a gumicsöveket most cseréltem ki. ha ott keveredne, nem kéne az olajban is víznek lennie? nagyon érdekes fekete szinű trutyi lesz a vizben (koromfekete, olyasmi állagú mint pl a grafitos zsir, amit pl féltengelycsuklóba raknak) a motorban az olaj hibátlan, minőségre is és mennyiségre is.
cvf-nek!Az olajhűtőt kell megnézni.Ott is találkozik a víz és az olaj.Én is ugyanigy jártam.Először keztek elmenni a gumivizcsövek sorban,az olaj megette őket.Én ajánlom,hogy cserélgesd ki a vizcsöveket mert nekem is a legrosszabbkor és természetesen külföldön mentek tönkre.Az olajhűtő cserével megszünt a viz trugyisodása,de 6-7átmosásra lett teljesen viztiszta.
Hátsó motortartóbak lett cserélve,mert a silent szinte telkesen kikopott,de nem lett jobb,a rázás ugyanúgy megmaradt.Azóta lett kompresszió mérve,1-2-3-hengernél23,a4.hengernél17 az érték,szerelő szerint a szelep nem zár le,hengerfejet le kellene venni,szelepeket rendbetenni,de ettől még a probléma nem biztos hogy megoldódik.
Sziasztok! Két hosszabb út után,a 2001 gyártású,217000 km futott Transitomba egy érdekes, kelepelő hang hallható alapjáraton,és a kaszni is erősebben rázkódik! Menet közben semmit nem lehet észrevenni,a teljesítménye,és a fogyasztása is megfelelő,(8 liter).Az autó 100T260 tipúsu 2.0 TD 6 személyes rövid alacsony kasznis. Szerelő szerint,lendkerék hiba,ami 200-250000km után várható.Valakinek volt hasonló problémája?Segítséget,ötleteket szívesen elfogadok!Előre is köszönöm
ezt a vízzel hűtött kipufogógáz visszavezetőt nem néztem még. ha esetleg van, akkor azt ki lehet hagyni valahogy a körből? úgy értem, hogy kiváltani egy csővel, vagy ilyesmi. vagy akkor károsodhat esetleg az egr? ha ne adj isten blokkrepedés, vagy hengerfej tömités probléma van, akkor nem kellene hogy melegedjen, esetleg forrjon a víz? itt semmi ilyen nincs, minden rendben van, csak mikor már annyi ilyen trutyi lesz benne hogy nem tud rendesen keringeni a víz, akkor szétnyomja valahol, valamelyik kis csőnél. takaritás után kb másfél-két hónapot teljesen jól működött, nagy melegben is. az olajtól szerintem nem ilyen szokott lenni a víz, viszont ez a "kormos" dolog elgondolkoztató. köszönöm a választ!
Ott valami gebasz van,vagy olajat vagy kormot dolgozik bele a motor.Van benne vízzel hűtött kipufogógáz visszavezető?Az egr előtt szokott lenni. Vagy blokk repedés vagy hengerfejtömítés lehet még.
Sziasztok! Most regisztráltam fel. Szeretnék érdeklődni tudtok-e eladó transitot 2001-évjárattól max2005ig? Csak 2000 köbcentis 100 lovas érdekel. Kivitel mindegy hosszú vagy sima. Csak jó állapotú érdekelne. Köszi előre is a segítséget.
ja, és van egy eladó 95 ös transitunk. amit tudni illik róla: fehér szinű, rövid, hátul kettényilós, 6 személyes szervós, központizáras jó gumik vannak rajta 4 db kb 4000 km-t ment porlasztók egy év műszaki
munkába járós kocsi, de nem az a nagyon leharcolt tipusú kocsi:) vannak hibái, leginkább esztétikai, de nincs törve,nincs rohadva, motorikusnak kitűnő. irányára: 300000 ft (akár számlával is, ez megbeszélés alapján)
email publikus, képeket természetesen tudok küldeni.
rég nem voltam itt, kinti meló volt... időközben "sajnos" beújítottunk egy 2000évjáratú, 2.4es csodát. egyszercsak csinált egy olyat, hogy szétnyomott egy kis vízcsövet. amikor cseréltük ki, akkor láttuk, hogy tele van valami gusztustalan fekete trutyival (mint valami nagyon híg zsír) akkor levettünk minden csövet, hűtőt, tartályt kimostuk, átfujattuk. annyi sok volt benne, hogy pl a felső hűtőcső teljes hosszban teljes keresztmetszetben tele volt. takaritás után jó lett, jó helyen állt a víz stb tegnap megint szétnyomott egy csövet, nézem, ugyanaz a trutyi benne. az oké, hogy biztosan maradt benne vhol, de most megint ugy nézem hogy tele van, a tartály is tiszta fekete. amig először nem csinálta, a tartály is tökéletesen tiszta volt, illetve a viz is. valami ötlet hogy mi a fene lehet ez?
Betelt nálam a pohár, hogy a transit épphogy nem fér be a garázsajtón :-), és esőben, meg porban fekve nincs kedvem szerelni. Tudtok ajánlani egy jó transit szerelőt, akár jelenlevők közül is, aki elvégezne néhány munkát a gépen.
Nem görcsölnék vele a helyedben,ha nincs szerszámod csak kinlódni fogsz vele.Szedd le mind a négyet és vidd esztergályoshoz aki nagyobbra fúrja és megcsapszegezi,sztm.
Sziasztok! Valaki nem tudja esetleg streetsta márkatárs elérhetőségét? Olvastam hogy duplakerekes csőrös gépe van 2.8-as V6-os mocival :-) Nagy csőrös fan vagyok, szívesen meglesném a gépét. Ha valaki tud, kérem segítsen. Köszi! Üdv mindenkinek! Peti
Transit hátsó dupla ajtóról beszélünk? Transiton konkrétan nem csináltam még ilyet, nem is tudom pontosan hogy jön szét a zsanér, de majd megnézem az enyémen. Ha ki lehet ütni a csapot, akkor kiütném, és megnézném, hogy a csap, vagy a furat van kikopva. Ha csak a csap, akkor esztergálnék bele új csapot és visszaraknám. Ha mindkettő kopott, akkor felfúrnám a furatokat (ehhez valószínűleg le kell szerelni a zsanért, ha csak nincs sarokfúród) és hozzá méretben illő csapot csinálnék hozzá.
a csapokon lötyög az ajtóm azokat a csapokat ki lehet ütni zsanérokból nem tudod véletlen vagy esztergálnom kellene rá perselyeket előre is köszi hogy probálsz tanácsokat adni!!!!!!!!!