Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11660

Ha ügyesek voltak akkor sehogyan , ha nem akkor a bsi hibatárban talán találsz km óra adatokat .

Előzmény: agesz75 (11658)
betg Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11659

Neki egyértelműen egr hbára utal , a hibaüzenet egy álltalános hiabaüzenet , minden hibára ezt írja.

Előzmény: atus21 (11655)
agesz75 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11658

Sziasztok.

Valaki tudja,hogy lehet megnézni a kilométerfutást a 407sw-n?Persze az órán kívül!

Van egy verda amibe 129ezer van,de kiderült az alvázszám alapján,hogy három év alatt mentek vele 109ezret(eddig tudtam leinformálni a franciáknál) az utóbbi két évbe meg 20ezret.Szóval tekergette a kedves eladó,de érdekelne,hogy mennyire.

Ha valakit érdekel a hírdetési link erről van szó:

 

www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/407/peugeot_407_sw_2.0_hdi_premium_pack_full.bor.nagynavi.xenon.teto.a-6805238

Takee85 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11657

Szia! Megnéztem, én is be tudom zárni nyitott csomival a kocsit, és a mikrokapcsoló is mükszik felnyitott ajtónál

Előzmény: HZ2 (11654)
dx man Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11656

KEdves Cartársak!

Goodyear Efficientgrip Performance 205/60R16 92H gumiról kérdezem: ad-e zavaró búgó hangot felhúzott ablaknál?

Ja és: Made in ...? AKinek van, kérem nézze meg hol gyártották. KÖszönöm.

atus21 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11655

Diagnosztikai programmal tudod megnézni a FAP telítettségét. Lehet a hibajenséged ilyen eredetű is, nekem ez volt. Levettük, kitakarítottuk, azóta nem jelentkezett a hibaüzenet (DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY).

Ezt kb 2 éve Moó kolléga tette közzé, ha jól emlékszem:

"Veszel egy ilyet: http://www.autochem.hu/index.php?fm=2&lang=hu&sm=sm&sm2=9

Leszereled a részecskeszűrőt, nem túl bonyolult, de nekem oxigénnel meg kellet melegíteni, mert jól össze voltak gyógyulva a csavarok.Beleöntöd a flaska felét abból az irányból a szűrőbe, ahonnan jön a kipufogó gáz. Elkezd baromira habozni a cucc, és szépen a másik oldalon kifolyik a dzsúva. Vársz fél-1 órát. Aztán elkezded melegvízzel mosni, nem túl nagy nyomáson. Amikor már nem jön fekete cucc belőle akkor lecsorgatod, majd a másik oldalról kipuff gázzal szemben beleöntöd a maradék mosószert. Vársz megint, és kimosod mindkét oldalról a a szűrőt. Utánna ha van kedv és lehetőség kompresszorral lehet szárítani, de amikor már nem csepeg belőle a víz akkor fel lehet tenni. Utánna javaslok egy 50-100km-es autós túrát, hogy kiszáradjon a cucc teljesen. Amikor beindítod fehér füstöt fog nyomni a kipuff elég iparian, ez a víz ami távozik. 5-10km-en belül már csak fura szaga lesz az autónak ameddig nem szárad ki teljesen. Nekem 180.000nél volt tisztítva anno brigéciollal, mert akkor még nem volt ez a szer, de akkor olyan durván el volt tömődve, hogy 2 üveggel öntöttem bele, és nem folyt át a szűrőn. Aztán 230.000nál volt már ezzel a cuccal, de utánna olyan volt a szűrő mintha új lenne, mert ez habzik és mindenhova eljut a szűrőbe. Javasolt védőruházat a doboz szerint szemüveg, maszk és kesztyű, elég toxikus anyag. Mondjuk én csak kesztyűt viseltem."

Előzmény: MosFet_HDi (11647)
HZ2 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 11654

Lehet hogy neked lesz igazad, de a zár is egy hibaforrás. Nekem az volt a hibás, és simán bezártam az autót nyitott csomival...

Előzmény: good6 (11646)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11653

Tudomásom szerint csak a garanciális hibáknak tudnak utánanézni ha külföldi, legalábbis nekem csak az volt. Legjobb ha valahogy felveszed a kapcsolatot a szervizkönyvben szereplő külföldi szervízzel aki az utolsó pecsétet ütötte. Ha ott minden ok akkor nem lehet gond. Olvass vissza hogy jártam egy C4 picassoval.

