....
Jó a kép. Ezen a képen pont ami szemben van az a TLT-é, ami a lendkerékhez közelebbi nyomólapot működteti. Ha benyúlsz az állítócsavarok mögé egy kis gömb szerű "dudurt" lehet kitapogatni. De a képen az is látszik hogy a kiemelő állítócsavarja mindkét nyomólapon keresztül át ér. A traki kiemelőjén nincs ilyen. A képről lesve a beállítási különbségek is belőhetők. Tiéd a hirdetés? Minden ZETOR k.szerkezet egyforma, ami UR-I be tartozik. Lehet az 5611, 6045, 6211 stb.
Helló! Ha jól emlészem-hál' Istennek rég láttam a belsejét- a lendkerékhez közelebbi nyomólap a kardánhajtásé. A kiemelő villa ezt fogja húzni, a hátsó nyomólap a trakié amit a másik villa tolni fog. Ha ezt sikerült megpislantanod onnét kezdve párosával vannak kiosztva. 1 kardán-1 traki.