Az első képen is látszik, hogy 107 km-nél már 2 vonalat megy le a mutató. ilyenkor télen nekem simán megvan a 10 literes fogyasztás, de most mintha még többet enne. Tele szoktam tankolni, most is tele volt, én is kiváncsi leszek, mennyi megy majd bele.
Az egyik thaliánál nekem újkorától kezdve nem megy 4 vonal fölé a hőmérséklet, a másik szépen középen áll meg. Hideg van ilyenkor kicsit alacsonyabb a víz hőmérséklete.
Egyszer töltsd tele és 200 km után nézd meg mennyit tudsz rátölteni.
8 liter fölé nem kéne menni a fogyasztásnak, hacsak nem hajtod nagyon.
Haver régebben csinált 16 literes fogyasztást egy 8 szelepesnek, nyáron, klíma, autópálya 150-160-al tekert, megpakolt autóval.
Nincs imo, meg el van vágva egy vezeték az ECU-nál. Valami csak letiltja az ECU-t, ha nem húznak meg a jelfogók a motortérben. Addig nem is fog indulni.
Ahogy elnéztem a videót ez olyan mint a kulcs szinkronizálás, csak itt folyamatosan nyomott központizár gomb mellett ki-be kapcsolja a gyújtást.
Az üzemanyagszivattyú a pluszt a jelfogóról, a minuszt az ECU-ról kapja, tehát valahova oda mehet a vezetéke.
Sziasztok, szeretném meg kérdezni, hogy másnak is csak eddig megy fel a hőmérséklet jelző, vagy csak az enyém adta meg magát? Mint a képen is látszik, menet közben a harmadik vonalig megy fel, ha megállok és jár tovább a motor, akkor a negyedikig is felmegy.
Köszönöm! Még nem semmi,most néztem a gyujtáskapcsolót,jól mükszik mind a 4 vastagba benne a 12 volt,meg a 3 szálas vékonyba is!A benzinszivattyú vezetékei hova futnak be?Meg kellene nézni,hogy nem szakadt e és emiatt nem érzékel?
Abszolút új vagyok ezen a fórumon.Mint olvasó már sok hasznát leltem, de most sajnos megakadtam. Van egy 2001-es Tháliám, amelynek rossz az ablaktörlője. A tünet a következő: Ablaktörlő nem megy, ugyanakkor indításnál ha 1 állásban hagyom a kapcsolót olykor (amikor épp kedve tartja) elindul a lapát, majd megáll. A bajuszkapcsoló jó, az ablaktörlő motor megkapja a jelet (kábelvégén kimértem), és a motor is jó elvileg (hiszen néha elindul). Van ötletetek, hol keressem a hibát? Köszi: Bojti
"Gondoltam hátha tényleg szénkefe vagy behúzó tekercsnél az érintkezők"
A behúzótekercs a szénkeféken és indító motoron keresztül kap testet, a +t pedig a gyújtáskapcsolóról. A behúzótekercs zárja az önindító nagyáramú érintkezőjét. Ha rosszul áll meg, kopott szénkefe, szorul a tengely, nem tud meghúzni és nincs forgatás. Télen be szokott sűrűsödni a zsír és nehezebben ránt be.
esetleg megnézni hol melegszik ilyenkor? ha nagyon forró valahol, akkor kontakthiba...
anno egy golf 1, 1.6 szívódé, a motoroldali persely elkopott és elforgott. ha épp úgy állt meg, csak tolásra vagy húzásra indult:) nyáron nem volt gond, de hideg téli reggeleken imával kezdődött a nap
Az a bajom hogy amikor nem indul, utána pár próbálkozás után pedig rendesen indul! Szépen teker nem vérszegény! Ezért is vagyok tanácstalan! Gondoltam hátha tényleg szénkefe vagy behúzó tekercsnél az érintkezők....lusta vagyok leszedni az indítót, nameg az asszony naponta használja a gépsárkányt!Azért a testeléseket végig nézem, bár már jó pár éve ezt csinálja csak mostmár gyakrabban!(csak hidegben) Még agyújtáskapcsolót kéne valahogy ellenőrizni...Azért köszönöm a segítséget!
Nekem csak hasonló volt, reggel hidegen alig akart tekerni, olyan volt, mintha le lenne merülve az akksi.
Cseréltem akksit, egy ideig jó volt, de nem az igazi, végül az önindítót kellett perselyezni, azóta is jó (6 éve).
Kb. 2 telet szívtam vele, mire meglett a hiba. Nem gyanakodtunk az önindítóra, mivel tavasztól őszig, és télen a reggeli indításon kívül normálisan tekert...
Lenne egy kérdésem: 1.4 8 szelepes thalia azt csinálja, hogy megjönnek a hidegek akkor a gyújtás ráadás után a kulcsot tovább fordítva nem forgat az indító! Pár próba után egyszer csak indul! Az indító olyankor jól (erősen) teker! Mi lehet a gondja? Akksi jó, melegen nem csinálja!