Sajnos a 210 es váltó a motor leg neuralgikusabb pontja. csak az alapos és következetes javítás hoz eredményt.
Fontos, hogy a lánckerék tengelynek ne legyen hosszjátéka, különben az kockáztatja a javítás sikerét.
Fontos az egész rendszer olaj és zsírtalan állapota, ennek érdekében a két szimering és a két O gyűrű cseréje ajánlott. Fontos a nagy bordáson lévő menesztők és a csőtengely pontos hézagolása.
Végül a ferodolok állapota és tapadása is nagyon lényeges. Nem szükséges cserélni a pofákat, elég ha újra ferodoloztatod őket. A börzéken Jeszi bácsi kínálatában szerepelnek cserével olcsón kapcsoló pofák. Olvass vissza, hogy javítás előtt már tisztában legyél a lényeges és a Bagatellnek tűnő dolgok sorával. Sok sikert!
Nem rég kaptam egy '86-os 210 -es Babettát. Felújított,de a hibái alapján inkább csak gyorsan összerakott.
Könnyű pofás a váltója. A fórumon keresgélnek,bele bele olvasva az írásokba. Cserére érett a könnyű pofa,kérdés hogy a pofán lévő ferrodor réteget lehet valahogy javítani vagy csak a csere marad,mint opció?
Az indító pofák piros ferrodorosak,de úgy veszem észre még bírja. Igaz,hogy a fekete jobban bírja?
Láttunk már csúnyábbat is , tény hogy nem Babetta de úgy érzem senki sem írta le neked hogy annyira mimózák gyülekezete lennénk. Nekem csak annyi jut eszembe a kép láttán hogy bizony vannak dolgok amiket nem érdemes napi rendszerességgel csinálni. :)))))
:-(( Útolag is bocsi a csúnya képért, ... nézzétek el nekem, csak szerettem volna vidítani a fórum társakat, hogy nem lesz bezárás... üdv. (....majd olvasok egy jó darabig és megkövetem magam. ) oO... .-((
12 v ledégőt könnyebb beszerezni. Azzal legalább látsz is valamit. Ha az email címemre elküldöd a teloszámodat akkor felhívlak. Ott eltudom magyarázni úgy,hogy megértsed.
Egyébként a pozitív kábelre kell rácsatlakoztatni. A műanyag házat rázárod a piros vezetékre. Az egy vágó él segitségével megvágja a vezetéket. Útána csökkentett feszko fog jönni a rácsatlakoztatott kábelen