Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alexander6969 Creative Commons License 2016.01.01 0 0 19673

 Szia Fiesta 44!

 

2001-es 1,3 endura motorom van, s most állok gyújtókábel csere előtt.. Ha érzed, hogy nem húz a motor, s járó motornál 10 centire megközelíted a kábeleket, érezni fogod.. :) Nekem MAX MOTION van benne, s nem húz.. Kuglernál nézd meg a gyújtókábelt, ott olcsóbb :)

 

Előzmény: Fiesta44 (19368)
bmwr12 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 19672

Khmmm..., szóval a kép:

Előzmény: bmwr12 (19671)
bmwr12 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 19671

Szervusztok!

Ha valakinél előkerülne a karácsonyfa díszek keresése közben egy felesleges, a képen látható kulcs alsó része, vevő lennék rá.

(a tollszárat sem használnám, vágva lenne)

Email cím publikus.

 

Kellemes Ünnepet!

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.23 0 0 19670

Jut eszembe, 2005-ös a kocsi és a fűtő ventinek van hangja

Előzmény: Törölt nick (19669)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.23 0 0 19669

Valaki tudna adni ötletet, hogy mi a teendő akkor ha egy idő után és főleg a húzós jobbos kanyaroknál elkezd kelepelni a ventilátor? Zsírozni kell a tengelyét vagy mi a szösz? Már eléggé idegesítő...

a8d2 Creative Commons License 2015.12.23 0 0 19668

Sziasztok!

Sürgősen keresek hátsó integrált öves háttámlát.

A kárpit lehet viseletes, az öv és környéke legyen ép. Köszönöm előre is!

 

trafo2000 Creative Commons License 2015.12.22 0 1 19667

Beszivárog a műanyag meg a fémlemez között.Ez minden autónál így van.Ezek a vasak meg már 15-20 évesek,szóval nem csoda hogy hervadoznak.

Én minden tavasszal mikor cserélem a téli kereket nyárira,elöl-hátul kiszerelem a műanyagokat,filceket,magasnyomásúval kimosom a kerékjáratokat,megvárom hogy megszáradjon,kifújom üregelővel aztán teszem vissza a burkolatokat meg a kerekeket.Fél napos meló de megéri.Az első sárvédők aljából mindig kijön egy negyed vödör sós sáros dzsuva.

Előzmény: Matthisa1.3 (19666)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.22 0 0 19666

Köszi!Rendes vagy!Kb az enyém is  5-6 mm!Megnyugodtam!Mostmár majd tavasszal a sárvédőkkel kell kezdenem vmit,a hátsók rohatdak de az első is elkezdett hólyagosodni!A doblemez mögött hogy tud bemenni a sár?A sárvédőlemez peremén áll a sár ... :S

Előzmény: kombusz (19665)
kombusz Creative Commons License 2015.12.21 0 0 19665

Na megmértem  6 és 7 mm között van a rés a torony és a gumi között.

A luknál meg nincs peremezve az a rész hanem poros volt és azért tünt neked annak.Letisztitottam ugy már jobban látszik hogy csak peremnek tünt  :)

 

 

http://www.kephost.com/image/SL4f

Előzmény: Matthisa1.3 (19664)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 19664

Hello!Azt megköszönöm,ha megméred.Viszont valami feltűnt a képen ami nálam nincs,az a kis perem a lyuknál.(ha jól látom)Milyen anyagból van ?

Előzmény: kombusz (19663)
kombusz Creative Commons License 2015.12.20 0 0 19663

Az enyém igy néz ki.

Ha gondolod holnap lemérem mekkora a hézag.

 

 

http://www.kephost.com/image/SLl7

Előzmény: Matthisa1.3 (19661)
-peter Creative Commons License 2015.12.20 0 0 19662
Fiesta mk v van nekem, de itt már külön van a rugó és a lengéscsillapitó.
Előzmény: Matthisa1.3 (19659)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 19661

Sztem nagyobb.De ez mitöl van?

Előzmény: trafo2000 (19660)
trafo2000 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 19660

Van hézag.Így képről nehéz megállapítani a tied mekkora,olyan 3-4mm között szokott lenni.

Előzmény: Matthisa1.3 (19655)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.18 0 0 19659

 A csomagtartó kárpitot szedtem le csak!Belül ennyit kell bontani hogy hozzáférj a toronyhoz!Utána alul a hídnál kiszabadítod a lengéscsillapító alsó részét.Kihúzod!Nálam egyben van a rugóval,összehúzod rugófeszítővel vagy spanival és toronyszilent le majd rugótányér és rugó!Ennyi!A szilentblokk már húzósabb dolog!

