Köszi az infót,előadom a főnöknek mennyibe fog kerülni. Csak érdekességképpen kérdezném,hogy az elhúzható ajtókba hogy megy bele a delej a központizárhoz?
Nem akarnek reklamot csinalni :-), de a riaszto 25000.- a kozpontizar 16000.- forint beszerelve nalunk. (aki most nalunk riasztot vagy kpzarat szereltet egy inditasgatlot kap ajandekba). http://autoriaszto.ini.hu
Egy Mazda E2200D-be mennyibe fájna egy olcsóbb riasztó+központizár cakk-pakk? Elég egy fixkódos is,mert a cigányok ellen kellene csak azoknak nincs semmiféle kódbuherátorjuk,max féltégla.:-)))
Szvsz igen. De ahol vásároltad az immót ott jó eséllyel rá tudnak tanítani egy újat.
Jó ha két kódkulcs van (persze az egyik otthon). A forgalmazónál próbáld megtudni mit lehet tenni ha mind a két kulcs elveszett (elég soknál van gyujtással bevihető PIN-kód ).
Az adó mágneses mezője (a gyári adó álltalában a gyujtáskulcs körül elhelyezett tekercs) akkora jelet generál a transzponder vevőben ( amely a kulcsba van építve, gyári megoldásnál) ami fedezi annak a tápellátását is.
Majd a vevővel egybeépített adó válaszol az autónak.
Csak egy tekercs kell és egy erre a célra fejlesztett vezérlő ( adó, vevő,proci egyben), majd az egészet kiöntik műgyantával.
Ezeket nem is szokták javítani ( gazdaságtalan), egy újat nagy valószínüséggel rá lehet tanítani.
Letezik, ugy hivjak , hogy No-Key. Az auto mar meglevo tavija kapcsolja a kozpontozarat, es az pedig a riasztot. Termeszetesen ez nem ilyen egyszeru, megfeleloen van kotve, hogy pl. a zartorovel ne kapcsold ki a riasztot.
Szervusztok Most talaltam a forumra. 10 eve foglalkozunk riaszto szerelessel, ha tudok valakinek segiteni nagyon szivesen teszem. MOSS, Trax, Rhino ezekben szerintem profik vagyunk.
Az van a leírásban nagyjából, hogy a mögötted jövő autó figyelmeztetése érdekében amikor nyitva van valamelyik ajtó, akkor 15 +/-5 másodpercig villognak a lámpák. Tehát ez nem hiba, hanem ezt így találták ki valamilyen okosok :((( Programozni meg nem nagyon lehet mit rajta, úgyhogy ezt sajnos így kell elfogadni :o
Szerintem meg kéne nézned, hogy nincs-e a központban néhány jumper, mert ez a jelenség nem elkötés szerintem. Akkor szokott ilyen lenni, ha vannak programozási lehetőségek, amit általában jumperrel, vagy forrasztott rövidzárral lehet állítani. Ehhez viszont kéne egy leírás, mert sokféle lehetőség van, és nem tudom így, hogy mi okozhatja ezt. Le kéne olvasni a riasztó típusát, hátha akkor okosabbak lennénk.
Meg kéne nézni esetleg, hogy a 10 villogás után mi történik? Beélesedik a riasztó, vagy elkezd üvölteni, vagy mi lesz?
Másik, hogy a rajzon nem látok szervizkapcsolót, az valóban nincs is? Vagy csak nem látszik a rajzon? Mert akkor is szokott így "össze-vissza" villogni, ha a szervizkapcsoló rossz állásban van.
Meg kellett volna néznem rendesen a rajzot is :(((
Igazad van, odavaló az, csak tudnám, hogy a rajzon minek ACC-t írnak? Ha fordítva lenne, érthető lenne, mert a központnak elég az ACC, de a tiltásnak pont IGN on kéne, azért is írtam, hogy nem mindegy, hogy melyik vezeték!