Keresés

Részletes keresés

Auralianus Creative Commons License 2018.03.22 -1 0 322269

Én meg nem írtam, hogy Muskot ekézed, jó lenne, ha nem adnál olyat a számba amit nem írtam... te sem szereted az ilyesmit... ugye? :)

Muskot ÉN ekézem ;)


Előzmény: Törölt nick (322263)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.03.22 0 0 322268

amikor nem szamitott a gazdasagossag, az uzleti eredmeny, az eletkepesseg.

 

Ember... felfutóban van a Tesla mint cég, teljesen más módon reagál az ilyen cégre a piac, a tőkepiac is mint egy konszolidált, befutott cégre!

Előzmény: Törölt nick (322265)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 -5 0 322267

Csupa olyan dolog, ami ellentmondott minden józan elvárásnak.

Szerintem is.

Felakasztott a falra egy bedobozolt akkupakkot, a sok félbolond idióta meg elkezdte Messiásnak nevezni a korszakalkotó ötletét.

Ellopkodta a napelemes tetőcserép találmányát a feltalálóktól, aztán ezzel vakítja a sok gyogyós marhát, akik még ingyért is magasztalják azt a hatalmas eszét.

 

Zseni a fickó.

Az emberi szűlátókörűség és rövidlátás interkontinentális ívű vámszedője.

De mire menne az őt ész és értelem nélkül dicsérgető hasznos idióták nélkül?

Előzmény: GPS (322261)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.03.22 0 1 322266

shadow...

 

Fogjál már fel valami! Autót mér régóta úgy vesznek az emberek, hogy "ez tetszik" illetve "ennek van presztizse", nem pedig olyan alapon, hogy "ennek az értékpapírjai kockázatosak".

 

Ha megengedhetném magamnak, én vennék Teslát, mert tetszik.

Előzmény: Törölt nick (322263)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 -3 0 322265

"Mert erről szól a kapitalizmus és a tőzsde."

 

Jaj dehogy szol errol.

 

Pont ti eltek a szocializmusban, amikor nem szamitott a gazdasagossag, az uzleti eredmeny, az eletkepesseg. Az allam finanszirozta, TEHAT jo volt.

 

Előzmény: Pomber Béla (322264)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.03.22 0 1 322264

"Akkor miért nem ment még tönkre?"

 

Mert mindig sikerult felhajtani valakit aki finanszirozza az egeszet.

 

2013ban majdnem vege lett a dalnak.

 

Mert erről szól a kapitalizmus és a tőzsde.

De most már kezdek érteni mindent, te alapvetően a szocialista rendszert díjazod, azt érted, abban élsz, a valódi vállalkozói, kockázatos kapitalizmus teljesen idegen tőled.

Előzmény: Törölt nick (322254)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 -1 0 322263

En nem ekezem Muskot, jo lenne ha nem allitanal hulyesegeket.

 

"amit művelt, az teljességgel szembe megy minden józan, becsületes, emberi számításnak és prognózisnak."

 

Semmi ilyesmivel nem ment szembe. Pont azt hozza amit vartunk.

Előzmény: GPS (322261)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 -1 0 322262

ez tenyleg teljesen ertelmetlen volt. Ilyen koran ne igyal szerintem :)

Előzmény: Auralianus (322260)
GPS Creative Commons License 2018.03.22 -1 1 322261

 

Mindennek oka van... hidd el... annak is, hogy Shadow ennyire ekézi a Teslát.

 

Nem csak Shadow ekézi a teslát (és főleg Musk-ot, személyesen) - hanem egész anti-Musk tábor létezik, akik a pokolba kívánják.

 

Ugyanis amit a csávó rendkívül irritáló abból a szempontból, hogy amit művelt, az teljességgel szembe megy minden józan, becsületes, emberi számításnak és prognózisnak.

Érthető, hogy az ilyet nem szeretik azok, akik csak a megszokott mainstreamben hisznek - és gyűlölnek minden Off-mainstream próbálkozást, főleg ha azok még sikeresek is.

 

Mert lássuk:

 

- A semmiből épült villanyautónak nem lett volna szabad használhatósági szemmel nézve is működnie. Működött.