Előzmény: -peter (19658)
-peter Creative Commons License 2015.12.18 0 0 19658

mennyire kell bontani a hátsó ülésnél?

nekem 2003-as a verda és hasonlóra készülök én is. de csak tavasszal, ha már nem lesz hideg.

Előzmény: Matthisa1.3 (19655)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.18 0 0 19657

Érdekes egy megoldás...

kombusz Creative Commons License 2015.12.18 0 0 19656

Ha a kérdés arra szol, hogy hézaggal kell kell e lennie, akkor a válasz igen igy kell lennie.

 

 

Előzmény: Matthisa1.3 (19655)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 19655

Na hello!Újra itt!Túl vagyunk a cseréken toronyszilent illetve lengőkarszilent( utóbbi állapota:szétrohadva,gumi szétszakadva,alig tudtuk kiszedni).A helyzet sokat változott stabilabb nem koppan viszont  linkelek egy képet amire nem jöttünk rá hogy annak úgy kell lennie mint ahogy a képen szerepel.

 

Előzmény: trafo2000 (19648)
trafo2000 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 19654

Akkor még a régi kaszni,na azoknál előfordul a kardánkereszt elhalás.

Előzmény: Alexander6969 (19653)
Alexander6969 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 19653

2001-es Fiesta a verda. 

Előzmény: trafo2000 (19652)
trafo2000 Creative Commons License 2015.12.14 0 0 19652

Először a kormánymű és kormányoszlop közti kardántengelyt nézném meg,az ott elhalt kardánkereszt ilyen tünetet tud.

Előzmény: Alexander6969 (19650)
-peter Creative Commons License 2015.12.13 0 0 19651
jajj ez a kormánymű hibájára utal :(
Előzmény: Alexander6969 (19650)
Alexander6969 Creative Commons License 2015.12.13 0 0 19650

Sziasztok! Induláskor "recseg" a kormány, s megálláskor, lassú forduláskor is. Szervóolajcsere? Tipp?

Malf_sad Creative Commons License 2015.12.08 0 0 19649

Sziasztok !

Nem rég vettem egy 2004-es 1.3-as benzines Ambiente-t. Az autó Bécsből lett behozva, ezért a leírása is német.

Nem nagyon találtam eddig hozzá magyar nyelvű leírást.

Tud valaki esetleg adni egy linket, ahonnan le tudnám tölteni azt, vagy ha ilyen nincs, az is nagy segítség lenne, hogy honnan tudnék szerezni ,,hivatalosan" akár pénzért is ?

Előre is köszönöm!

trafo2000 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 19648

Mielőtt szétszeded,nézd meg a kipufogót is.Jártam úgy hogy beépítettem új Al-ko lengéscsillapítót,frankó lett mint egy raliautó,onnantól kezdve viszont kopogott a kipufogó mivel az öreg függesztő gumik nem bírták a sportos futóművet.

Előzmény: Matthisa1.3 (19647)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 19647

Köszi!Kicserélem valószinű!Meg a toronyszilentet is!Mert koppan rendesen a jobb oldala még mindig!Aztán remélem nem a rugó lesz a ludas!Hídszilentblokknál azt nem értem, hogy felhoz nekem:-hátsó lengőkar szilentblokk elhelyezkedés első (fémes külső)

                                                                                                    -hátsó lengőkar szilentblokk elhelyezkedés hátsó

Ezek között mi a különbség?

 

Ja meg annyi hogy a bal oldalon hallom hogy a felütésgátló fekete műanyag része ropog hangot ad mozgás közben.

 

Előzmény: trafo2000 (19646)
trafo2000 Creative Commons License 2015.11.30 0 0 19646

Egyenes úton álljon az autó,sebességben legyen,kézifék kiengedve.Mozgatni kell a kereket előre hátra,akkor látszik mennyit mozog a lengőkar a kasznihoz képest.

Előzmény: Matthisa1.3 (19645)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2015.11.29 0 0 19645

Szia!Azt nem!Honnan tudom megállapítani hogy rossz,kopott?Amúgy csere előtt nem rázott így csak koppanás jött hátulról jobbról(ami nagyobb döcinél még mindig hallatszódik,de nem annyira) ,felraktuk a téligumikat acélfelnivel de nem azok ütnek mert visszaraktam nemrég az alufelniket és azzal is csinálja!A toronyszilentet se cseréltük,az nem tudom hogy nem baj(nem néztek ki rosszul).Szóval maradt a kopogás és remegés pattogás.

Előzmény: trafo2000 (19644)
trafo2000 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 19644

Megnéztétek a lengőkar szilentet?Az néha elhagyja magát.

Előzmény: Matthisa1.3 (19643)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!