A kormány nem mozdul, hanem a végállás közel van a kormánykar és a nyomtávrúd párhuzamosságához. Olyankor pedig fogja, és átlöki a másik irányba a gömbfejet a híd felé.
Ez már ilyen kb 20 éve. Már a tsz-ben is így működött, de sok gondot nem okoz. Van új tengely itthon, csigát, fogasívet és fogaslécet kellene vennem, de ezekből a szuper alkatrészekből nincs bátorságom vásárolni.
Az a baj pontosan nem tudom neked el mondani melyik papír mit követett mint mondtam nekem is összeköttető személy csinálta én csak vittem a gépet műszakira ő rendezett mindent és a végén mondta mennyit fizessek!
Vagy az nem lehet hogy alul a kormányra az irányítókar nem pont középső kormány állásba lett feltéve? Úgy értem hogy balra többet lehet kormányozni mint jobbra! Nem ott kellene át tenni egy bordát?
Érdeklődtél a héten az elsőhajtás papírozással kapcsolatban! Nekem a műszaki papírozás műszaki dokumentáció így volt 75000Ft! De úgy hogy más rendezte tehát volt ismerőse bent!
Én elszórakoztam 1,5 órát méregetéssel és állítással, mire belőttem és így mindkét irányba egyforma szögbe fordul a kerék.
Az oka az, hogy valamikor valaki, úgy állított összetartást, hogy csak az egyik oldali nyomtávrudat állította. Akkor ha így tesz, eltolódik egyik oldalra a kormányközép és arra többet is fog elfordulni a kerék.
A bak felülről van becsavarozva az első pajzsba. A tartó előre fele menne ki, de előbb a szíjtárcsa. Talán kifér... de a felső csavarokat még mindíg nem férsz hozzá kivenni.
Nem biztos, hogy fel van szakadva a vulkanizálás, lehet, hogy csak meg van lazulva.
Az a baj, hogy leírni nem igen lehet mennyi a rezonancia. A motorháztető rezeg mindegyiken... hallanád a bátyám koporsósát. :-))
Az irányítókart ha levenném utána a főtengely ékszíjtárcsát utána meg a motortartó vas két csavarját két szélen úgy lefele nem jönne ki? Befolyásol valamit esetleg ha nem tudom kicserélni? Motorháztető rezonál meg amit áthoz a fülkére az is idegesít kicsit!
Érdeklődnék hogy motor tartó gumibakot nehéz cserélni? Mert külön mozog a motor a gumibaktól valószínű el van szakadva vagy a gumi ernyedt! Rezonál a motorháztető és ezt áthozza a fülkére is! Lehet ez a baj?
Még kérdésem az elsőhajtás kerekei ha rossz az út ugyan úgy bicsaklanak mint a 80-sé?
Szia. Nem motorpal adagólós és mégis. Az erőszabályzót meg lehet O gyűrűzni, vagy érdemes? Arra gondolok hogy nem kéne így visszarakni mert biztos hogy nemsokára elkezd könnyezni, aztán qrva szar onnan kiszedni, te már javítottad emlékeim szerint.
A múlt évben szeptemberig leesett az évi átlag kétszerese ami a környékre jellemző.
De azóta is folyamatosan van csapadék.
Bokáig süllyedek az udvarban, annyira szét van ázva. Két ásonyomnyira ott a talajvíz...
Jól indulnak ezek az újak. Itt a faluban van motorpal adagolós 820-as, az is nagyon könnyen indul. Legalább annyit menjen el gond nélkül, mint a 952-esed.
Jól bírta, azok a 2000-es évek elejeikre mondják még, hogy ezok még jó szériák.
Jobb megelőzni a bajt, bár nem lesz olcsó csak a csapágycsere sem, de nyugodtan lehet használni tovább legalább.
A helyzet sz@r ,de nem reménytelen! Itt meg belvíz van már elég rendesen, viszont nálunk most nem esik semmi, csak fúj a szél 1000-el. Új gép jó, félelmetes jól indul izzítás nélkül akár milyen hideg van, egy év alatt ment bő 500 órát, és nem csak permetezett)), a 952-es meg bomlik, rendbe kell már vágni a hátulját, váltót-difit meg kell csapágyazni, még nincs vele nagy gond de nem érdemes tovább húzni mert vannak jelek, ha megvárom a reccs-et akkor drágább lesz. Azért szégyenkezni nem kell neki mert 13 évet melózott a gyári váltóval és ő sem csak permetezett:)).