- Ha működött is, nem lett volna szabad sorozatgyártott, pénzért árult kereskedelmi termékké váljon. Azzá vált.

- Ha azzá is vált, nem lett volna szabad szélesebb körben is igényelt termék, sőt, presztízs-márka legyen. Az lett

 

- A hazatérő rakéta nem lett volna szabad hazatérjen - hisz ez még senkinek sem sikerült Pláne többször is. Hazatért. Többször is.

- A Heavynek nem lett volna szabad sikeresen teljesítsen, mert túlméretezett, eszement ötlet volt. Működött

- A Roadster nem kellett volna sikeresen napkörüli pályára álljon. Ráállt

 

Csupa olyan dolog, ami ellentmondott minden józan elvárásnak. Csoda ha rendpártiak ennyire rühellik ezt a fickót?

.

Előzmény: Auralianus (322260)
Auralianus Creative Commons License 2018.03.22 -1 0 322260

Mindennek oka van... hidd el... annak is, hogy Shadow ennyire ekézi a Teslát...nem létező dolgok tagadásával értelmes ember nem foglalkozik (pláne nem ennyit és így)...

 

... ha jobban belegondolsz és ELHISZED amit Shadow állít, akkor neki az eladott mennyiség miatt a BYD-t vagy a Nissan-t a prémiumkategóriás piacvesztés miatt pedig az

Audi meg a Daimlert kéne ekéznie...

 

... miért nem teszi? :)

 

Mert az Audival és a Daimlerrel már rég felosztották a piacot, pozícionálták a brandjeiket... a BYD-vel együttműködnek (pláne Kínában) a Nissan és a Hyundai meg nem a
BMW célközönségéből szerez kuncsaftokat (egyelőre)...

 

 

 

 

Előzmény: GPS (322259)
GPS Creative Commons License 2018.03.22 0 1 322259

 

2013ban majdnem vege lett a dalnak. 

 

Csak emlékeztetlek, hogy a Boeing 3x (azaz háromszor) került csődközeli (egyszer konkrétan csődös) állapotba a 747-es miatt.

 

Az összes tartalékát és folyó egyéb bevételét a többi típusból teljesen felemésztette a projekt, sőt, még olyan hitel- és egyéb finanszírozási konstrukciókhoz is nyúltak, amik egyenlőek voltak a gazdasági öngyilkossággal.

 

Mire oda jutottak, hogy az első, nyilvános teszt-repülést megtartsák, már nem volt olyan beszállító és szolgáltató akinek ne tartoztak volna eszméletlen összegekkel - mert gyakorlatilag fizetésképtelenek és állig eladósodottak voltak.

 

Külön bája volt a dolognak, hogy az első nyilvános bemutató-repülés (újságírókkal, mindennel) nem sikerült annyira daliásan (valamitől csúnyán beremegett az egész kóceráj ezért idő előtt landolnia kellett) - így hát még az első előrendelések zömét is sürgősen lemondták az early-adopter légitársaságok.

 

Annyira szarul álltak, hogy külön dögkeselyű-projektcégek alakultak a Boeing beszántására-szétcincálására, stb. - mert ember nem volt aki elhitte volna, hogy ebből még lesz valaha repülőgépgyár.

 

Ehhez képest - pont a 747-esnek is köszönhetően - évtizedekig elég jól átvette a világ repcsigyártásának a vezető pozícióját.

 

 

Forrás: egy 3 részes, x1 órás filmet láttam a 747-es történetéről - amiben egy teljes rész csak arról a pénzügyi kálváriáról szólt, ami a modellt végig-kísérte a tervezetétől-a sorozatgyártásáig.

.

Előzmény: Törölt nick (322254)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322258

'"a finaszirozáshoz a tökepiachoz  fogalmad nincs"

 

LOL.

