Abban az esetben számít az áru átvételétől a 8 nap, ha az ügyfél nem a Zepter irodájában és nem előre egyeztetett találkozáson a lakáson vásárol, hanem pl buszos kiránduláson, irodával nem rendelkező cégtől. Nálunk a vásárlás 4! lépcsős:Bejön, meghallgat egy tájékoztatót, 3 x kipróbálja a problémájára a készüléket, a családjával együtt, és eldönti, hogy vásárol vagy nem. 4 alkalommal találkozunk, ha nem jön be, és nem rendeli meg, akkor mi van? Semmi.
ha valaki nem szereti a Zeptert, akkor ne foglalkozzon vele, ennyi!
Ha az olyan könnyű lenne...! A Tesco manager nem jön oda a lakásomra, és nem beszél lyukat a hasamba...! Ellentétben a Zepter meg egyéb ügynökökkel, akik szegény, beteg, különösen kiszolgáltatott réteget céloznak meg a parasztvakításaikkal. És még telefonban is rohadt nehéz lerázni őket, nemhogy egy személyes megkereséskor. Főleg, ha az illető ügynök ismerős/rokon/ex barát. Legalábbis a megkeresés után tuti ex lesz.
A fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó paragrafusa szerint a 8 nap az áru átvételétől számít. (amennyiben az később van, mint a szerződés aláírása). Érdekes módon, az itteni, meg különféle más fórumokon is, egyre-másra jönnek a csalódott ügyfelek, hogy a Zepter nem fogadja el az elállásukat, és nem hajlandó kifizetni az addig már törlesztett részletfizetéseket, ill. a 25% előleget.
Mindig bepróbálkoznak, minél jobban lehúzni a vásárlót. Ez a hiteles stikli csak egy csöpp a pohárban! Lehúzós, gané banda!
Bruhaha, mint a semmire sem jó kinai gagyi "légtisztító" ugye?Arany áron.
Meg a víztisztító ami arzén és nitrát eltávolítására nem alkalmas,tehát ugyanaz mint a kinai gagyi RO-k csak azok 60 ezerbe kerülnek az Aquena meg több mint 300 ezer.
Tegyél már ide légyszíves egy hivatalos klinikai vizsgálati eredményt a Bioptronról.
A Zepter több mint 40 jogállamban működik, és sehol nem zárták be, nem is fogják! Mindenki tudja, főleg akinek valaha volt terméke, hogy a cég neve egyet jelent a minőséggel! Nincs olyan cég, aminél ne lennének hülye kereskedők, vagy akár vevők is. Viszont én úgy látom, hogy a forgalomhoz képest ez a Zepternél nem haladja meg az átlagot. Tudnék én is oldalakat írni normáltalan emberekről, de nem teszem. Egyébként, ha valaki nem szereti a Zeptert, akkor ne foglalkozzon vele, ennyi! Én a Tescot nem bírom, nem vásárolok ott, és ennyi! De nem ver ki a víz, amiért mások igen! Mindenki döntse el maga, hogy hol és mit vesz.
Ahogy írtam is, erre is szolgál a 8 napos lemondási lehetőség. De ha valaki nem hitelképes, és le sem mondja, mert ilyen is van ám. Akkor saját erőből kell rendezni. Hidd el a cégnek és a kereskedőnek is az az érdeke, hogy a megrendelő megkapja a terméket, és elégedett legyen. A mi területünkön szerencsére nem a negatív dolgok a jellemzőek, de tudom hogy vannak tisztességtelen kollégák is, de ez nem a Zepter, hanem egyes emberek. Sőt! Ha egy ügyfélnek panasza van, a cég nagyrészt a kereskedő kárára dönt, és kifizetteti vele az ügyfél panaszát. Ezért van már sokkal szigorúbb szűrés a munkatárs felvételnél, és folyamatos képzések. Bármennyire nem tetszik, a Bioptron használ! Orvosilag bizonyított! Ha te használtad, 7 napon keresztül, napi 2x,3x 10 percet akkor javulnod kellett. Lehet, hogy nem így, vagy nem jó távolságból, stb. Kezeléssel kapcsolatban szívesen adok tanácsot, és privátban akár olyan emberek elérhetőségét is akik tőlem vásároltak, évek óta elégedettek.
Egy jogállamban már rég becsukták volna a hatóságok a Zepter shopot, azok után, amit itthon művelnek. Most kezdenek vizsgálódni, nem tudom, hány év és hány ezer/százezer bepalizott hiszékeny és kifosztott nyugdíjas után. Mire ítéletig jut az ügy, eltelik újabb 15 év, amíg a férgek zavartalanul bizniszelnek tovább.
Látom, rég benne van az RSS-ed a GReaderemben. Szánalmas és elszomorító.
Egyébként titkos telefonszámom van, pont a sok ügynökhívás miatt van, lecseréltem a régit. Csak sajnos a számot egy idős házaspár használta korábban, és zaklató cégek adatbázisa egyáltalán nem naprakész. Ezért általában fel sem veszem a beazonosíthatatlan vagy noname számokat, de ha mégis, úgy szólok bele, hogy "Halló, Zepter Hungária." Jót szoktam mosolyogni, amikor a hívó fél néhánybites agyában ettől lefagy a kezdetleges operációs rendszer.
