Keresés

Részletes keresés

shaggy86 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87757

Meggondolandó ez az ötlet.

 

Azért is lett volna jó alul mert az fix és hátha nem ugrálna a permetező annyira úgy mint a vonópadon.

 

Valami hasonló felfogatás nekem is van még annak idején a régi kertitox permetező vonója csak azon nincs harmadik pont.

 

Megnézem akinek ilyen az alsó vonója hátha ki tudnánk valamit okoskodni...

Előzmény: MTZ Betyár (87754)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87756

Jó estét kolléga úr!

Hogy-smint szolgál az egészsége?

Előzmény: MTZ Betyár (87754)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87755

Jó estét!

Jó az a külső feszítős, csak nem az mtz feszítőivel. Én az nh-n nagyon szeretem, de gondolom az a feszítőnek darabja biztos 40.000 től indul sac kb

lehet több.

Ilyen van rajta:

http://www.gkn.com/landsystems/brands/walterscheid/products/tractor-attachment-systems/stabilisation-systems/asst---b/Pages/default.aspx

Előzmény: shaggy86 (87753)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87754

Én sem szerettem a kívülre feszítést, mindíg csavar kellett a rugós biztosítások helyett.

 

Hát az a helyzet a feszítéssel, hogy a kereszttengellyel kell egyvonalba lennie a bekötésének. Az emelőkar útja miatt.

 

Sok furat van az erősített fajtának felül, ahhoz a vonószárhoz, amit te akarsz használni. Azt két oldalról le kell fixálni egy-egy csavarral, hogy oldalra ne menjen el. Meg el is lehet tolni direkt, de gondolom ezt tudod. Na oda talán lehetne fogatni az orsókat egy kis rácsavarozható kengyelekhez.

Csak legyen elég hozzá a hely és persze a bekötés magassága, mert különben letépi ha felemeled teljesen ha meg van feszítve.

 

Vagy csinálsz egy 3 pontra tehető húzót, mint én. Nagyon régóta nem használok vonópadot... Permetezőt bőven kibírja, én egy tengelyes nyerges pótkocsit is húztam róla.

 

 

Előzmény: shaggy86 (87753)
shaggy86 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87753

Igen elég unalmas mindig átszerelni a vonópadot és a feszítés meg belül jobb mint kívülre feszítenie.

 

És valami átalakítással sem lehetséges hogy belül maradjon?

 

Mert most olcsón tudnék kompletten egy ilyen alsó felfogatást csak a csavarok helye ugyan ott van nekem is mint az újakon ezért kérdem hogy fel tudnám eleve rakni avagy sem.

 

Permetezőt szeretnék róla húzni.

Előzmény: MTZ Betyár (87751)
Roy36 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87752

sziaasztok tud valaki rajzot egy homlokrakodo kanalat szeretnek csinalni mereteket elore is koszonom ja MTZ re

MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87751

Nem lehet belül hagyni a feszítést vele. Pont eltakarja a kereszttengelyt a kóceráj.

Melós gépemen leakartam dobni róla kompletten, mert szétmentek a feszítők.

Újat meg nem hoztak rá... végül maradt kívül a feszítés, de a régi fajta orsókkal megoldva.

 

Mit akarsz vontatni róla? Gondolom unod a vanópadot átszerelni.

Előzmény: shaggy86 (87750)
shaggy86 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87750

A kérdésem a következő lenne az én hashúzóm még a régi kampós fajta a mellékelt képen (első kép)látható és a kérdésem az lenne, hogy le tudnám cserélni az egész alsó felfogatást az új fajtára? (második kép)

Mert a kampó helyére a másik vonót szeretném, de most jön a jó rész valahogy a feszítést belül kellene hagyni.

 

 

ferri72 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87749

Akác kollégának van ilyen majd beszámol róla.

Előzmény: RAMBO (87747)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87748

Az ezeres óránként szerintem is reális.

Előzmény: MTZ80 (87745)
RAMBO Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87747

Sziasztok!

 

Szőlőbe gondolkozom MTZ 320-ason. Szerintetek elég oda? Nem szeretnék nehéz talajmunkákat vele, csak permetezni, tőközművelni (saját olajhűtős tőközművelővel) és max könnyű tárcsázni, talajmarózni. Mit gondoltok? Erre szavazzak, vagy valami nyugati gépre? (Kína trakit nem vennék szívesen.)

Thorby Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87746

1000ft-os órabért veheted alapul a baráti árnak.

Előzmény: MTZ80 (87745)
MTZ80 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 87745

 

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy egy kuplung, és a motor felújításáért mennyit lehet kérni????? "baráti árat" Ja és vizpumpát is cseréltem.

 

Valaki válaszolna nagyon megköszönném.

Előzmény: MTZ80 (87693)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87744

Nekem igen, sőt egy új irányjelző relét is küldtek ingyen! :-)

 

Amúgy igazad van, telefon az közvetlenebb. Hát nem tudom meg merném-e kérdezni, hogy mondjuk a szintén lézergravírozott MMZ feliratú termosztát mennyibe kerül.

Fékszlep javítókészletet érdeklődtem náluk. Az új, elég hamar elkezdett ereszteni....

Habinál nem is hallottak róla, hogy lenne. Vegyek új szelepet, azt mondták. Mondom a végén már lesz egy kosárral... :-)

Előzmény: Józsi73 (87742)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87743

A kormányrudazatban két csukló, kormányrúd bordáshüvely, tengely, Csigatengely, fogasív, fogasléc, munkahengerszár, fogasív csatlakozása, nagy tengely két perselye, kormánykar bordája alul, gömbcsuklók.

Kapásból ennyi helyen lehet litty-lötty.

