Keresés

Részletes keresés

Gepesz35 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 87821

Akkor nem kis meló,kösz a segítséget.

Előzmény: nagytojás (87814)
Ntomi2 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 87820

Szia. Mi érdekelne a 320-asról?

Előzmény: RAMBO (87818)
Ntomi2 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 87819

Szia...Attól az ellenállástól ne félj, nem fog melegedni semmi gondja nem lesz, viszont sokkal jobb a vastag visszatérő mint a vékony....Igen sima megfelelő átmérőjű olajcső és bilincsnek is tökéletesnek kell lennie, mert a .3-as mtz-ken is úgy van megoldva és az égadta világon semmi gond nincs velük.

Előzmény: Gokartos (87816)
RAMBO Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87818

Hello, MTZ 320 ügyben valaki tudna válaszolni?

Előzmény: RAMBO (87747)
Gokartos Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87817

Hopp a kép lemaradt!

Előzmény: Gokartos (87816)
Gokartos Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87816

Itt egy robbantott ábra ezt még MtzBetyár töltötte fel valamikor!Akkor a kékkel jelölt helyre kötöm vissza az orbit vissza térő ágát!Szerinted jó lessz az úgy is ha csak egy gumi olajtömlőt használok bilincsekkel!??Szerintem a célnak megfelel még ha 9 bar nyomás is van igaz elméletileg itt nem szabadna hogy nagy legyen a nyomás mert itt szabadon áramlik az olaj vissza a tartályba!Csak én azért gondoltam elősször inkább a pirossal jelöltre mert az a tartály tetején van!Itt a kéknél ha normál szinten van az olajtartály olajjal akkor csak lessz némi ellenállása a vissza térő ágnak mivel ahova vissza kötöm az olaj kifelé folyna a tartályból!

Előzmény: Ntomi2 (87807)
Thorby Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87815

Ki milyen fajta hengerfej tömítést szokott használni?

nagytojás Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87814

én  mellsőöntvény cserekor cseréltem szimeringet  nem biztos hogy az ékszíj tárcsát ki tudod húzni  de ha a mellsőöntvény csavarjait kiszeded meg az első motor tartót felszabadítod  kiszeded az illesztő stifteket fel bakolod a darázsderéknál a gépet lehet az elején annyit mozdítani hogy meg tudd csinálni

Előzmény: Gepesz35 (87809)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87813

Üdv MTZ Betyár szerkezetét ki lehetne egészíteni egy kardán átvezetővel belülre elég egy rövidebb kardán és máris használható a permetező v

 

Előzmény: shaggy86 (87798)
Thorby Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87812

A szeleptanyérok besüllyedése a hengerfej síkjától mérve új alkatrészek esetén 0,2mm-1.2mm, maximum 2mm lehet. 

Előzmény: oszto mtz (87811)
oszto mtz Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87811

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy a a hengerfejnél a sikolás meg a szelep között menyi hézagnak kel leni és menyi a megengedet.Köszönöm

 

Gokartos Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87810

Üdv!Köszönöm a választ Mindenkinek!Ahoz hogy össze tudjam kötni az Orbitról lejövő csövet a tartályon lévő csővel le kell engedni az olajat,mert amúgy ugyebár folyik az olaj ha meglazítom azt a nagy szemes csavart!Már az olajat le engedtem,36-os kulcs fogja azt az üreges csavart ami a tartály közepe táján van,amit a képen kékkel jelöltem!Akkor a tartály tetején lévő vissza vezetőt nyugodtan le dugózhatom és a vastagra kössem vissza ami a tartály közepén van!Csináltatni kell egy csövet majd hozzá amin olyan nagy hatalmas szem van!És akkor lényegében ennyi!

Előzmény: Ntomi2 (87807)
Gepesz35 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87809

Üdv!Valaki cserélt már mtz-n főtengely szimeringet elől  hütő felől miket kell levenni,meg bontani érte?

Csőlámpás Beni Creative Commons License 2015.02.10 0 1 87808

Ez igaz. Viszont ha nyomkövetős a vonórúd, nem kell a permetezőre figyelni, mert ahol a traktor elfordul, ott már elmegy a permetező is. Pl szőlőben, ha szűken lehet ráfordulni a sorra, a permetezőt sokszor rá lehet húzni a végoszlopkikötőre. Nyomkövetőssel nincs ilyen. És mondjuk egy 2000 literes permetezőnél is max. 3000kg lehet az összsúly, nem lenne szabad, hogy egy 50-60 cm-el hosszabb erőkar miatt ne forduljon el egy 45 mázsás gép. Szerintem!

Előzmény: Thorby (87804)
Ntomi2 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87807

Most néztem a képeid.. Semmiképp a felső vékony vezetékhez csináld meg a visszavezetést...akkor már inkább az alsó nagyhoz amire azt írtad, hogy ledugozod.

Előzmény: Gokartos (87803)
Ntomi2 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 87806

Nyugodtan kidobhatod az egészet. Az a cső ami a tartályr megy engedi vissza a szervoból az olaja hogyha nem használod a difit. Vagy ledugozod vagy az orbitról oda kötöd be a visszatérő ágat és úgyis jó lesz.

Előzmény: Gokartos (87803)
mtz1221 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87805

Az orbitrol 9bar olajat enged a difi felé,valahol ha nem használod a difizárat akkor az az olaj viszajön.Szerintem elég le vakdúgózni a difi felé menő csövet.

