Köszönöm! 70-80 között mentem amikor egy kanyarban a vízen felúszott az autó. Elvesztettem az irányítást és orralt belementem a partoldalba majd megpördült és félig a tetején-oldalán állt meg az autó. A csomagtér ajtót leszámítva minden elem sérült, van ami hátul enyhén, de sérült...
Köszi Fiúk! Egyedül voltam. A nyakam fáj, a sípcsontomon van egy kis zúzódás, a fülemen egy kis szilánk okozta vágás (még jó hogy körbe fóliázva volt). Nézek mindenféle autót...köztük Xsarát is (mert szeretem és bár nagyon összetörött, de segítség nélkül tudtam kimászni belőle, csúnyán összetörhettem volna magam én is).
Tegnap sajnálatos módon összetörtem (fejre állítottam) az autómat. Nem tudom még hogyan tovább, de egy ideig nem leszek aktív a fórumon. Baleset- és hibamentes autózást kívánok Nektek!
Én a padlólemezen érezhető ütéseket furcsállom. Meg a gödrönkénti kettő koppanást. Mintha nagyon laza lenne valami, és lötyögne.
Pug 307-nél volt hiba, hogy a stab. szilent rögzítő bilincse 1 csavaros (mint a Xsarán), a bilincs másik vége el tud mozdulni, és ez tud ropogó-kopogó hangot adni.
OK :-) Rugó. Hm. Most, hogy mondod, szóltak, hogy a felső tányérra nem fekszik fel 100%-osan. Vissza melegítették, felfekszik teljesen, de a kopogás oka (nálam) nem ez volt.
Megnéztem az Excelemet, úgy nézem, rugócsere után lett intenzívebb a dolog, bár már előtte is volt. Akkor kapott új toronyszilentet, csapágyat (jellemzően márkakereskedésből utángyártottat :-/ ).
Azóta már megette a csapágyat, újra cserélve, + teló csere.
A mailed (Tóth úr) megkaptam rendben, meg az fwd-t is.
A zörgés, vagy inkább kopogás, egyértelműen oldalfüggő, jól elkülöníthetően, attól függően melyik kerékkel megyek gödörbe. De nem kell neki gödör, elég felgyűrődött, hullámos aszfalt, ami jól megrángatja a futóművet.
A poén benne, hogy a padlólemezen ütéseket érezni, olyan mintha valaki gumikalapáccsal verné.
Már lassan négy éve lesz, hogy elkezdődött. :-(
Rágugliztam, és vannak találatok hasonló problémáról másnak is, ahol szintén az egész futómű fel lett újítva, és mégis...
Sziasztok! Nem akarok belekontárkodni, de egyszer nekem egy renaultnál volt furcsa vibrálás, remegés, rángás, (igazából egy olyan semmihez sem hasonlítható érzés volt vezetés közben) egy bizonyos sebesség tartományban, ott akkor szűnt meg, amikor a motortartó gumibakokat kicserélték. Nekem is szinte mindent kicseréltek a futóműben (szilentek, féktárcsa, rugó!!, lengéscsillapítók, toronycsapágy, kerékcsapágy, stb.., 170ezret hagytam ott 10 éve), javult, de még mindig éreztem, volt olyan szerelő, aki nem is érezte próbaúton, aztán egy másik szerelő(egy srác, aki csak hobbiból javítgat) megnézte megint, ő mondta, hogy el van öregedve az egyik gumibak, lehet azért rángat egy bizonyos terhelésnél a motor, mert nem tartja rendesen. Kicserélte megszűnt. Igaz aki a futóműben cserélt ki mindent azt mondta, hogy nincs köze a két dolognak egymáshoz. A másik, aki nem is érezte a hibát meg azt mondta, hogy lehet hogy csak beképzeltem, és megnyugodtam hogy azt gondoltam hogy megvan a hiba oka (mintha pszichológus lett volna, lelki dolog volt a hiba!:)) .