Keresés

Részletes keresés

NZA Creative Commons License 2001.12.20 0 0 239
A Bocinak pontosan mi a címe?
Előzmény: FOMA (232)
FOMA Creative Commons License 2001.12.20 0 0 238
Azért bátorkodtam ilyet írni, mert amikor éjszaka kézihajtányoztunk a 4-esen, akkor kimondottan élvezte.:-) Igaz nem B-véggel kellett menni.:-)))

Erről jut eszembe: DrTr! Hol lehet hozzáférni az akkor készült fotókhoz/videóhoz?

Előzmény: Törölt nick (237)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 237
"Olyanokat szeretnék olvasni, hogy:

[...]
Nagy Pista kézihajtánnyal (B-véggel Kecskés felé) a 4-esen tanulókkal stb."

Nagy Pista valószínűleg nem szeretne ilyeneket olvasni. :))
(Már konkrétan csak ezt az egyet...)

Előzmény: FOMA (234)
FOMA Creative Commons License 2001.12.20 0 0 236
:-)
Előzmény: V42 515 (235)
V42 515 Creative Commons License 2001.12.20 0 0 235
De a csúcs az lenne, hogy:

A Dugonics téren feszmentesítés miatt kitoló - FOMA :-))))

Előzmény: FOMA (234)
FOMA Creative Commons License 2001.12.20 0 0 234
Uhi! betegre röhögtem magam, de ha lesz időd, akkor majd frissítsd a szókincset, mert már ismétli önmagát.:-)

Olyanokat szeretnék olvasni, hogy:

Sz5 a Vadasparknál zúzottköves kocsival,
313-314 a temetői kitérőben keresztezett 659-el,
602, 607, 609 az 1-esen,
MIII két Eas kocsival a Konzervgyárban,
Nagy Pista kézihajtánnyal (B-véggel Kecskés felé) a 4-esen tanulókkal stb.
:-)))

Előzmény: uhi (219)
V42 515 Creative Commons License 2001.12.20 0 0 233
OK, ott leszek.

Más: kb. egy órája 806 ment az 1-esen, elakadásjelzővel, most pedig 609 jött be forgalmi kocsinak (de sajnos, "A" véggel... :-))))

Előzmény: FOMA (232)
FOMA Creative Commons License 2001.12.20 0 0 232
Holnap 17.00 évadzáró Boci. Aki tud, jöjjön.
peterr Creative Commons License 2001.12.20 0 0 231
kitérő:
Kb fele annyi, mint a 2. vezetékpár, de újabb lassító, kötöttség menetrendileg, hibaforrás.
Előzmény: Törölt nick (222)
peterr Creative Commons License 2001.12.20 0 0 230
Bocs, kifelejtettem:
Közben valamikor volt 30 perces követés is, talán a leállítást megelőzően a csúcson kívüli órákban
Előzmény: peterr (229)
peterr Creative Commons License 2001.12.20 0 0 229
5A annó:
20 perces követéssel 2 kocsi közlekedett, először Vídia-Gyermekkórház viszonylatban, ekkor még másképp voltak a madzagok a Bartók téren, és nem volt madzag a Londoni körúton.
Később, a Bartók téri átmadzagozás után már szintén 20 perces követéssel, de csak Vídia-Bartók tér volt a viszonylat.
Amíg Újszegedről járt, az volt a kifogás ellene, hogy a T. újszegedi birkák - nem az utasok, mert azok tudnak olvasni :) - eltévedtek, és akkor csodálkoztak nagyot, amikor a Centrum után a Kendergyár (Bakay N. u. eleje) volt a következő megálló. A Bartók térig tartó vonalnak meg az volt a baja, hogy "be is ment a Belvárosba, meg nem is"
A 96-ban volt az Szkt-nak egy kísérlete a Vár utcáig való közlekedtetéssel, amelyről még mielőtt kiderülhetett volna, hogy bevált, - 1 hónap után - leállították az egészet. A tapasztalatok elég jók voltak, kezdett nőni az utasszám, pedig azt hiszem, maradt a 20 perces követés.
Előzmény: FOMA (227)
illesf Creative Commons License 2001.12.20 0 0 228
Érdekes, hogy a villamos-/trolibuszhálózattal is rendelkező városaink kétféle utat jártak be fejlődésileg (egy kézben van mindenfajta közlekedési eszköz üzemeltetése/külön van a busz a többitől). Alapvetően arra keresem a magyarázatot, hogy milyen okok vezérelték a hajdani közlekedéspolitikát a szeparációra annak ellenére, hogy ez a külön üzemeltetés most kifejezetten előnytelen a közlekedés szervezése kapcsán. Vajon miért nem volt jó, hogy az SZKV üzemeltette a buszokat is?
Előzmény: Törölt nick (223)
FOMA Creative Commons License 2001.12.20 0 0 227
Pontosan már nem emléxem, de az biztos, hogy egy kocsi mozgott rajta folyamatosan.

Előzmény: illesf (218)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 226
A végére egy link azoknak, akik nem olvassák a VéEvK-t: közlekedés.lap.hu
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 225
5/A:
A honnan-hovára jelenleg nincs ötletem, de ez megoldható.
Ami viszont problémásabb: mi járna rajta??? Az új beszerzések óta ekkora kocsitöbblet van??
Előzmény: DrTr (213)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 224
Maximálisan egyetértek.
Csak egy megjegyzés: lehet, hogy én ideális járművezető lennék az SzKT-nál (V42 515 kedvéért: nem vagyok az :), én az esetek 99%-ában nem szoktam korábban indulni. A késések kimagyarázásban pedig már régen profi vagyok. Van még valamilyen feltétel? :))
Előzmény: DrTr (207)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 223
"Szegeden a buszközlekedés a kezdetektől a Volán kezelésében volt?"

