Keresés

Részletes keresés

Surranó Creative Commons License 1999.08.12 0 0 31
rulez - ang. 'rules - király' szó vikkesen írt változata. Jelentése: jó dolog
warez - ang. 'wares - áru' mint fent. Jelentése: anyag, cucc (általában ingyen programot értenek alatta)
gamez - ang. 'games - játékok' mint fent. Jelentése: játékok.

Elég kimerítő voltam? ;)

Surranó

szeretne Creative Commons License 1999.08.11 0 0 30
Elnézést a sietségben elkövetett betűhibákért!
szeretne Creative Commons License 1999.08.11 0 0 28
Elnézést, kezdő vagyok és nem értem a törzsasztalban használt számítógfépes kifejezések zömét. Mit jelent az, hogy rulez, warez, meg, hogy is gamez? Miért nem találték meg ezek magyar megfelelőit? Én szivesen játszanék ilyet.... De előbb valamelikőtök üzenje meg nekem ennek a három szónak a jelentését, és aztán beszállok a nyelvművelőbe... Imádom!
Borbála Creative Commons License 1999.08.11 0 0 27
Én is szeretném tudni, miért nem hozzák nyilvánosságra az újonnan a szótárba vett szavak listáját. Azt hiszem, a tanulóknak, de legalább a magyartanároknak meg kellene ezt kapniuk.
Mindenesetre szeretnék én is csatlakozni ehhez a szűk körhöz.
Hacsek Creative Commons License 1999.08.10 0 0 26
Én is bebújhatok a szűk körbe?
Kis Ádám Creative Commons License 1999.08.10 0 0 25
Kedves Tova Szilárd!
természetesen szűk körön ezt a fórumot értettem
Szűk, de annál fontosabb :))))!!
Kis Ádám
Tova Szilárd Creative Commons License 1999.08.09 0 0 24
Kedves Ádám, e fórum közönsége szűk körnek számít-e?
Befurakodnék én is, ha lehet...
Kis Ádám Creative Commons License 1999.08.09 0 0 23
Kedves G.S. és V. B.
Valami oka volt, hogy nem akarják a változásokat nyilvánosságra hozni. Hívtam a Tanár Urat, de úgy látszik, nyaral. Még keresem, ha sikerül, megkérdezem, és azt is, hogy szűk körben publikálhatjuk-e.
Kis Ádám
Varázsos Barát Creative Commons License 1999.08.09 0 0 22
Ez a lista engem is érdekelne!