Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laszlo.38 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62296

Az első képen is látszik, hogy 107 km-nél már 2 vonalat megy le a mutató. ilyenkor télen nekem simán megvan a 10 literes fogyasztás, de most mintha még többet enne. Tele szoktam tankolni, most is tele volt, én is kiváncsi leszek, mennyi megy majd bele.

Előzmény: Papalac (62294)
Papalac Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62295

Nekem nem lineáris az üzemanyag jelző. Tele tanknál eleinte, úgy a feléig gyorsabban csökken.

Előzmény: Papalac (62294)
Papalac Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62294

Az egyik thaliánál nekem újkorától kezdve nem megy 4 vonal fölé a hőmérséklet, a másik szépen középen áll meg. Hideg van ilyenkor kicsit alacsonyabb a víz hőmérséklete.

Egyszer töltsd tele és 200 km után nézd meg mennyit tudsz rátölteni.

8 liter fölé nem kéne menni a fogyasztásnak, hacsak nem hajtod nagyon.

Haver régebben csinált 16 literes fogyasztást egy 8 szelepesnek, nyáron, klíma, autópálya 150-160-al tekert, megpakolt autóval.

Előzmény: laszlo.38 (62293)
laszlo.38 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62293

Az előbb elfelejtettem, a másik a fogyasztás, teli tank után alig 200 km után már félig sincs a tank.

Papalac Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62292

Nincs imo, meg el van vágva egy vezeték az ECU-nál. Valami csak letiltja az ECU-t, ha nem húznak meg a jelfogók a motortérben. Addig nem is fog indulni.

Ahogy elnéztem a videót ez olyan mint a kulcs szinkronizálás, csak itt folyamatosan nyomott központizár gomb mellett ki-be kapcsolja a gyújtást.

Az üzemanyagszivattyú a pluszt a jelfogóról, a minuszt az ECU-ról kapja, tehát valahova oda mehet a vezetéke.

Előzmény: tekilla12 (62289)
laszlo.38 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62291

Sziasztok, szeretném meg kérdezni, hogy másnak is csak eddig megy fel a hőmérséklet jelző, vagy csak az enyém adta meg magát? Mint a képen is látszik, menet közben a harmadik vonalig megy fel, ha megállok és jár tovább a motor, akkor a negyedikig is felmegy.

tekilla12 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62290

Nincs valaki autovillamossági szerelő itt pesten,aki megtudná nézni a talicskát? Persze nem ingyen! :)

tekilla12 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62289

Megnéztem a videút,de nállam tutu ki van kötve az imo soha sem villogott ezen semmi sötét volt a vissza jelző lámpa!

Előzmény: Zsolt Bojtos (62287)
tekilla12 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62288

Köszönöm! Még nem semmi,most néztem a gyujtáskapcsolót,jól mükszik mind a 4 vastagba benne a 12 volt,meg a 3 szálas vékonyba is!A benzinszivattyú vezetékei hova futnak be?Meg kellene nézni,hogy nem szakadt e és emiatt nem érzékel?

 

Előzmény: Papalac (62286)
Zsolt Bojtos Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62287

Köszönöm a tanácsot, ma megnézzük és mondom az eredményt!

Előzmény: Papalac (62284)
Papalac Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62286

Beindult már az autó?

Találtam egy imo kikapcsoló trükköt. Nem próbáltam, mert nekem jók a kulcsok, de nem veszítesz vele semmi.

https://youtu.be/1sYhHxudt-8

Előzmény: tekilla12 (62266)
BVBVegitaBVB Creative Commons License 2016.01.22 0 0 62285

Sziasztok! Az új típusú (2009-) Thaliára milyen alufelni jó? Mi a középfurat és osztókörök nagysága és az ET? Köszi a választ :)

Papalac Creative Commons License 2016.01.21 0 0 62284

Szerintem a motorban van a hiba. Van benne valami érintkező, azt kéne megnézni vagy kicserélni a motort.

Előzmény: Zsolt Bojtos (62283)
Zsolt Bojtos Creative Commons License 2016.01.21 0 0 62283

Sziasztok!

Abszolút új vagyok ezen a fórumon.Mint olvasó már sok hasznát leltem, de most sajnos megakadtam.
Van egy 2001-es Tháliám, amelynek rossz az ablaktörlője.
A tünet a következő: Ablaktörlő nem megy, ugyanakkor indításnál ha 1 állásban hagyom a kapcsolót olykor (amikor épp kedve tartja) elindul a lapát, majd megáll.
A bajuszkapcsoló jó, az ablaktörlő motor megkapja a jelet (kábelvégén kimértem), és a motor is jó elvileg (hiszen néha elindul).
Van ötletetek, hol keressem a hibát?
Köszi:
Bojti

selgir Creative Commons License 2016.01.21 0 0 62282

nem fogod tudni megfizetni, aranyárban mérném... :D

 

nejem mondjuk tervezte, hogy becserélné valami kis benzinesre

Előzmény: soltibalazs (62281)
soltibalazs Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62281

Szólj ha eladod :-) ! Az enyémbe 388000Km van és komoly hiba még nálam se volt.