A szegedi autóbusz-közlekedést 1955-ben indította be az SzKV, majd indoklás nélküli miniszteri döntéssel 1963. január 1-jével átkerült a Tisza Volán jogelődjéhez. Akkor volt 8 vonal 44 kilométeren 19 kocsival és évi 4,5 millió utassal, ja és az első vidéki városban üzemelő csuklós autóbusszal.

Előzmény: illesf (218)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 222
"Különben nem lehet csak 15(vagy inkább 16-18)perces követést csinálni az "egyvágányú" szakasz miatt."

Kitérő? :))

Előzmény: peterr (217)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 221
Kevesebbet futott.
Információim szerint 1998. augusztusában belecsapott a villám, utána hosszú hónapokig állt, és az azóta leszerelt forgóváz-takarólemezeket is elvileg akkor kapta.
Előzmény: V42 515 (205)
Törölt nick Creative Commons License 2001.12.20 0 0 220
Na, úgy látom, kezd egyre nagyobb élet lenni a topikon, nagyon helyes.

Uhi! Szerintem jópofa az ötlet.
Javaslatom: 821 és 654 csatolva az 1-esen! (Ami, ugye, papíron ugyanaz a kocsi, gyakorlatilag meg...)

Előzmény: uhi (193)
uhi Creative Commons License 2001.12.19 0 0 219
Jó, gyere csak, de a 61-est már nem érjük utól, elfelejtettem mondani, hogy az az imént az 41 éve és 4 hónapja volt...
Előzmény: FOMA (199)
illesf Creative Commons License 2001.12.19 0 0 218
Ha megengeditek, én is hozzászólok (vagy inkább hozzákérdezek):
Milyen gyakran járt anno az 5A?
Szegeden a buszközlekedés a kezdetektől a Volán kezelésében volt?
FI
Előzmény: peterr (217)
peterr Creative Commons License 2001.12.19 0 0 217
Reálisan 5A:
Vár u. - Szepark
azzal a kiegészítéssel, hogy a madzag a Londoni krt és a körforg között duplázandó, így elérhető a 12 perces követés, ami már versenyképes
Különben nem lehet csak 15(vagy inkább 16-18)perces követést csinálni az "egyvágányú" szakasz miatt.
Egyébként én drukkolok... esély van...
Előzmény: FOMA (214)
FOMA Creative Commons License 2001.12.19 0 0 216
Most látom, hogy az emeletesre nem reagáltam:
én még utaztam rajta a 10-es (ma 21-es) viszonylaton, piszok lassú volt, de jó buli. A végén már csak a nagypapák vitték vele az unokákat az élmény kedvéért. Egyetlen fotóm van róla, legközelebb elviszem a Bociba. Szkennelni nem érdemes, mert gyenge minőségű.
Előzmény: FOMA (214)
peterr Creative Commons License 2001.12.19 0 0 215
csemege bengálistáknak:
Hanster csak a pesti sindöcögények topicban reklámozta, de itt még aktuálisabb:

http://telnet.hu/hamster/kozlekedes/benganudi/

FOMA Creative Commons License 2001.12.19 0 0 214
peterr:

Nem emléxem, hogy helyijáratban lett volna faros. Ellenben Pécs-Komló között rendszeresen járt Ik 66 a hegyen át, néha 55-ös is.

DrTr:

Ha a realitások talaján maradunk, akkor azt mondom, hogy Vár u. - Szepark legyen az útvonal, a körforgalomban nem tart semeddig visszaépíteni a drótot. Persze el tudnám képzelni újszegedről is, akkor viszont nagyon bosszantana, hogy nem megy el a temetőig.

Ha bili, akkor menjen át Újszegedre, és tegyen egy kört a Gyermekkórház - Odesszai krt. - Liget vendéglő útvonalon.

Előzmény: DrTr (213)
DrTr Creative Commons License 2001.12.19 0 0 213
Mit tudtok?
Valóban megszűnik a tarifaközösség, vagyis külön lesz villamosüzemű, és külön autóbusz-menetjegy?
Állítólag a közgyűlésen szóba került az 5/A-s troli visszaállítási lehetősége, ez évi +15-16 milliójába kerülne a cégnek, de ezt támogatási többletként elkérné a várostól.
De honnan-hová menne ez az 5/A-s troli?
Jöhetnek az ötletek, indoklással! :-)
peterr Creative Commons License 2001.12.19 0 0 212
Ha már pécsezünk..
Volt Pécsett akkoriban (12. sz vállalat korában) faros busz a hegyre?
Esetleg emlékek, fotók az ország első emeletes buszáról?

Remélem megbocsátják az OFF-ot a többiek.

Előzmény: FOMA (211)
FOMA Creative Commons License 2001.12.19 0 0 211
Hol volt "szolgáltatói" szemlélet akkoriban... Bár maga a szolgáltatás néha jobb volt, főleg ha az akkori pécsi helyi követési időkre gondolok.
Előzmény: peterr (209)
peterr Creative Commons License 2001.12.19 0 0 210
Egyébként jogos poén...
mint minden poén, mély igazságokon alapszik

Hogy is van ez az utasokkal?
Mint a nyuszika a viccben: el-szem-te-le-ned-tek!

Előzmény: FOMA (208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!