A képen egy Hódgép 350 -es vonórúdja látszik (gyárilag világoskékre volt festve). A másik pót, ami van hozzá, az egy átalakított P401.
Súlyozást nem tudom még, próbálgatni kell ebben az állapotában, de ha szükséges lesz, az eddigi betonsúlyok keretestől rátehetők.
A régi kerekek átmérője 41cm, az újaké 54 cm. (54cm-41cm)/2 = 6.5 cm-el lett magasabb. Kevésnek tűnik, de a póton látszódik, hogy hátrafelé lejt. A vége közelebb került a földhöz. Lehet, hogy egy picit faragni kell a vonórúdon.
Üdv.Ma leszedtem a deknit,alsó részén ritkásabb volt a tömités(tényleg csak paszta)és ott néha csöppent az olaj.Letakaritottam és új tömitést kentem rá,remélem jó lesz.Szerinted érdemes egy kis benzinszűrőt beépiteni a tank és a karburátor közé?
Végre ! Már el is felejtettem,hogy mikor is vitted el .De sikerült az a lényeg az,hogy talpon van! Örültem,hogy segíthettem és sok sikert és fárazd le a gépet minnél többet.
Az általam linkelt 2 sebességes közdarabot 2féle kuplungal gyártják az áruk ua, az mforgtól kérheted melyikkel szállítják. Tudtommal ezek az ékszíjas felezők-közdarabok csak a kf04-hez jók, a rajz szerint a kfmidi-nagyárúházaknak gyártott "csökkentett árú tipusok" a kuplungjuk más felépítésű, ezenél a hajtómű tengelyén van a kopó(ferodol) fél/tudtommal/ a kf04 nél viszont a motor tengelyén. A te hsz-idben kf04 és mtd thorx is van írva.
Köszönöm a választ. Találtam ilyen, nem olcsó, de egyszer kell megvenni...
Kérdésem:
- Az írják, hogy nagy kuplungos géphez való. Ez mit jelent, az enyém nem kis kuplungos? (MTD 55/6 Thorx 55 kapálógép)
- Ha jól értem, akkor ez leszerelés nélkül tud visszaváltani a teljes sebességre és tudja a felezést is. Ez fogaskerekekkel oldja meg? Ez strapabíróbb mint a másik két fajta, amit betettem?
Saraboló gyárilag az a letörés elég nem kell élesebb szerintem, a két saraboló egység ellentétes csavarású ráadásul a "henger" két végén más a kések kinyúlása+ a tengely is másképp nyúlik ki tehát két azonosat még az egyik ellentétes újra élezéssel sem tehető fel. Amennyiben a briggs motor rözítő 3 csavar kissé laza állapotában a motor oldal irányban nem mozdítható akkor a csavar furatok adják a megvezetést,(kf04 nél és robi 250 nem igy van ott mozdítható.) Sajnálom hogy nincs konkrét ismeretem a szevás gépekről de a rajz nem jelzi az esetleges illesztéseket. Itt a fotón látszik amiről írtam http://komroll.hu/index.php/webaruhaz/termekek/sarabolo-a-komroll-kft-tol
Korábban már raktam rá egy másik motort ideiglenesen ui Briggs volt csak 3.5 lovas fűnyírómotor. Azzal nem volt hangja. Ezt is már 2x levettem azóta és visszaraktam a kuplungcsapágyak zsírzása után. Beállítottam a kuplungot (állítgattam) de nem látok megvezetőt. Mire érdemes a motor felszerelésénél odafigyelni?
Az eredeti motor átmenő csavarral, anyával volt felszerelve, a Briggs-nek menetes a furata, de ezt is az anyással tettem fel.
Ennek másabb a kuplungja is mint a sima 02-nek.
A Bauh...-ban akartam venni sarabolót, kiderítettük az árát nagy nehezen. Odahívtam az eladót, hogy ezt vihetem, vagy ez mintadarab és a raktárból ad nekem. Azt mondta vihetem bármelyiket a kettő közül... Mondtam neki hogy ezt igazából párban kellene elvinnem, tehát mindkettőt. De miután alaposan megnéztem kiderült nem egy pár volt, hanem két egyforma:( Úgyhogy nem hoztam el... (lehet hogy csak meg kellene éleznem az egyiknek a másik oldalát, már nem emlékszem hogy hogy volt megcsavarva ...
Ha sikerül vennem sarabolót, azt mennyire kell megélezni? Gyárilag valamennyire le volt törve az éle, de élesnek nem mondanám.
RK-02B kuplung szétszedve és a kuplung ház (másabb, mint a sima RK-02):
Ezt a gépet, vagy az alsó tagját tudja valaki azonosítani? Védőburkolatot és csoroszlyát kéne vadásznom rá, valamint nem ártana tudnom mégis mim van. :)
Egyébként lehet hogy csak lazák a csavarok azért enged, de most már érdemes új tömítést tenni. Ha parafa tömítés az új akkor azt nem kell tömítő pasztázni, csak féktisztító spray-vel zsírtalanítani a felületeket és szárazon összerakni.
Ütős motor lehet nekem GCV 160-as van nem gyenge, kell is akkora egy rotára, nem erőlködik/fulladozik sosem.
Ha már felező akkor inkább 2 sebességes közdarab, ez fixen beépíthető nem emeli meg a gép súlypontját,igaz kissé előretolja de szerintem ez inkább előny,sajnos nagyon kevés helyen van elfogadható áron.