Egy dolog, hogy akadnak rendes kereskedők is, más viszont a cég alapállása:
Idézet a Zepter szerődési feltételeiből:
„4. … a hitelkérelem esetleges elutasításáért a Zeptert felelősség nem terheli, még akkor sem, ha a hitel ügyintézésénél közreműködött. Amennyiben az áruvásárlási kölcsönszerződés megkötésére bármely okból nem kerül sor, úgy az a jelen szerződés érvényességét nem érinti, vevőnek a fizetési kötelezettségét saját erőből kell e szerződésben foglaltak szerint teljesítenie.”
Járj utána alaposan a társaságnak, ha tudsz szerezz információt a leendő kollégákról!
Van nagyon sok jó csapat is, amelyik valóba a legjobb értelembe vett kereskedőkből áll, de sajna akad 1-2 nagyon agresszív, aljas személy, akik tönkretehetik az egész kompánia hírnevét!
Valószínűleg ez a fékevesztett kapzsiság a Zepteresek egyik problémája is. A cég alapjaiban a vásárlók kifosztását tűzte ki célul. Ez mutatkozik meg minőség-ár aránytalan kalkulációjukban, és abban is, amit az Evolite lámpa kérdésben is elkövettek!
Zsarolós taktikájuk csupán fokozza az ellenszenvet irántuk.
2009. június 25., csütörtök 18:26 | Frissítve: 2 órája
Fogyasztóvédők keresetet indítanak a Zepter International Ungarn Kft. ellen, mivel szerintük a vállalat tisztességtelen feltételekkel köt szerződést például az áruvásárlási kölcsönök esetében.
Úgynevezett közérdekű keresetet indít az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) a Zepter International Ungarn Kft. ellen, mert megítélése szerint a vállalat tisztességtelen szerződési feltételeket alkalmaz. Az egyesület csütörtöki közleménye szerint a közvetlen értékesítést alkalmazó cég minden felelősséget a főként alacsony nyugdíjjal és jövedelemmel rendelkező vevőire hárít, saját maga semmilyen kockázatot nem vállal, amikor valamilyen terméket áruvásárlási kölcsönnel értékesít.
A Zepter a vevőkkel olyan szerződést köt, amelyben egyebek mellett az áll, hogy a fogyasztónak abban az esetben is teljesítenie kell fizetési kötelezettségét, ha az áruvásárláshoz kért kölcsönt végül nem kapja meg. A megállapodás alapján a Zeptert akkor sem terheli felelősség, ha egyébként közreműködött a hitel ügyintézésnél. Az OFE szerint azért is tisztességtelen ez, mert a Zepter annak tudatában köti ki ezeket a szerződési feltételeket, hogy sokan az áruvásárlási kölcsön lehetősége nélkül meg sem kötötték volna a szerződést, áll a dokumentumban.
Az egyesület szerint az is tisztességtelen, hogy a Zepter kötbért kér, ha a vevő az elmaradt kölcsön miatt nem tud időben fizetni. Ráadásul a kötbér aránytalanul magas, különösen összehasonlítva azzal a kötbérrel, amelyet a Zepter saját magára vonatkoztatva szab meg. A Zepternek az első harminc nap alatt napi 0,8 ezrelék kötbért kell fizetnie, ami 100 ezer forintos termék esetén napi 80 forintot jelent. Ezzel szemben a vevőnek a teljes vételár után számított 25 százalékos kötbért kell fizetnie a cégnek, ha a részletfizetés megkezdése után bármikor három egymást követő részletet nem fizet meg, és a Zepter eláll a szerződéstől - olvasható a közleményben.
Tudom,hogy itt nem szokás a megszólítás, de én már csak ilyen maradi vagyok. Megszoktam. Azt szeretném kérdezni, hogy végül is megkaptad-e a 400.000 Ft-odat, amiért tavaly év végén megdolgoztál.Azért érdekel, mert a napokban voltam egy előadáson, ahol sok olyat hallottam, amikről írtál. Szuper juttatások. Sőt!