Előzmény: ,m,1710 (322257)
,m,1710 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322257

Anyi 100% biztos, hogy a finaszirozáshoz a tökepiachoz  fogalmad nincs, nemis probálkozok egyszerü modon elmagyarázni, a töke vándorlását,

mert "finansz"analfabéta vagy ez nemszégyen A Einstein sem értett a pénzhez hehe

 

 itt nem a Tesla finszirozása a lényeg, de anyit elárulok, hogy a KAPITÁL nagyon szereti pont ezekt

Tesla meg hasonlo inovácios befektetéseket ezt nevezik rizikokapitálnak a piacon

a Teslát csak azért hoztam fel mert hirtelen nemjutott eszembe 10-20 hasonlo, de ha érdekel néz be a Nasdaq ott kivan tüntetteve

ehh mia faxér magyarázok itt

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (322254)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322256

Az ellenszenved ezzel éppen olyan eltúlzott mint amazoknak az elfogultsága. (-:

Kell lenni 1 ilyennek is, 2 már sok lenne.

Előzmény: Törölt nick (322254)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322255

Szerintem meg 1x gondold vegig a sztorit.

Előzmény: Auralianus (322249)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322254

"Akkor miért nem ment még tönkre?"

 

Mert mindig sikerult felhajtani valakit aki finanszirozza az egeszet.

 

2013ban majdnem vege lett a dalnak. 

Előzmény: GPS (322248)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322253

Az enyemet ugyan nem :) En inkabb a soha nem latott nagysagu premiumnak orulok :) Biztos kapnak ilyet a Tesla dolgozok is. Ja, várjálvárjál, naluk nincs is nyereseg :)

Előzmény: Pomber Béla (322247)
,m,1710 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322252

Oké ha igy gondolod.

ámen

Előzmény: AeNau (322244)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322251

Gondolom hamarosan kijön az elektromos hajóval, vagy az elektromos, emelővillás rakodógéppel!!

 

hááát...... mondják, hogy jövő hónapban lesz vele valami tali...aztán nem tudom: 

 

                                                                             

Előzmény: AeNau (322242)
zöldkomcsi. Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322250

Nézd, szerintem nem szarozni kell azt, amit valaki már megcsinált - hanem jó le kell körözni úgy, hogy sokkal jobbat csináljanak nála - méghozzá olcsóbban is.

 

Olyan nincs, jobb és olcsóbb akkumulátor soha nem lesz, fejlődik még valamit az biztos de nem nagyon sokat.

Szerintem valójában nem a Tesla amivel kifogásuk van a túlzott elfogultság ami övezi egyesek részéről. Ezek az ilyen dolgok lassan kezdik felváltani a hagyományos "hazafiságot". Nem feltétlenül a hazához, lehet már hűség a párthoz, hűség a vállalathoz, vagy akár hűség egy autómárkához is.

 

Na és mi lett belőle?

Az, hogy a saját, hazatérő-rakétájával állította napkörüli pályára a saját villanyautóját.

Ezt csak úgy, szimbolikusan - a szkeptikusok szórakoztatására.

 

Mi lett belőle azt nem tudjuk, de űrhajózás ebből se lett nem is lesz, az már nagyon valószínű.

 

Jaaa, hogy még nem hozott profitot? Akkor miért nem ment még tönkre?

Pedig a szkeptikusok azt is megígérték, hogy mostanra már híre-hamva se lesz a Musk-műveknek, úgy általában.

 

De az emelkedett kamatoknak tényleg áldozatául eshet. Én nem kívánom, de megtörténhet.

Szerintem nem profit a célja, hanem ez amit tesz is , finanszíroztatja a dolgait a pénzpiaccal, tudná a pár központi bizottsággal is, azt másként, más szabályok szerint, de lehet azt is. Finanszíroztak hitlerék is 1000 tonnás szuper tankot is míg volt miből.

Előzmény: GPS (322248)
Auralianus Creative Commons License 2018.03.21 -1 0 322249

én nem úgy értettem, hogy "... azt is csak a BMW állítja, hogy valaki hibázott..."

hanem így:  "... azt is csak a BMW állítja, hogy valaki hibázott..."

 

... szimplán alábecsülték a 4-5 év alatt bekövetkező változások mennyiségét a tesztelést végző hivatalok hozzáállásában...

Előzmény: Törölt nick (322246)
GPS Creative Commons License 2018.03.21 0 1 322248

 

Nézd, szerintem nem szarozni kell azt, amit valaki már megcsinált - hanem jó le kell körözni úgy, hogy sokkal jobbat csináljanak nála - méghozzá olcsóbban is.

