Most délután egy kis meglepetés is volt. 22 Temető-Temető, ez megfelel a legújabbnak, majd érkezett:
3 ... - Domanovszky tér
8 Kokszvegyés(zet már nem fért ki) - Ady E. u.
24 Ruhagyár - Domanovszky tér
Ezek egyike sem teljes kör, hanem tényleg befejezik a járatot a célnak jelölt megállóban. A 3-as első sorának Vasmű út rémlik, ami ebben a felsorolásban kakukktojás lenne, de csak egy röpke pillanatra láttam, így nem vagyok benne biztos. Tehát úgy néz ki, hogy az induló-célállomás van megint, de most a cél a tényleges célt jelöli. Ez a nem teljes járatoknál jó is lenne, na de Temető-Temető ???
Igazából az egészből megint az látszik, hogy a méret bizony kicsi, így egy viszonylag jól elfogadható általános megoldás nem jön össze. És persze a betűméret változó a szöveghosszal, a Ruhagyár nagyobb a Domanovszky térnél, de mindegyik jól olvasható, így elfogadható megoldás.
Inovellek érkeztek Fehérvárra, NZM-40X-es rendszámokkal, láttam 404, 409-es számot is, egy ötös csomag jött velem szembe a 81-esen Sörédnél 13:30 körül. :)
Ismét történt egy lépés az elektronikus kijelzők világában. Maradt a bal oldalon a nagy szám, mellette 2 sorban az induló és érkező végállomás került ismét vissza, így 2: Papírgyár-Papírgyár, 20: Újtelep-Újtelep, 35: Pálhalma-Pálhalma olvasható a gépeken.
A mozinál lévő még mindig nem működő kijelzőnél is van változás. A bekötés miatt felvágott majd újraaszfaltozott rész most 3 cm-rel magasabb a környezeténél, igen jó botlásveszélyes helyzetet teremtve.
15:49 Agárd, gyógyfürdő (odafelé Pákozdon és Velencén át)
Aztán átmegy rezsiben Gárdonyba.
16:15 Gárdony, Kék tó étterem (8028/456)
16:51 Székesfehérvár, aut. áll.
17:10 Székesfehérvár, aut. áll. (8020/757)
17:31 Pákozd, Honvéd u.
A telephelye vagy a Kossuth u. vagy a Petőfi u., erre nem emlékszem pontosan. (A Bella-patak-híd előtti vagy utáni utca, de nem nagy távolság, könnyű végigjárni, akár gyalog is.)
Megteszed, hogy beírod a délutáni fordáját? Azt hittem, nincs már helyközi 415-ös a megyében, az Alba yosem volt a típus barátja. Az AZD-322t minden nap látom, éppen a velencei Liget iskola előtt punnyad. Azt írd meg még leszi, hogy hol telephelyezik a 415-ös Pákozdon, elmennék a fiaimmal szpottolni. Köazönöm a segítseget!
Értem. Ha járati időben történt a dolog, akkor valóban egy ritka, eseti pótlás történhetett. Annyiból érdekes is a dolog, hogy a HMG-nek nincs tartalék autóbusza a közelben, tehát ha bármi miatt nem indul, akkor nincs másik, így pedig tényleg kézenfekvő megoldásnak tűnik a falubusz.
2013 februárjában már közlekedett az "új". (Azt még majd megpróbálom megnézni, hogy előtte mikor jártam ott legutóbb, hogy az intervallum alulról is jobban szűkíthető legyen.)
Fotó nem volt, az info tőlem jött. Még 2015 végén mentem le érte a 13 óra valahányas induláshoz, akkor a falubusz jött. Ezek szerint egyszeri alkalom volt.
Adalék: az LND-079 egy rövid ideig még a Komo-Sky Kft-nél futott, ráadásul eredeti fényezésben, és a legelején még FLZ-395 rendszámmal, ami amúgy egy Neoplan N4416-osé volt.
Közben gondolkodtam, és ez a VIN mégis csak az első LNC-992-é lesz (természetesen már az új autóban). Ugyanis a hernei testvér, ami szintén fehéren és ugyanakkor érkezett, az lett a ventonás LND-079, ehhez hihetően közel van az LNC-tartomány legvége. A mostani LNC-992 viszont egyértelműen RVE-s volt, és jóval később is érkezett, mint az eredeti LNC, ami azóta eltűnt.
(Ha pedig valakit érdekel, a második LNC-992 ex HER-CR 83, WMAA102077B013350, ex HCR Herne. Hófehér elődjét sajnos nem tudom, azt valahová elpasszolták.)