2001-es 1,3 endura motorom van, s most állok gyújtókábel csere előtt.. Ha érzed, hogy nem húz a motor, s járó motornál 10 centire megközelíted a kábeleket, érezni fogod.. :) Nekem MAX MOTION van benne, s nem húz.. Kuglernál nézd meg a gyújtókábelt, ott olcsóbb :)
Valaki tudna adni ötletet, hogy mi a teendő akkor ha egy idő után és főleg a húzós jobbos kanyaroknál elkezd kelepelni a ventilátor? Zsírozni kell a tengelyét vagy mi a szösz? Már eléggé idegesítő...
Beszivárog a műanyag meg a fémlemez között.Ez minden autónál így van.Ezek a vasak meg már 15-20 évesek,szóval nem csoda hogy hervadoznak.
Én minden tavasszal mikor cserélem a téli kereket nyárira,elöl-hátul kiszerelem a műanyagokat,filceket,magasnyomásúval kimosom a kerékjáratokat,megvárom hogy megszáradjon,kifújom üregelővel aztán teszem vissza a burkolatokat meg a kerekeket.Fél napos meló de megéri.Az első sárvédők aljából mindig kijön egy negyed vödör sós sáros dzsuva.
Köszi!Rendes vagy!Kb az enyém is 5-6 mm!Megnyugodtam!Mostmár majd tavasszal a sárvédőkkel kell kezdenem vmit,a hátsók rohatdak de az első is elkezdett hólyagosodni!A doblemez mögött hogy tud bemenni a sár?A sárvédőlemez peremén áll a sár ... :S
A csomagtartó kárpitot szedtem le csak!Belül ennyit kell bontani hogy hozzáférj a toronyhoz!Utána alul a hídnál kiszabadítod a lengéscsillapító alsó részét.Kihúzod!Nálam egyben van a rugóval,összehúzod rugófeszítővel vagy spanival és toronyszilent le majd rugótányér és rugó!Ennyi!A szilentblokk már húzósabb dolog!
Na hello!Újra itt!Túl vagyunk a cseréken toronyszilent illetve lengőkarszilent( utóbbi állapota:szétrohadva,gumi szétszakadva,alig tudtuk kiszedni).A helyzet sokat változott stabilabb nem koppan viszont linkelek egy képet amire nem jöttünk rá hogy annak úgy kell lennie mint ahogy a képen szerepel.
Nem rég vettem egy 2004-es 1.3-as benzines Ambiente-t. Az autó Bécsből lett behozva, ezért a leírása is német.
Nem nagyon találtam eddig hozzá magyar nyelvű leírást.
Tud valaki esetleg adni egy linket, ahonnan le tudnám tölteni azt, vagy ha ilyen nincs, az is nagy segítség lenne, hogy honnan tudnék szerezni ,,hivatalosan" akár pénzért is ?
Mielőtt szétszeded,nézd meg a kipufogót is.Jártam úgy hogy beépítettem új Al-ko lengéscsillapítót,frankó lett mint egy raliautó,onnantól kezdve viszont kopogott a kipufogó mivel az öreg függesztő gumik nem bírták a sportos futóművet.
Köszi!Kicserélem valószinű!Meg a toronyszilentet is!Mert koppan rendesen a jobb oldala még mindig!Aztán remélem nem a rugó lesz a ludas!Hídszilentblokknál azt nem értem, hogy felhoz nekem:-hátsó lengőkar szilentblokk elhelyezkedés első (fémes külső)
-hátsó lengőkar szilentblokk elhelyezkedés hátsó
Ezek között mi a különbség?
Ja meg annyi hogy a bal oldalon hallom hogy a felütésgátló fekete műanyag része ropog hangot ad mozgás közben.
Egyenes úton álljon az autó,sebességben legyen,kézifék kiengedve.Mozgatni kell a kereket előre hátra,akkor látszik mennyit mozog a lengőkar a kasznihoz képest.
Szia!Azt nem!Honnan tudom megállapítani hogy rossz,kopott?Amúgy csere előtt nem rázott így csak koppanás jött hátulról jobbról(ami nagyobb döcinél még mindig hallatszódik,de nem annyira) ,felraktuk a téligumikat acélfelnivel de nem azok ütnek mert visszaraktam nemrég az alufelniket és azzal is csinálja!A toronyszilentet se cseréltük,az nem tudom hogy nem baj(nem néztek ki rosszul).Szóval maradt a kopogás és remegés pattogás.