 

Előzmény: selgir (62268)
Papalac Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62280

"Gondoltam hátha tényleg szénkefe vagy behúzó tekercsnél az érintkezők"

A behúzótekercs a szénkeféken és indító motoron keresztül kap testet, a +t pedig a gyújtáskapcsolóról. A behúzótekercs zárja az önindító nagyáramú érintkezőjét. Ha rosszul áll meg, kopott szénkefe, szorul a tengely, nem tud meghúzni és nincs forgatás. Télen be szokott sűrűsödni a zsír és nehezebben ránt be.

Előzmény: Precíziós (62278)
selgir Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62279

esetleg megnézni hol melegszik ilyenkor? ha nagyon forró valahol, akkor kontakthiba...

 

anno egy golf 1, 1.6 szívódé, a motoroldali persely elkopott és elforgott. ha épp úgy állt meg, csak tolásra vagy húzásra indult:) nyáron nem volt gond, de hideg téli reggeleken imával kezdődött a nap

 

 

Előzmény: Precíziós (62278)
Precíziós Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62278

Az a bajom hogy amikor nem indul, utána pár próbálkozás után pedig rendesen indul! Szépen teker nem vérszegény! Ezért is vagyok tanácstalan! Gondoltam hátha tényleg szénkefe vagy behúzó tekercsnél az érintkezők....lusta vagyok leszedni az indítót, nameg az asszony naponta használja a gépsárkányt!Azért a testeléseket végig nézem, bár már jó pár éve ezt csinálja csak mostmár gyakrabban!(csak hidegben) Még agyújtáskapcsolót kéne valahogy ellenőrizni...Azért köszönöm a segítséget!

Papalac Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62277

Érdemes végignézni a testeléseket, főleg az akkumulátor alatt. Lehet az önindító szorul, szénkefés és akár a gyújtáskapcsoló is lehet rossz.

Előzmény: Precíziós (62275)
Anonymus23 Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62276

Nekem csak hasonló volt, reggel hidegen alig akart tekerni, olyan volt, mintha le lenne merülve az akksi.

Cseréltem akksit, egy ideig jó volt, de nem az igazi, végül az önindítót kellett perselyezni, azóta is jó (6 éve).

Kb. 2 telet szívtam vele, mire meglett a hiba. Nem gyanakodtunk az önindítóra, mivel tavasztól őszig, és télen a reggeli indításon kívül normálisan tekert...

Előzmény: Precíziós (62275)
Precíziós Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62275

Üdv!

Lenne egy kérdésem: 1.4 8 szelepes thalia azt csinálja, hogy megjönnek a hidegek akkor a gyújtás ráadás után a kulcsot tovább fordítva nem forgat az indító! Pár próba után egyszer csak indul! Az indító olyankor jól (erősen) teker! Mi lehet a gondja? Akksi jó, melegen nem csinálja!

Papalac Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62274

http://data.hu/get/9430716/Lgkondcionls_2.pdf

Ebben vannak rajzok a ventilátor és ellenállás egységről, a fűtő radiátor cseréről ...

Előzmény: Papalac (62272)
selgir Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62273

remek, köszi:) látom a rutin megvan

Előzmény: Papalac (62272)
Papalac Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62272

Hamutartó ki, középső konzol ki (hátul 2 csavar, hamutartó alatt 1 csavar, elől pattintva van)

A szabályozó panelt alul 2 csavar fogja.

Előzmény: selgir (62271)
selgir Creative Commons License 2016.01.20 0 0 62271

na ja, de a lengéscsillapítók még jók :D

 

majd ránézek a kapcsolóra is, mögé nyúlva megmozgattam a drótokat, akkor jó volt... hogy tudom ezt kibontani?

Előzmény: Papalac (62269)
9934 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 62270
Papalac Creative Commons License 2016.01.19 0 0 62269

Ez csak azért van mert nem kerülöd ki a kátyúkat :-)

Érdemes megnézni a ventilátor motorját és az ellenállásokat.

Ha a kapcsoló beég, akkor ott motor gond lehet.

Előzmény: selgir (62268)
selgir Creative Commons License 2016.01.19 0 0 62268

sziasztok!

 

beszámoló: 2003-as évjárat, 1.5 dci, 124e km

 

jobb első stabrúd szilentje megadta magát, a bal oldalon meg a 8-as csavar elfogyott 3mm-re :) pontosabban az el is tört...

 

váltótartó bak lent lötyög emberesen, és most a fűtőventilátor kapcsolója szórakozik

 

amúgy soha semmi baja nem volt, pöcc-röff, 5 litert eszik

Papalac Creative Commons License 2016.01.19 0 0 62267

Levett akkumulátor semmit nem töröl.

Én megpróbálnám.

Előzmény: tekilla12 (62266)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!