Jó kérdés hogy kiszerelhető-e. A kereket levéve és a dobvédőt leszerelve nem jutottam igazán közel hozzá, még az ablakmosó tartálya is útban van. Lehet a lökhárítót kellene levenni?
pár hete írtam, hogy a jobb oldali menetfényem a 308-as Peugeot-on néha felvillan, de 98%-ban nem világít. Jobban szemrevételeztem és a burkolatán repedést találtam (tuti vmi felpattanő dolog az útról). Jobb nem lévén kéznél celluxal leragasztottam a repedést legalább víz ne folyjon be. Pár nap után a menetfény újra világít, de csak azon a fényerőn, mintha a égne a tompított is (a bal oldali DRL teljes fényerőn ég) ill az íves felső rész nem világít. Menthető még a DRL, vagy csere? Vagy a celluxtól vmi profibb megoldással próbálkozni?
Reggel nem tudtam elindulni, mert kiírta, hogy fékfolyadékot kell után tölteni... kuplung pedál meg be vav esve. Benzinkútra, ott vettem fékolajat, feltöltöttem jelzésig, de kuplung pedál továbbra is beesve.... járattam a motort, pumpáltam a fékpedált..... de a kuplung pedál a padlón..... Tudtok tanácsot adni, hogy legalább a szervízig el tudjak vele menni? Hogyan tudom elérni, hogy ne essen be a kuplung pedál?? Gondolom valahogy levegős lett a rendszer, elment a nyomás???
Kérem aki tud segítsen...vagy autómentővel kell szervízbe vinnem?
Egy 2008-as 1.6 HDI 9HZ Peugeot 308 SW-m van, ebben elvileg van FAP, de a kipufogó vége belül mégis fekete, kormos. A FAP-nak nem kéne minden kormot megfognia?
Az autóm valósággal megújult: a térképek frissítve, a kommunikáció minden részletében ékes magyar nyelvű lett, s a "veszélyes" helyek előtti figyelmeztetés is kiválóan működik!
Zolysy pontos, korrekt, udvarias. Bizalommal ajánlom azoknak, akik ilyesmiben gondolkodnak.
Először írok ide, bár már nézegettem néha a fórumot. Egy 7 üléses sw-nk van, amit nagyon szeretünk pl. azért is, mert beférnek kényelmesen egymás mellé a gyerekülések :)
Azért is regisztráltam be, mert van egy eladó második sorba való ülésem ha valakit érdekelne (ami a 3. sorban is elhelyezhető, nekem is ilyenek vannak hátul).
Nekem 2012.10. havi Peugeot 308 sw 2 literes diesel autóm van.Az lenne a kérdésem, hogy ki tud ajánlani Pesten olyan megbízható szerelőt aki vezérlést cserél korrekt áron?Plusz.Navigációt tud e valaki aki magyarosít ehez az autóhoz?Plusz.Valaki tud e a hifi adatokat. Pl:Ha blutuszos a hifi hogyhogy nem jászik a telóról vagy milyen mp3 formátumot engedélyez dvd vagy cd? Jó lenne az összes infó előre is köszönöm!
nekem ugyanez a bajom 82 000km van benne és nem rég kezdte el ezt a kis fordulat berángat. Nekem sem segített jobb üzemanyag.. Kíváncsian várom ki tud erre valamit mondani...
Köszönöm a hasznos infokat :) Hoszabb tavra kellene a csaladnak kirandulas rokonlatogatas, varosi cirkalonak megmaradna suzuki. Nekem szimpatikusak a diselek csak kicsit felek tõle hogy sokba lenne a fenntartasa pl: kettöstömegü lendkerek es tarsai. Azert is irtam a csoportba hogy megerõsítest kapjak ellene vagy melette.
Én ősszel vettem, igaz ötajtósat nem kombit. Benzinesben csak az 1.4-es, ez a legjobb, az 1.6 THP azt semmi képen, de állítólag kerülni kell az 1.6 vti-t is. Olvasd el és megérted miért:
Használt autót venne de nem ért hozzá? Vagy netán vett is és most retteg, hogy mi baja lesz? Nyugalom, itt a segítség, hátha nem késő még. Kiskáté, nem csak laikusoknak. Tovább »
Dízelbe ha lehet akkor a 1.6 90 LE nézegesd, nincs benne kettős tömegű lendkerék, FAP, a 110 LE ugyan ez a motor de abban már ezek benne vannak.