Ja, bocsánat, hogy ismeretlenül letegezlek, de valószínűleg én vagyok az idősebb. Ráadásul nő. Szóval a kérdés adott. Nagyon sok rossz véleményt olvastam itt a neten, és ez elgondolkodtatott. Amikor az előadáson voltam, pozitív érzéseim voltak, utána bizakodó voltam, hogy ilyen helyen dolgozhatok. De gondoltam, utána nézek egy kicsit a neten a cégnek. Nincsenek jó vélemények a dolgozókról. Azért előfordul 1-2 jó vélemény is. A termékekről vegyes a kép. Aki megvette, szereti, és örül neki. (mármint a legtöbben.) De sokan pocskondiázzák is. Főleg az ára miatt, és a vásárlási körülmények miatt. Azzal egyetértek, hogy a kapzsiság, ami az embereket ilyenkor motiválja, remek erő a termékek értékesítésére. Sokan említik a szegény, becsapott nyugdíjasokat. Hát, a múltkor a TV-ben mutattak egy ún. "bemutatós buszt", tudod, amelyik elviszi a nyugdíjasokat vidékre, ebédet is kapnak, és utána tartanak Nekik egy előadást. Ahol szabad a vásárlás. Egyik nénike sem nyilatkozott úgy, hogy rosszul érezte volna magát a vásárlás során, sőt, örömmel újságolták, hogy már miket vettek, és hogy szeretik azokat a dolgokat. De van egy személyes
ismerősöm is, aki az élettársával rendszeresen járja az országot, majdnem minden bemutatón ott van, vásárolnak nyakra-főre, és még egy törlőrongy ajándéknak is nagyon tud örülni. Pedig hidd el, nem milliomosok. Ő/Ők nem érzik magukat becsapva. Boldogok. Nem tudom, mit tegyek. Elfogadjam-e az állás-ajánlatot, vagy sem. Te mit tanácsolsz? És a többiek?
Tudod, engem egyszer basztak át a piramisépítő ultradága gagyiárusok. Arra ráment egy haveri kapcsolatom (az érintettel). Azóta utálom az MLM ügynökölést és az agymosott droidokat, akik ezt művelik. Szerintem kevés ennél féregszerűbb emberi pénzszerző tevékenység (lényege: baxxunk át valakit, leginkább barátainkat és szerencsétlen, kispénzű nyugdíjasokat) van. Inkább állj be postásnak, sokat gyalogolhatsz jó levegőn!
joy! A butaság isten ajándéka, de ne felejtsd el, hogy nem szabad vele visszaélni! Reggelente pedig "pökköd szemközt magad. Határtalan tudatlanságodért okold azt aki tehet róla:) de ugyan minek vesztegetem rád a drága időmet?
csaaxólok, hogy a karrier fórumban pl. a modik azonnal kivetetik az önreklámot (zepter weboldal a bemutatkozásnál), vagy ha nem reagál az illető, akkor törlik a nicket.
Úgy látszik, az életmódos modik még nem jöttek rá eme burkolt reklámra...
Nem ismerlek, és stílusod alapján nem is óhajtalak megismerni.
Kioktató vagyok?
Nem!
Lehordó a hozzád hasoló nagyarcokkal.
Ne járjon a szád a topicnyitó nevében, saját topicodra vigyázz!
Ha neki nem tetszettek volna azok az írások, amiket itt olvashatott, lehetősége, hogy lett vona kimoderáltatni. Nem tette, nem is nézett a múlt évezredben nyitott topicjára.
Ő, csak ő tudja, miért. Nem bocsátkozok föltételezésbe.
Én már csak a sok negatív beírás után léptem be. Negatív tapasztalatom nekem is volt hozzád hasonló vigécekkel, igaz rossz tapasztalatom nem, mert üzletet nem kötök ilyenekkel!
Jobb lett volna, ha előbb tájékozódsz a topic valós tartalma felől, és utána nem szólalsz meg!
Neked viszont azt tanácsolom, ne ilyen hangnemben vitatkozz másokkal itt a neten -sem-, mert sok ellenséget begyűjthetsz magadnak!
Ha árusítani, híveket szerezni szeretnél, a portékádat reklámozd, ne kulturálatanságod!
Olvasni kéne joj. Ez a topic a következő írással kezdődött:
"Üdvözlök mindenkit aki érdeklődik temékeink iránt! Amennyiben valakinek kérdése lenne a temékeinkkel vagy akcióinkkal kapcsolatban. Ha érdeklődik a technikai paraméterek vagy a hozzájutás lehetősége után. Ha érdeklődik valamelyik étel elkészítése után, I R J O N ! ! ! Lehetőségeim szerint mindenkinek válaszolok. Szivesen veszem, ha valakinek van főleg Zepterben elkészíthető ételreceptje és elkűldi E-mailben."
Erre a te beírásod, ami a következő: "Nincs itt semmiféle ellenreklám, csupán egy kereskedelmi megoldás fölháborító tevékenységének kibeszélése, beszámolók az alkalmazottak gyalázatos viselkedéséről!"
Szerinted nem kellene ezt az utóbbi beírást valami másik topicban megtárgyalni, ahová azok lépnének be akiket az érdekel? Javaslom a vásárlók védelmében... vagy valami hasonlót. Tudatlanságodat ott lehetne virítani és akkor nem írnál butaságokat oda, ahová az nem való. Mert nem arra jött létre, hogy néhány senkiházi kisajátítsa és aki pozitívan ír a Zepterről, arra rögtön többen is rászálljanak. Senki sem hívott ide és ha nem tetszik a rendszer ami itt értelmes emberek beszélgetésére létre jött, ne lépj be ide! Hozz létre magadnak egy helyet, ahol mondhatod a magadét reggeltől estig!