A kerék "tapsolás" mint sokan így írják a fogasívtől a kerékig terjedő alkatrészek kopsából, kapcsolatából adódik, plusz elsőhajtásnál a szóbanforgó reduktorhüvelytől is.

 

Csinálni azt lehet, hogy kicseréled ami kopott, és kihazagolod amit kell. Bár csak egyet kell a fogaslécet az ívhez a diffizár adó alatti hézagolókkal. (0,1-0,3mm)

Csigatengely excenterhüvelyt új csigatengelynél kell beállítani, ha marad a régi, akkor végállásfelé megszorul, mert középen kopott.

Előzmény: Mtz 550E (87740)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87742

Én eddig bárhol és bármiről érdeklődtem e-mal-ben, sehonnan sem jött válasz, nem csak az MTZ forgalmazótól. 

Előzmény: MTZ Betyár (87739)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87741

Azért kellene cserélni, mert egyidős a traktorral. Hiába teszek új gumigyűrűt, okádja az olajat.

 

Ha benyomom a kuplungot, az enyém is lelassul, és egyszercsak megáll. Kivéve lejtőn........... :)

Előzmény: Mtz 550E (87738)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87740

Akkor ezzel nem lehet mit csinálni igaz?

Előzmény: MTZ Betyár (87737)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87739

A kedves kizárólagos forgalmazót nem kell bemutatni. Múltkor, igaz e-mailben megérdeklődtem valamit, aztán nem voltak képesek rá válaszolni.

Így elég komolytalan a dolog.

Előzmény: Józsi73 (87735)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87738

Hali!

A reduktor és a peremes hüvelyt is párban illő cserélni? Neked miért kell cserélni mi baja vagy mikor szokták őket? Még ami új nekem hogy elsőhajtás alatta van hogy kicsit nehezebben megy a gép vele reggel kuplungot benyomom elég hamar lelassul a gép!

Előzmény: Józsi73 (87735)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87737

Értem mire gondolsz így már. Ez nem természetes jelenség!

Ez a kormányműben található alkatrészek kopásából adódik.

Fent a fogasív, fogasléc között 1 milliméter, kint a keréknél már több centiméter az elmozdulás!

Ezért nem szeretem, mert annyi helyen tud littyenni-löttyenni, és egy kalap .... az egész.

Eleve tervezési hibás, hogy nincs végállás ütköző... a rásegítő munkaahengernek kéne megtartania, aztán csuklik be a kerék, meg törik a tengely benne...

Előzmény: Mtz 550E (87734)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87736

Sok kicsi holtjáték, lógás összeadódik.

Előzmény: Mtz 550E (87734)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87735

Biztos vannak jók is, de valahogy nem bízok bennük. Tavaszra kellene cserélnem reduktor hüvelyeket meg a szöghajtásnál a peremes hüvelyt is, de nem tudom, hogy honnan lehetne venni normális minőséget.

 

Tegnap javítottam egy 82-es elsőhajtást, kellett volna ez az alkatrész:

 felhívjuk a magyarországi kizárólagos MTZ alkatrészforgalmazó céget, cikkszám bemond, túloldalon az eladó:" kb 2 óra kell neki, hogy meg tudja nézni, van-e a raktáron "..............

Előzmény: MTZ Betyár (87733)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87734

Én nem erre gondoltam mikor teljesen becsuklik és hátramenetbe mozdulásnál vissza kiugrik!

Hanem mint mikor vasúti átjárón vagy a szántáson keresztbe megyek átfelé és a kerék bicsaklik majd visszaugrik ez természetes mert a kormány ilyenkor se mozdul a kezembe! 

Előzmény: MTZ Betyár (87732)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87733

A tengely amit vettem, lézergravírozva volt rá a made in belarus felirat avval a jellel, meg a valami számsor, cikkszám talán. Szerintem nem kínai, megütöttem pontozóval igen keménynek mutatkozott.

Előzmény: Józsi73 (87731)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87732

Értem a papírozás dolgot.

 

A kormány nem mozdul, hanem a végállás közel van a kormánykar és a nyomtávrúd párhuzamosságához. Olyankor pedig fogja, és átlöki a másik irányba a gömbfejet a híd felé.

Ekkor van az, hogy hátramenetben jön csak ki.

Előzmény: Mtz 550E (87730)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87731

Ez már ilyen kb 20 éve. Már a tsz-ben is így működött, de sok gondot nem okoz. Van új tengely itthon, csigát, fogasívet és fogaslécet kellene vennem, de ezekből a szuper alkatrészekből nincs bátorságom vásárolni.

Előzmény: MTZ Betyár (87728)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87730

Mint kérdeztem hogy ha rossz az út az elsőhajtásos első kerék is becsuklik! De olyankor hova tolja a rúdfejet mert a kormány nem mozdul a kezembe!

Előzmény: MTZ Betyár (87728)
Mtz 550E Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87729

Az a baj pontosan nem tudom neked el mondani melyik papír mit követett mint mondtam nekem is összeköttető személy csinálta én csak vittem a gépet műszakira ő rendezett mindent és a végén mondta mennyit fizessek!

Előzmény: MTZ Betyár (87723)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.07 0 0 87728

Üdv!

 

Az enyémben miután eltört az a tengely, ugyanúgy megvolt ez a jelenség.

Ezután állítottam be.

 

Nem zárom ki azt a lehetőséget, de nehogy úgy járj mint én.

A tengely vastagságából a friss törés kb. a negyed része volt az átmérőnek.

A törés már régebben megkezdődött... a kerék becsuklások miatt, gondolom én. 

Előzmény: Józsi73 (87724)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!