Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Torolnek jaratot a heatrowrol is kod miatt? en meg nem hallotam?
Sot a multkor a varobol alig lattam a gepet es felszalltunk:o) leis izzadtam:o) de kb x ezer meteren szep napsutes fogadott
Gondolom, ugyanez, mint itthon: átírták őket más időpontra.
Az időjárásról senki sem tehet, 'fog is fog', ahogy ezt néhány angol utas a BA törlésnél konstatálta. Bosszantó tud lenni ugyanakkor, én aztán tudom, de az ember ilyen esetben úgyse tehet sokat, csupán annyit, hogy kivárja, míg felszáll a köd, vagy éppen eláll a hóesés.
Amikor törölték a Skyeurpoe BP- London járatát, akkor mi történt az aznap visszajövő géppel?
Ha innen nem megy el a járat, akkor legfeljebb az előre kifezetett szállás költséget- ha van egyáltalán- bukom el, + az útra felkészülés stb. De mi van akkor, ha visszafelé nem jön a gép?
Én csak február végén utazom, de most elfogott a jeges rémület.
Európa olcsó légitársaságai 2004 elején szövetségbe tömörülnek - közölte az egyik vezető társaság, a Hapag-Lloyd Express (hlx) pénteken Hannoverben. A szövetkezés célja, hogy ezek a légitársaságok erőteljesebben képviselhessék érdekeiket Brüsszelben. Az alapítók között van a TUI-hoz tartozó hlx, a Ryanair,a Sterling, a Volareweb és a SkyEurope, de várják a szövetségbe a többi olcsó légitársaságot is. A szövetség elnöke Wolfgang Kurth, a Hapag-Lloyd Express ügyvezető igazgatója lesz.
Tudtok ajánlani a magyar (vagy az európai) légtér bármelyik részére valamilyen internetes flight-tracking lehetőséget? Az se baj, ha késleltetett netán. USA-ra sokat találtam, igaz a valamennyi gépet egyszerre mutató realtime megjelenítést csak pénzért vásárolható alkalmazás biztosítja. Köszönöm előre is ha valaki ötlettel szolgál.
Hát én csak azt láttam az EZben - ez a mi kis info rendszerünk :) - hogy sok sok járatot már töröltek 23-24-25én így 24én amikor majd dolgozok elvileg 19.40re már az összes járat elmegy... Remélem nem lesz semmi gond!
Én csak azokat az utasokat sajnáltam, akik, miután törölték a SkyEurope Stansted-et, átjöttek a 2B-re, vettek jegyet a British-re kurva drágán, aztán meg azt is betörölték.
Na ja, a tél már csak ilyen. Én már előre rettegek, hogy már megint mi lesz itt, ha leesik az első hó.
Bizony, jól betörölték a BA869-et 10-én. Már eleve vagy két óra késéssel érkezett, aztán meg kapott egy hatalmas slot-ot, 19:15-ös helyi időt. Viszont a kapitány szolgálata addigra lejárt, ezért törölték be a gépet. Egy ideig reménykedtünk, hogy kap egy kedvezőbb slot-ot, persze nem így történt. Az utasok egy részét átírták más járatokra, a többiek szállodába mentek, és végül is másnap reggel 7:15-kor ment el a repülőgép, fedélzetén 108 utassal.
Köd volt Londonban, elég sűrű, állítólag Gatwick-et le is zárták. A SkyEurope-ot tudomásom szerint azért törölték, mert ugyanez a gép teljesíti a délutáni Párizs Orly-t is és hatalmas lett volna a késés. Én úgy tudom, hogy az utasok egy részét átírták más időpontra, de voltak olyanok is, akiknek visszatérítették a pénzt.
" A fuvarozól független komoly esetekben (időjárási viszonyok, műszaki okok, stb.) a fuvarozó a repülőutat elhalaszthatja, törölheti, megszakíthatja, vagy más útvonalra irányíthatja anélkül, hogy ezért felelőségre vonható lenne, kivéve azon kötelességét, hogy biztosítja az utasok számára a tarifa teljes visszatérítését, illetve a SkyEurope Airlines másik járatára való átkönyvelését, amennyiben a járaton rendelkezésre áll szabad hely. A repülési menetrend előzetes bejelentés nélkül megváltoztatható. A fuvarozó nem felel a közvetett és utólagos károkért."
Ja. De foleg a profit :-) Egy united, american, delta lehet veszteseges. Ha a sky europe az szerinted mi lesz vele? Gondolkozz, ez messze-messze nem prioritas a lowcostoknak
Örülök, hogy vidám a reggeled :) Egyébként a low-cost cégeknek is nyilvánvaló és elemi érdeke a megfelelő imázs, ezt szolgálja többek között az általuk folytatott hiperkommunikáció is. Túl sokszor éppen ezért sztem még ilyen helyzetekben sem érdemes nekik járatokat törölni.
Valószinűleg ez a tényleges ok; tényleg rizikós így egy géppel; mindenesetre én is náluk akarok befoglalni tavaszra, talán akkor tejfel sem lesz már :)
Egyébként a hírnév érdekében nem érte volna meg nekik ezzel az 1 géppel kivinni a tegnapi londoni utasokat legalább Pozsonyig, és onnan találni valami alternatív megoldást, hasonlóan a korábbi időszakhoz?
Talán az lehet az oka, hogy a Sky ugyanezzel a géppel délután még Párizst is megjárja, ezért egyszerűen nem engedhet meg magának több órás késést. Majd ha több gépük lesz, talán...
Megkezdték a debreceni repülőtéren a műszeres leszállító rendszer háromnapos próbaüzemét. A képen: a kifutópálya végén lévő antennarendszer 30 kilométeres távolságra küldi a jeleket a leszállni készülő gépeknek.
Igazad van, a délutáni BA járatot tényleg törölték, a többi MA és BA viszont késve, de elment, így az utasok valószinüsíthetően eljutottak/eljutnak a mai nap Londonba, szemben a Sky utasokkal.
Honlapunkon közzétettünk egy kérdőívet.
Célunk, hogy megtudjuk milyen desztinációra lenne érdemes járatot indítani 2004 májusától.
Töltsétek ki!
Terjesszétek!