 

Tudod azt az amerikai dumát, amikor az irániak azzal jöttek nekik, hogy még algebrájuk se lenne, ha a perzsák nem találják fel.

Erre valamelyik amerikai okos azt mondta, hogy:


"Lehet, hogy az algebrát maguk találták fel - de mi sokkal jobban hasznosítottuk"

 

Musknak két ötletén is röhögőgörcsöt kaptak az érintett szakmák - amikor előjött az eszementnek titulált ötleteivel.

 

- Az első a hazatérő rakéta volt - ami röhej, de régebbi mániája, mint a villanyautó

- A másik meg maga a Tesla volt.

 

Mindkét ötletét gúnyolták (főleg a rakétásért kapott hideget-meleget abban a korszakban amikor az űrkutatást egyedül a NASA jelentette).

Na és mi lett belőle?

Az, hogy a saját, hazatérő-rakétájával állította napkörüli pályára a saját villanyautóját.

Ezt csak úgy, szimbolikusan - a szkeptikusok szórakoztatására.

 

Ezt lehet ugyan cáfolni...csak nehéz.

 

Jaaa, hogy még nem hozott profitot? Akkor miért nem ment még tönkre?

Pedig a szkeptikusok azt is megígérték, hogy mostanra már híre-hamva se lesz a Musk-műveknek, úgy általában.

.

Előzmény: AeNau (322242)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.03.21 0 1 322247

Szegény shadow... szíjják a véredet ezek a gaz EV fanok...:-)

Előzmény: Törölt nick (322246)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322246

De nem a szerviz...

Előzmény: Auralianus (322241)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322245

Az derül eppen kifele, hogy nem az Uber autonom auto volt a "hibas" a balesetben ... valamint az is, hogy egy "embör" se tudta volna elkerülni.

 

Mint az sejthető volt előre is. Láttam fényképet is a baleset helyszínéről, már az is érthetetlen, hogy mi a fenét keres ott egy gyalogos/biciklis...

Előzmény: _Berci (322207)
AeNau Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322244

"A "leggyengéb" Tesla böven 300kmt tesz meg a drágábak 500km körül

pont ez a lényege, hogy 100% zöld (ahogy mondják ma)"

 

Igen, ez olyan gyári adat mint VW-k károsanyag kibocsátása tesztelési ciklus alatt vs. valóság... 

Előzmény: ,m,1710 (322179)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322243

Az elektromos langszoron mar dolgoznak, arrol lathattal videot is.

Előzmény: AeNau (322242)
AeNau Creative Commons License 2018.03.21 -1 0 322242

"Gondoltam is magamban, hogy: 

 

- akkor Tolsztoi is egy jó nagy kókler volt - hisz az is csupa ismert betűből írta meg a könyveit, egy betűje sem volt eredeti találmány

- Beethovenről már nem is beszélve, mert az aztán tényleg nem talált fel egy kurva új hangjegyet sem - amit mások ne ismertek volna előtte.

 

Kb. így van ez a Teslával is, meg a hazatérő rakettákkal is: bárki megcsinál(hatta) volna.

Csak bizonyára nem volt kedvük hozzá."

 

 

Egyet értek. És ezek a vadi új művek jól nyomon követhetők Musk mestertervén:

- elektromos busz!

- elektromos kamion!

- elektromos kisautó!

 

Gondolom hamarosan kijön az elektromos hajóval, vagy az elektromos, emelővillás rakodógéppel!!

Lehet, hogy már dolgozik az akkumulátoros kéziszerszámok megvalósításán!  No az lenne csak a nagy dobás.

 

Előzmény: GPS (322228)
Auralianus Creative Commons License 2018.03.21 -1 0 322241

... azt is csak a BMW állítja, hogy valaki hibázott...

Előzmény: Törölt nick (322240)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 322240

"a mókás a dologban az, hogy a "szakszervíz" nem tud hibázni...  mivel a szoftverfrissítések a gyártótól jönnek... "zárt csomagban"..."

 

Nem is allitotta senki hogy a szerviz hibazott.

Előzmény: Auralianus (322239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!