Olyan problémán lenne,hogy a vezetőoldali ajtókárpitomat cserélni kéne,viszont van rajta egy szövet rész ami nekem narancs színű.
Ilyet nem láttam még sehol viszont nem tudom,hogy esetleg ezt nem lehet-e külön leszedni. Ha esetleg valaki tudna bővebb infót erről azt megköszönném,vagy olyan bontót ahol lehet narancsban kapni kárpitot.
Mondjuk az igaz, hogy nem mindenhol pörög a fórum. Én most váltottam le a B-t egy C vekire, de a C topik nem pörög igazán. Nem igazán jönnek a válaszok. Ha csak 10%-át kapnám vissza annak a segítségnek, ami a B topikban adtam a 8 év alatt, már elégedett lennék. Mondjuk remélem is, hogy nem fog kelleni 10%-nál több segítség :) De a C-ről hiába is kérdeznék a B topikban, látom hogy a két autónak köze nincs egymáshoz, a típus 6 betűjén kívül nincs semmi közös.
Kérdezz nyugodtan. Válaszolnak itt is láthatod.Nekem is G-m van mégis itt vagyok :) Van amúgy Opelfórum meg facebookos Astra G fórum is.Azok is pörögnek.
Olvasom ezt a gyújtáskapcsoló, henger zárcserét, azt kérdezném, hogy nekem mind írtam már régen, sokszor nem indul az autó, ilyenkor egy F betű jelenik meg a kijelzőn. Nem lehet, hogy ezt a gyújtáskapcsolót kéne kicserélnem, itt van valami ami nem érzékeli a kulcsomat és nem enged indítani? Kiváncsi vagyok véleményetekre.
Astra G, Vectra B-ben egyszerű gyújtás zárhengert cserélni, egy óvodás is megcsinálja. Sőt, meg lehet úgy oldani, hogy ne kelljen másik indítókulcsot használni. Az új zárbetétet hozzá lehet lamellázni az eredeti kulcshoz. De az se biztos, hogy újat kell venni.
Ne vedd rossz néven, amit most írok. Magadat szívatod, hogy a kocsival kapcsolatos hibákat a H Astra topikban próbálod megoldani. A két autó műszaki megoldásai teljesen mások. A tapasztalt G Astrások rengeteg tapasztalatot tudnának megoszatni veled szerintem. A G Astra még olyan autó, amit egy kis kézügyességgel még otthon megjavítasz. A H Astra már nem.
Előbb néztem meg. Van benne egy kis pöcök ami nem engedi be a kulcsot. Gondoltam megnézem, hogy az a gumi takaró lap, hogy jön le róla. Kiszedtem, aztán megnyomtam a zár közepét amire elkezdett sípolni és a kormányon mozdítottam közbe. Azonnal lezárt a kulcs pedig rögtön belement. Kihúzás után is eltűnve maradt a pöcök. Szóval így megint működőképes. De akkor ez a probléma a henger belsejének kopását jelzi? Azt olvastam a javítás 10-13 ezer ami nem rossz, de ha az egész cserés az már közel 30 a gyári és akkor nem is néztem, hogy kódolt zár vagy sima.
H astra 1.6 benzin 2006-os évjárat Z16Xep 4. fokozatban 2000 körüli fordulatnál kb 60Km/h -nál néha berángat az egész autó. 1-2 másodpercig tart az egész. Mintha kihagyna a motor vagy nem is tudom. Ez kb havonta 1-2 szer csinálja. Valakinek van valami tippje, hogy miért lehet ez?
Elkezdi megadni magát a gyújtáskapcsoló. Most másodjára van, hogy nem megy be a kulcs a zárba a kormány meg elfordul és nem zár le. Ez a kocsi egy merő szopás.
Volt már szó itt erről, hogy a ventilátor ilyen magas hőfoknál kapcsol be. Nem emlékszem a pontos értékre, de valami ilyesmi, normális. Keress rá itt a topikban!
H astra sedan a kocsim, Z16XER. Megjelent a sárga hibalámpa. A kijelzőt kiolvasva a 218217 hibakód jelent meg.
Hűtőközeg jeladó hiba. kb. 2 éve volt már ugyanez. Kiütötték, azóta csak ma jött elő.Semmit nem tapasztalok.Ha nem megy a klíma, a ventillátor 108 fokon kapcsol be.Komolyan kell venni, vagy csak kontakt hiba lehet? Van-e tapasztalat ez ügyben?