lehetőleg ma (11.07) 22 óráig ide a fórumba, vagy utána e-mailbe holnap (11.08) reggel 6-ig, utána már nem fog menni a dolog, ugyanis nem leszek itthon
as ködös idő miatt rengeteg képem rossz lett
ami jól sikerült (szerintem):
13 méteres helyi E94 >> HNP-290
E98 >> GWH-639
helyközi 415 >> EVL-647
helyközi E94 + helyközi 260 >> GSA-424 és BHC-033
két helyközi 13 méteres E94 egyszerre tolat ki egymás mellett levő kocsiállásról >> HNP-032 és HNP-033
helyi 280 >> BHC-002, alias csörgőkígyó
helyi ráncajtós 260 >> DZC-999
E94G totál szemből >> HIY-435
helyi 415 >> FHZ-946
ezenkívül még képek készültek (csak csúnyák lettek): 260 (BOS-537, BHC-034); E94G (GOB-499, HIY-434); 256.44 (rendszámot nem látom); 263 (CJG-935); C56 (rendszámot nem látom); 280 (BOV-234, ESZ-281)
egy kis ízelítő, mire számíthatsz, ma ezeket a buszokat fotóztam (csak az Ikarusokat mondom):
C56 (helyközi kivitel kettő bolygóajtóval >> 2-2-0)
260 (kettő bolygóajtóval >> 2-0-2, három bolygóajtóval >> 2-2-2, három ráncajtóval >> 2-2-2)
263 (kettő ráncajtóval >> 2-0-2)
280 (két ráncajtóval >> 2-0-2-0, négy bolygóajtóval >> 2-2-2-2 négy ráncajtóval >> 2-2-2-2)
415 (helyi két és fél ajtóval >> 2-2-1, helyközi >> 2-2-0)
E94 (helyközi kivitelű >> 1-2-0)
új arcú, 13 méteres E94 (helyi >> 2-2-1, helyközi >> 2-2-0)
E94G (helyi >> 2-2-2-0 és 2-2-2-1)
E95 (RÁBA alvázon >> 1-1-0 és VOLVO alvázon >> 1-2-0)
E98 (csepel alvázon)
fejből ennyi ment, lehet, hogy volt még más is
egy kis html-suli:
csak a megfelelő irányú zárójel helyett < és > jeleket tegyél
képbeszúrás:
(img src="http://www.freeweb.hu/tavolsag/ik280treler_1.jpg")
így néz ki:
hivatkozás:
(a href="http://www.freeweb.hu/duazklub/ik280treler_1.jpg" target="_blank")dUAZ klub, Ikarus 280 tréler(/a)
a terget="_blank" csak azért kell, hogy új ablakban nyíljon meg a hivatkozás
így néz ki:
dUAZ klub, Ikarus 280 tréler
kép és hivatkozás:
(a href="http://www.freeweb.hu/duazklub/ik280treler_1n.jpg" target="_blank")(img src="http://www.freeweb.hu/tavolsag/ik280treler_1.jpg")(/a)
így néz ki:
félkövér szöveg:
(b)félkövér szöveg(/b)
így néz ki:
félkövér szöveg
"Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát.
Hmmm... Konkrétan, mik ezek?"
Szűk kasztni (olyan széles mint a buszé), stb, stb... Ha jól emléxem a vasútmániás topicban bővebben volt róla szó. sok mindent nem tdok ezenkívül mondani, mert nem emléxem a részletekre. Dobd fe a témát ott.
Kis.Kavics!
Thx a leírásokat.... Egy apró baj azért van, nevesen, hogy ami ott ácsorgott, az nem ilyen volt... Nagyonnagyon hosszú volt, de csak 1 csuklós... Szerintem egy egységgel osszabb volt az első túlnyúlása, mint a 'széria' buszoknak... Meg úgy általában hosszabb volt, és valami nem stimmelt az orrán, szembenézetből... Talán lejjebb volt a hűtőmaszk, vagy mi...
Öcsém, Taksony inkább meséld el Te, csak emlékszel... :))
Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát. Hmmm... Konkrétan, mik ezek?
A két próbálkozás teljesen elkülönül egymástól!
A kilencvenes években egy Ik 260-at (ma BOS-770) alakítottak át. A bemásolt hozzászólások is ehhez kapcsolódnak.
A nyolcvanas években direkt dolog volt: magyar BZMOTot akartak csinálni. Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát.
Sínbusz: még a kilencvenes évek elején volt egy próbaút, a képek akkor készültek. Nagyvasúti forgalomra szánták városközi összeköttetésekre. Nagy baromság volt.
Egy kicsit komolyabb próbálkozás, valamikor anyolcvanas évek derekán:
pár idézet a témában:
TRA 395 válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-29 21:36:51 (187)
A sínbusszal több gond is volt. Gondoljunk bele, vezetőállás miatt fordítókorong kellett hozzá... Vagy az, hogy nem érintkezhetett más járművekkel, mert összetört volna...
Grimbi válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-26 19:27:01 (171)
valami olyasmire emléxem híradókból, hogy az Ikarus bemutatta a MÁV-nak, a MÁV-ot pedig abszolút nem érdekelte.
[előzmény : (169) tupolev, 2001.10.26 19:21]