Előzmény: proki007 (11651)
Zolysys Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11652

jó eséllyel nem fogod megtudni..max ha vittek fel a központi szerverre adatokat

Előzmény: proki007 (11651)
proki007 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11651

Sziasztok,

 

Peugeot 5008 2,0 Hdi-vel szemezgetek, mely külföldről származó autó. Mivel eddig nagyrészt német autóm volt és semmi tapasztalat nincs  a franciákkal érdeklődnék, hogy a Peugeot szalonokban alvázszám alapján látni lehet-e a külföldi szervíztörténetet, és valahogy ellenőrizhető-e, hogy volt-e tekerve az óra?

 

Köszi előre is a választ.

MosFet_HDi Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11650

Hála az égnek az autóval a felvillanó jeltől függetlenül mint írtam semmiféle hiba nincs. Tökéletesen teszi a dolgát a kocsi és tudom, hogy komoly baj nem is lesz vele.. egyszerűen a sok város meg krúzolás meghozta az "eredményt".. csak legyek már túl rajta.

Előzmény: szilagyig31 (11648)
Takee85 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11649

HZ2, good6 köszönöm a segítségeteket! Megnézem mindkét lehetséges hibaforrást.

szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11648

Depollution-nel még 2.0 HDi pegó 307-nél találkoztam. Kannáztak bele és mocsok szűrő ide szűrő oda megette a nagynyomású szivattyút. De az korlátozott és erőtlen volt a motor is. Sőt leállítás után még 10-15 másodpercig járt a motor, mert a nyomásszelepben a szűrő tele volt fémrészecskvel és nem tudta elejteni a nyomást. Kivettük a tankból a pumpát, belevilágítottunk és mint sok ezer drágakő, úgy csillogott a fémreszelék a tank alján. 

MosFet_HDi Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11647

Értem... kérdésem, hogy valahogy a FAP töltöttségét meg lehet nézni? van egyáltalán jelentősége? mert ugye ha írja h kevés, akkor kell csak foglalkozni vele ... (?)

 

Előzmény: zoolan65 (11645)
good6 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11646

Szia!

 

A feltett kérdéseiddel meg is adtad a választ a problémádra, csak nem is tudsz róla... :)

Kinyitod a csomitartót, bal oldalon egy gumi gégecsőben mennek a vezetékek, ott a hiba oka!

Mikor résre nyitásnál még világított, még csak meg volt törve a vezeték, most hogy már egyáltalán nem világít, teljesen elszakadt...

 

A zárnak nincs baja, ha lenne nem tudnád becsukni a kocsit távirányítóval...

A szakadásnál betoldassz egy darab kábelt, és többé nem szakad el...

 

Üdv. good

Előzmény: Takee85 (11620)
zoolan65 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11645

Az a program a FAP szűrőre vonatkozik.

Előzmény: MosFet_HDi (11644)
MosFet_HDi Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11644

Tegnap meg ma voltam hosszú úton. Holnap leszedem az akksisarut h elfelejtse a kódot és meglátjuk mi lesz (mert hnap nincs diagos ember már ugye hétvége) ha visszajön a kód, akkor vissza diagoshoz és vhogy egr-t ki fogjuk tisztítani. Mondjuk ebből is van kettő! v6..

 

Mondta egy volt peugeot szerelő, hogy van egy szervizprogram, ami azt csinálja, mint sokan akik ki akarják "égetni" az egr-ből a szemetet... 10perc járatás 4000-es fordulaton, utána alapjáraton. utána saru le, vagy elfelejti magától.. igaz ez?

Előzmény: zoolan65 (11643)
zoolan65 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11643

Le kell falazni az egr-t ahogy betg kolléga is javasolta, rátenni gépre miben változnak az értékek, esetleg használd így egy darabig

attól nem lesz baja, hogy a kormot nem tolja vissza a motorba.

FAP adalék miatt nem kell aggódni az autó majd szólni fog amikor igényli a feltöltést.

Előzmény: MosFet_HDi (11642)
MosFet_HDi Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11642

Akkor szerinted is EGR tisztítás!? (mivel a zöldkártyakor ezt írta konkrétan és a szakim is erre tippel első körben)

 

Én valahogy tartok a FAP folyadék dologtól is.. mi van ha kevés, vagy valami azzal kapcsolatos.. :S

 

Egyébként ha egr a koszos, akkor az rossz hatást nem tud tenni turbora, vagy bármire igaz?

Előzmény: betg (11641)
betg Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11641

Elvan koszolódva az egr, ki kell takaritani , a tankba öntött csodaszerek , semmit nem érnek .