Ha városba kell akkor inkább az 1.4-es benzinest válaszd, de ha találsz valami nagyon jó állapotú és karbantartott dízelt azt sem bánod meg. Nekem 1,4-es benzines van, 5 ajtós városban bőven elég, országúton is lehet vele közlekedni, igaz nem egy sport autó.
Sok a külföldi a használtautó-n, onnan ismered meg hogy a műszerfalon, a rádió felett van egy piros SOS vagy egy fekete Peugeot gomb, ez segélyhívásra van de ez a szolgáltatás MO. nincs így az itthoni autókba nincs is ilyen gomb gyárilag.
Próbálj meg megbízható eladótól venni, az itthoni autóknál lekérdezheted a km-t is. Nem a reklám miatt de én az M3 Gablini-nél vettem és nagyon megvoltam elégedve velük.
Összességbe szerintem jó autó, én szeretem nem tudok semmi hibát írni róla, igaz nekem sikerült egy 52000 km-t futott példányt kifognom.
Ha keveset mentek vele, pl napi pár km, akkor benzinest inkább, ha napi min 50-60 km, akkor dieselt szerintem. De azzal számolni kell, hogy a dieselben biztosan van turbó, esetleg kettős tömegű és/vagy FAP, ami egyszer elromlik és akkor az nem olcsó, sokat kell menni ahhoz, hogy kitermelje a benzines fogyasztásával szemben. Ettől függetlenül a Peugeot diesel szerintem jó motor, a 308 sw is egy jó (nagy) autó, sok holmit elnyel és viszonylag kényelmes is, nekem mondjuk kicsit alacsony az üléspozíciója. Kicsit féltem tőle, de pozitívan csalódtam benne, eddig csak kopó dolgokat kellet cserélni, én is használtam vettem (146 ezer km). Napi 100 km-et járok vele, ebben van város, M0, országút vegyesen és 4,7 l az átlag fogyasztásom, ami szerintem baráti. Viszont a 7 személyes változatban a két hátsó ülés nem tudom mennyire lehet kényelmes, enyém csak 5 személyes. Arra érdemes figyelni, hogy szerintem elég tartós belseje van, annyira nem látszik meg rajta használat, nem biztos, hogy érdemes arra alapozni, hogy valós-e benne a km. Sok a kintről behozott autó, amiről nincs infó, mert világot behálózó nyilvántartása nincs a Peugeotnek. Az itthoni szervizek amíg nem a te neveden van az autó csak átvizsgálás során adnak infót, ha a neveden van, akkor bármit elmondanak, amit látnak a saját rendszerükben. 10 ezer km-enként cserélem az olajat, ezzel egyet lehet érteni vagy sem, de én így csinálom. Gyár szerint 240 ezer km-nél kell vezérlést cserélni, szerviz 180 ezernél ajánlja, én szervizzel értettem egyet, de megérte, mert már az egyik görgő csapágya zajos volt, kivétel után lehetett hallani.
Lényeg, hogy szerintem jó autó, jó vétel volt, jól is néz ki, olcsóbb a konkurensekhez képest, de legalább nem rosszabb náluk. Viszont nagyon körbe kell nézni, hogy ne legyen mellényúlás a vásárlás. Ti tudjátok, mennyit szántok rá, de ha nincs olyan nagy minőség érzet igényetek, akkor van egy márka, ami francia alapokon nyugszik és jó ár-érték arányú. Ezért viszont itt engem lehet leszavaznak :)
Auto vasarlas előtt állunk és szemezgetek a 308sw-vel csak vacilálok hogy disel vagy benzin nem tudom melyik lenne megbízhatóbb, mindenképp használt de nem agyon nyüstöltet akarunk venni , egyiknek masiknak mik az előnyei hátrányai, melyiket javasoljátok? ui.: nagy a család ugy hogy 7szemelyes a cél.
Még egy kérdésem lenne: a jobb oldali menetfényem az indítás után kb 10 másodpercig ég majd kialszik és véletlen időközönként felvillan 1 másodpercre majd újra kialszik. Menetfény csere vagy vmi más (pl kontakthiba) állhat a háttérben?
2013-as 1.6 e-hdis 308 SW-ben meg lehet-e oldalni, hogy a központi zár gombait hosszan nyomva az összes ablakot le vagy fel húzza és a tükörket behajtsa ( ez utóbbi nem annyira fontos)? Jelenleg nem tudja ezeket, viszont mind a 4 ablak elektromos és 1 nyomásra megy fel-le.
Az már csak hab a tortán lenne, hogy az utólagosan beszerelt tolató radart ki lehetne el akalmanként kapcsolni tolatáskor amikor a pici gyerek alszik? Pl egy gombbal az elakadás jelző táján?