Előzmény: Gokartos (87803)
Thorby Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87804

mert a B tengelytől  a nagyobb távolság nagyobb erőkart jelent. Az axiálból szőlő-gyümölcsre következtetnék, ami meg leginkább homokon terem és ott jelenthet problémát, ha alászedi a kormányt, és nem akar fordulni csak szánt az eleje.

Előzmény: Csőlámpás Beni (87799)
Gokartos Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87803

Üdvözlök Mindenkit!Nemrég érdeklődtem tőlletek a taposós olajos difizárral kapcsolatban ami az orbitról kapja az olajat!Kaptam is rá választ,de még mindíg lenne kérdésem amit két amatőr képpel illusztrálnék!A lényeg az hogy át akarom alakítani levegősre a difizárat és ezt a taposós koloncot megszüntetni!Most az orbitról megy egy cső a taposós difizárra ami ugye a hagyományos Mtz-nél a vissza térő ág ami az olajtartályba megy!Ennél van még egy cső ami rámegy a taposóra mégpedig az olajtartály közepe tájáról,amit a képen kékkel jelöltem!Ez mi lenne?Ha most az elgész rendszert ki iktatom akkor elég úgy megcsinálnom ahogy a második képen le rajzoltam!!??Válaszotokat Köszönöm!

shaggy86 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87802

Értem igazából én azt sosem piszkáltam szóval ahogy a gyárból kijött az azóta úgy áll.

Előzmény: Csőlámpás Beni (87801)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87801

Az, ha jól van beállítva, felemelt állapotban megfeszíti az orsókat, és nem leng a munkagép oldalra, leengedett(munka)helyzetben pedig enged egy kis játékot a feszítőknek. Én csinálnék egy nyomkövetős vonórudat a permetezőre, és simán húznám a függesztőkarokról. Nyilván amivel én dolgozok, azon permetezéshez én is állandóan szerelgetem a vonólapot...

Előzmény: shaggy86 (87800)
shaggy86 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87800

Fürdés közben eszembe jutott egy gondolat amit már te is javasoltál.

 

A bekarikázott rész a képen az a feszítőre fontos lenne ha ott lenne mire szolgál?

 

Mert ha azt láncra cserélném akkor be tudnám rakni ugye azon elég sok a furat az egyikbe erre gondoltam.

 

Csak az a kérdés hogy ha megfeszítem rendesen és megemelem ahogy mondtad nem fogja nekem ott szétszakítani a cuccost?

 

Előzmény: MTZ Betyár (87796)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87799

Ha hátrébb kerül a csuklópont, miért lesz vele nehezebb fordulni?

Előzmény: Thorby (87797)
shaggy86 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87798

Nem tudom, hogy elég lesz avagy sem remélem igen.

 

Forrás 2000 axi van most éppen.

Előzmény: Thorby (87797)
Thorby Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87797

a nyomkövetős kerethez elég hosszú a kardán? Mekkora a permeteződ? A hashúzóhoz képest nagyon hátul lesz a csuklópont és fordulni nehezebb lesz vele.

Előzmény: shaggy86 (87795)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87796

Hát igen, annyiból tényleg kijön kettő. :-)

Előzmény: shaggy86 (87795)
shaggy86 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87795

Majd tavaszig eldől mi lesz most csak egyenlőre az ötleteket gyűjtőm.

Egyébként megkerestem az árajánlatot ezt 2014.04 kaptam akkor 75.000+áfa a nyomkövetős vonószerkezet gyárilag ennyiből szerintem kettőt is csinálok.

Előzmény: MTZ Betyár (87793)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87794

Köszönöm!

 

Hát a nagy szöghajlásos kardán mellé, feltalálta a meghajtott tarlós kereket is az ekére. :-))

Amúgy mutatott róla valami vázlatot?

Kettős csukló az elterjedtebb nagy nyomaték átvitelnél, bár ilyennel elsőtengely hajtásban találkoztam javarészt. 

Előzmény: Arpi 82 (87792)
MTZ Betyár Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87793

Ha már neki kezdesz, érdemes állíthatóra csinálni már a vonórudat.

Mert ugye ki kell számolni azt a távolságot a traktor hátsótengelyétől a csuklópontig, hogy majd a permetező a hátsókerék nyomát tapossa.

 

Abban most nem vagyok biztos, hogy a függesztő szerkezetek csatlakozási pontjai és a hátsó tengely közti távolság szabványosítva van-e méretileg.

Azaz, ha másik traktorrál rá állsz, akkor nem biztos, hogy annak már a nyomába megy, sőt a nyomtáv is befolyásol.

Előzmény: shaggy86 (87791)
Arpi 82 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 87792

semmi gond van ilyen.

Anno a főiskolán jött hozzánk egy helyettesítő tanár. ELkezdte magát futtatni, hogy ő kitalált egy speckó kardántengelyt ami extrém hajlásszögnél is képes átvinni a hajtást. Példának azzal jött hogy gondoljunk bele milyen jó az ha szántásnál nem kell a föld végén leállítani a kardánhajtást....:)

Csak arra lett figyelmes hogy az egész osztály majd meg pukkan a röhögéstől.

Ja és jó egészséget kívánok!

Előzmény: MTZ Betyár (87781)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!