Ki kell szedni és kitakaritani ,ha ez után is írja akkor csere ,ez a menete a dolognak másképpen valószínű nem lesz jó , vagy lefalazni , de én nem tudom ,hogy reagál erre a kompjuter erre nincs tapasztalatom , de szoftveresen is ki lehetne szedni de ennél az nem lesz kevés pénz.

Előzmény: MosFet_HDi (11640)
MosFet_HDi Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11640

Nagyon szeretném megkérni főleg a tapasztalt és hozzáértő fórumtársaimat, hogy ha tud adjon ötletet (szerviz és szerelői lehúzások és átverések ellen) a következő témában!

 

DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY

 

Nos a kocsit 1,5 hete vettem és a héten kedden volt az olajcsere (olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és gázolajszűrőt cseréltettem).

 

Ezt követő második napon egy városi meleg motorral történi indítás során jött a hibaüzenet és a check engine lámpa.

 

Voltam diagnosztikusnál rögtön (hála az égnek van, aki rögtön tud velem ilyenkor foglalkozni) és kitörölte a "kipufogó gáz visszavezető..." nevezetű hibát, ami 3x vagy 4x is benne volt. Kitörölte a hibákat.

 

(EGYÉBKÉNT: Tulajdonosi napom második napján vittem átiratni és műszakiztatni a kocsit, ahol a zöldkártya mérés során szintén (akkor még check engine és hibaüzenet nem volt) a mester mondta, hogy két db egr hiba van, amit a mérő műszer ír. Kiszedte a hibát és bemérte a kocsit, minden füstmérési adat hibátlan volt! EKKOR MÉG NEM VOLT SEMIM HIBAkÓD ELŐTTE ÉS UTÁNA SE CSAK AZ OLAJCSERE UTÁN)

 

Nos az olaj nem fogy, a kocsi teszi a dolgát, hibának semmi nyoma, de már kétszer kitöröltettem a hibát a diagos haverommal (autovillamossági és diagnosztikus szakműhely! CÉG és értenek hozzá) A kocsi megy és nincs semmi leszabályozás..

 

Mint már korábban írtam két három szerelő ismerősöm is azt javasolta, hogy adjak neki spurit és hajtsam meg. Nos ez megtörtént, de a törlés utáni reggelen mielőtt a hosszú utamra indultam volna megint jelentkezett az üzenet és a check engine és azuóta is ég és IDEGESÍT!

 

A diagnosztikus arra saccol, hogy egr (amiből ebbe a 2.7 v6 hdi-be 2 is van!) tisztítás javasolt, de azt autószerelőnek kéne leszedni és majd ő pucolná... Eddig ez az egy "javaslatom" van.. 

 

A FAP folyadék tuti nincs elfogyva, mert azt konkrétan kiírná az autó hibának.. 

 

Fórumokon olvastam még azt, hogy a FAPnak is van valami nyomásszabályozó szelepe, ami koszosodhat (VAGY MITUDOMÉN) és sokszor kontakt sprézés is csodákat tesz (nekem saab esetén már jött be ilyen) ha tudjuk hova kell fújni.. 

 

Szval fórumtársaim el vagyok keseredve, aki tud kérem segítsen tudásával, tapasztalatával. (azért annyira nem fosok, mert a kocsi hibátlanul megy, olajat nem eszi, végülis menet hibának semmi nyoma!)

 

köszönöm, ha valaki segíteni próbál!

 

 

 

 

Levente1978 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11639
Johetsz barmikor, es 1 perc alatt kicserelem neked! A sajatomat is csereltem mar.
Előzmény: hatibi44 (11616)
Zolysys Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11638

Ugyehogyugye ?:D:D:D:D:D

Előzmény: szilagyig31 (11637)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11637
Horgász kapasjelződarab belülre, vékony sziloval majd egy 10 centi zsugorcső kivülre. 1600 a cseredarab. Megoldva. Spriccel mint állat! :)
Előzmény: Zolysys (11633)
Zolysys Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11636

nem...szerintem...

Előzmény: Nyalee (11635)
Nyalee Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11635

Olyan kérdésem lenne,hogy hátsó lengés csillapító csere után kell e futóművet állitani?

Zolysys Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11634

ok köszi

Előzmény: szilagyig31 (11631)
Zolysys Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11633

Szerintem barkácsárúház, akvarisztikai bolt és tartósabb is lesz az utóbbi szerinterm )

Előzmény: szilagyig31 (11632)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11632
Meglett a pisilő ablaktorlo hibaja. A motorhazteto zsanernal elrepedt a gegecso. Hol lehet ilyen csovet kapni?
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 11631
Majd priviben leirom
Előzmény: Zolysys (11630)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!