Ez így igaz, egy ilyen pisztoly csak lehetőség, de a gyyakorlatot nem pótolja. Nekem van egy kis olasz pisztolyom azzal is fújtam tükör felületet, csak jobban kell figyelni a beállításokra, mint egy nagy márkánál. Egyébként a nagyok közül nem csak az számít milyen márka, hanem az előkészítés és a kamra is nagyon fontos. Hiába veszi meg az ember a legdrágább pisztolyt, ha tele van a festés szeméttel meg rovarokkal. Egy túlnyomásos jó légáramú kamra szerintem sokkal fontosabb mint a pisztoly márkája. Sok nagy fényezőműhely munkáját láttam ami messze nem volt olyan mint a hírük, pedig ott Satával dolgoztak.
Üdv! Már őszintén szólva belezavarodtam a dologba, pont tegnap beszéltem egy sráccal, ő azt mondta,hogy nem szereti a Devilbiss pisztolyokat ,neki 7 darab Sata van. De még az Iwata W400-ast mondta,hogy jó. Ezek után" KÁOSZ "van a fejemben!
Mindhárom f.pisztoly alkalmas a tükörfényre,ha a te kezedhez be tudod állitani,és megfelelő lakkot használsz. Sajnos a márkás pisztoly nem garancia csak lehetőség a szép fényezésre.
Hali! Még nem vettem, nekem Satáim voltak, lehet, hogy maradok ennél a tipusnál, de láttam új Trans Tech-es Devilbissel fényezett autót és a tükör elbújhatott volna mellette. Egyik fényező haverom meg Iwata W400 - assal fújt autót látott és azt mondta attól szebbet még nem látott. Úgyhogy még gondolkodom rajta.
Polírozógéppel próbáljátok csiszolni, az nem excentermozgású, hanem körmozgású. Bár faipari témával nem foglalkoztam, de autóknál is előfordulhat ilyen nyom.
Mirka Abralon 2000-es csiszolókorong enyhén nedvesen utána 2500-as és felpolírozni durva és finom pasztával! Feltétele,hogy teljesen átkeményedett legyen a bevonat.Szárítani érdemes min 50.C'-on
Sziasztok. Egy olyan gondom lenne, hogy magasfényű bútorokat szeretnénk fújni, és utána polírozni. A Milesinek a poliészter festékét használjuk. Lakkozás után excenteres géppel elkezdjük csiszolni 1200, 1500, majd a végén 2000es papírral. Olyan gondom van, hogy a felületen csiszolás után kis malacfarok szerű karcolások látszódnak. próbáltam vizesen is csiszolni, de még így is hagy benne nyomot, és ezt nehéz kiszedni a polírozóval, még a filces talppal is. Erre szeretnék valami megoldást kapni, vagy valami olyan tippet hogy ezt az egész folyamatot hogy lehetne megkönnyíteni, meggyorsítani. Előre is köszi.
Én is gondolkodom a DeVillbissben, de azt mondják akik ismerik, hogy a TransTech pisztolyok a jók. Ezek már GtiPro néven szerepelnek, és olyan 120 ezernél kezdődnek.
Üdv! Ezt a Sata Rp pisztolyt miért nem javaslod,drága vagy valami másért? Az a Devilbiss GTI tud annyit,van olyan jó mint az említett Sata 3000 rp,szóráskép,stb?
Ha Satát akarsz venni akkor 1,3-as dűznivel vegyél, legalábbis szerintem. Általában a festékgyártók tól-ig határozzák meg a szórópisztoly méretét. Én Sikkensel és Lechlerrel dolgoztam, azok 1,2 - 1,4 közötti értéket adnak meg. A Standoxnál ha jól emlékszem 1,3 - 1,4 a javasolt dűzni. Ezek hagyományos pisztolyokra és oldószeres festékekre vonatkoznak a vízbázisúnál lehet, hogy mások az értékek. Ilyen mőségű pisztollyal, 1,3 as mérettel nem tudsz melléfogni.
Mindegy menyi idős,mert a Sata teste nem igen kopik el.Szinte csak elrontani lehet,leginkáb a meneteket szokták.Tömités kevés van benne és nem vészes az ára.Volt cégemnél 2004-ben lettek ujjak véve.Még nem cseréltek benne semmit.Hetente kb 25-30 elemet fujnak vele,2/3-a bázis.Én enyit tapasztaltam a szatával kapcsolatban.
Ez a fajta Sata milyen idős lehet, SATA JET Rp 2 digital 1.3? Állítólag fél éve lett felújítva Sata javítószettel , hibátlanul működik 38000 ft az ára, mit szólsz hozzá, megéri? Sokban különbözik a Sata 3000 rp-től a szóráskép ,stb? Üdv!
A fény.pisztolyoknál használt fuvóka méretét a fény.anyag gyártója határozza meg.Ezeket a méreteket a jobb márkákhoz kiadják.A boltokban is tudniuk kell,hogy az általuk forgalmazott fény.anyaghoz és bizonyos márkákhoz melyik optimális.
Nekem volt SATA 2000 HVLP és volt SATA RP 2000 is. A HVLP pisztolyoknál kisebb az anyagvisszaverődés, csak a levegő fogyasztása kb. akkora mint egy légkalapácsnak. 460 - 480 l/perc. Az RP jobban ködöl, de nem nagy a különbség, a fúvőkaméret pedig 1,3 bázishoz és 1,2 lakkozáshoz. Az 1,4 es fúvóka az jó a haszonjárművekhez.