Én s így voltam a 207 es cuccokkal, van is pár jó főtengelyem, bár 207 esem egy sem. Viszont most, hogy divat lett a 210 es hengert ráfűzni most már megbecsülöm.
Barátom ördögöd van! Az OFFosba pont annyi volt. De azt sem azért cseréltem mert rossz volt. Aztán mit kellett mókolni a főtengellyel? Ott nagy variációs lehetőség nem igazán van.
Egy időben főtengelyhiányban szenvedtem, mert felújítottat nem akartam használni (nem is használtam). A jó állapotú bontottakat vadászgattam, aztán mintha vonzanám, utamba kerültek innen-onnan a 0 km-es gyári darabok. Ez utóbbi is véletlenül talált rám, nem is kerestem.
:-))) :-)) Csak attól kapok agyvérzés tüneteket, amikor az hangzik el, ,hogy "felújított állapotban".... ezt tiltanám pl. 10 év börtönnel..., írd és mond.. ! Ez, kérem... felér egy gyilkossággal, ...tapasztalatom szerint. A kis bicskára is értelmezve... meg a fűnyíróra...
Sziasztok, hagyomanyos digitalis multimeterrel kilehet merni h jo e a tirisztor? Probaltam merni az ellenallasat, mindenhogy 0 at mutat, vagy nemlehet kimerni, vagy teljesen rossz?
Üdv miko? ! Nekem az tetszik mikor írják,hogy pöcc röff indul és aranyárban mérik. Nem malac ez,hogy röfögjön😂
Olyanba is belefutottunk,hogy 130ezer szinte új állapotban kevés km-el, megkímélt állapotban. Aztán kiderült,hogy 4 éve nem volt indítva. Mondom ha előttem beindítja nem alkudok. (Persze,hogy nem sikerült neki) Aztán megígérte rendbe teszi azóta eltelt 2 hónap, és időközben kaptam a kis piroskámat egy '86-os 210-est újonnan felújítva. De ez a történet megérne egy új hozzászólást.
Üdvözlet 53zsiga! Köszönöm a választ! :) A Babetta háttérbe szorult a feleségemnek kifestettem a szobát. Előbb az ő igaza legyen meg aztán nyugodtan foglalkozhatok a kis babszimmal😍
Az én OFF motorom főtengelye is csapágyas lett, ráadásul a tűgörgőknél is berágódott a hajtókar. Pár átalakítást kellett csinálni hogy újra használható legyen.