"Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát.
Hmmm... Konkrétan, mik ezek?"
Szűk kasztni (olyan széles mint a buszé), stb, stb... Ha jól emléxem a vasútmániás topicban bővebben volt róla szó. sok mindent nem tdok ezenkívül mondani, mert nem emléxem a részletekre. Dobd fe a témát ott.
Kis.Kavics!
Thx a leírásokat.... Egy apró baj azért van, nevesen, hogy ami ott ácsorgott, az nem ilyen volt... Nagyonnagyon hosszú volt, de csak 1 csuklós... Szerintem egy egységgel osszabb volt az első túlnyúlása, mint a 'széria' buszoknak... Meg úgy általában hosszabb volt, és valami nem stimmelt az orrán, szembenézetből... Talán lejjebb volt a hűtőmaszk, vagy mi...
Öcsém, Taksony inkább meséld el Te, csak emlékszel... :))
Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát. Hmmm... Konkrétan, mik ezek?
A két próbálkozás teljesen elkülönül egymástól!
A kilencvenes években egy Ik 260-at (ma BOS-770) alakítottak át. A bemásolt hozzászólások is ehhez kapcsolódnak.
A nyolcvanas években direkt dolog volt: magyar BZMOTot akartak csinálni. Annyit mondanék róla, hogy sikerült ötvözni a közúti és a vasúti járművek összes hátrányát.
Sínbusz: még a kilencvenes évek elején volt egy próbaút, a képek akkor készültek. Nagyvasúti forgalomra szánták városközi összeköttetésekre. Nagy baromság volt.
Egy kicsit komolyabb próbálkozás, valamikor anyolcvanas évek derekán:
pár idézet a témában:
TRA 395 válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-29 21:36:51 (187)
A sínbusszal több gond is volt. Gondoljunk bele, vezetőállás miatt fordítókorong kellett hozzá... Vagy az, hogy nem érintkezhetett más járművekkel, mert összetört volna...
Grimbi válasz erre | adatok | e-mail 2001-10-26 19:27:01 (171)
valami olyasmire emléxem híradókból, hogy az Ikarus bemutatta a MÁV-nak, a MÁV-ot pedig abszolút nem érdekelte.
[előzmény : (169) tupolev, 2001.10.26 19:21]
Asszem a Hungária Krt - Törökbálint (autópálya is útba esik) vonalra akarták. Ha a forgalomnak megfelelő a követési idő, akkor nem muszály ekkora busz.
Télleg emberek! (köztük egyetlen öcsém, Taksony :)) )
Egy pár éve állt a Közvágóhídnál egy csuklós Ikarusz, oldalán repcsimintával, talán mint büfé üzemelhetett ott. Iszonyatosan hosszú volt, azóta és azelőtt se láttam ilyen kivitelű Ikaruszt.
Akkor, a mai kérdés: mi lehetett ez?