Rég szóltam már. Hibátlan macskám továbbra is, csak annyit vettem észre, hogy a levegő hűtő és a motor közötti nagynyomású turbólevegő cső belűlről olajnedves. Az olajat észrevehetően nem fogyasztja a kocsi 20 ezer alatt tartotta a nívót, csak ez az olajos cső aggaszt egy kicsit. Szerintetek ez normális, vagy eccer csak megállok az útmellet turbókatasztrófával? 2L 110 LE HDI
Eladó egy 5 ajtós PUG 307 2.0 110 LE HDi Presence, 45 e km-rel, sötétkék metál, felszereltségen felüli extrákkal (pl alufelni, automata klíma, üléshuzat, riasztó, Goodyear téligumik külön acélfelniken és még sok apróság), sérülésmentesen, megkímélten, garázsban tartott.
Az eladás oka: új céges kocsit kapok augusztusban.
Köszönöm a segítséget! Ki fogom próbálni, megnézem a kézikönyvet is! Abban igaza van a kollégának, hogy felhúzhatná sima zárásra is. Kényelmesebb lenne.
Az utóbbi időben kicsit többet tartózkodtunk az autóban. Ebben a melegben felüdülés lett volna a klíma. Sajnos, mégha 14-re is állítom be a kijelzőn ( ez a legalsó érték ), az utastér csak nem akar lehűlni, akár 100 km megtétele után sem. Természetesen minden ablak, ajtó becsukva. Pedig a szellőzőből kellemesen hűvös levegő áramlik. Tavaly 18-nál már vacogtam.
Nekem is felhúzza, inkább én azt hiányolom, hogy nem rövid gombnyomásra csinálja. Haverom 10 éves Almerája záráskor egyből nézi, ven-e lenn ablak, ha talál, már hajtja is föl.
Másik: ha már benne van az a qrva esőérzékelő, és tegyük föl le van zárva az ajtó (tehát nem vezetés közben vagy) miért nem tekerődik fel az üveg magától??? Ha már ennyire extrázunk?
A gumiról amit írtam azért nem badarság, mert egy barátomnak is 1.6 sw-je van és neki is lenyalta 40.000-nél. Nem hajtós egyébként . Amikor az eladó mondta,hogy cserélte (godd-year) először nekem is gyanús volt főleg úgy, hogy a 607-esemen(2.2 HDI) a michelin kb.70-80.000 km -ert bír. Én sem vagyok nagy francia rajongó (német autóim voltak omegák és A6), de most 607-esem van (1 éve gond nélkül, ill. 1 db részecskeszűrő ami most aktuális) , feleségemnek C3-asa 1.6 i (4 év alatt 2 db hátsó teló csere összesen) és most úgy néz ki a faterom is beújít egy 1.6 i sw-vel.
A rémálom valóra vált. Sohasem gondoltam volna, hogy a családba 3 db francia autó lesz ! Ha ez így marad (minimális hibák) még az is lehet, hogy megváltozik az értékrendem.
Visszatérve a 307 sw-re természetesen lekértem a szervíz történetét.
Ja azt tudjátok, hogy akciós most a peug.-nál a fékbetét csere?
Felhúzza azt is, csak be kell tanítani, már sokszor leírtuk itt, nem ismétlem, kézikönyvben van, fel és le kell tekerni, és nyomva/húzva tartani a gombot közben.
lLe tud merülni. Meg ezek a modern gondozásmentes akksik egyik pillantaról a másikra el tudnak múlni. A régebbi kocsimmal volt, hogy mentem, megálltam, majd mikor 2 óra múlva indítóztam volna, annyira se hang, se kép, hogy pár volt volt csak az akksi fesz.
Másfél év után, ma kellett rájönnöm, hogy az autó távirányítóval való zárásásakor, ha hosszan nyomom a gombot, akkor felhúzza az ablakokat is. :-) (Kivéve a vezetőoldalit, de ugye a főnök erre mindig figyel.)
Szia! Igen én, illetve a környékről mindenki erre gondolt, szerdán viszem majd, addig feltöltöm az akksit. A kulcs meg villog folyamatosan, tehát ez lehet akkor a probléma! Az újrainicializálásra sem csinált sajnos semmit, úgyhogy irány a szakszervíz!
Sajnos nyaraláson voltam és jobb híján a kocsiról ment a zene, mikor meg leállt, távollétemben, barátaim ráindítottak és kb. 2 másodperc után le is állították, így mindig ment egy darabig, de ez a kevés járás alapjáraton gondolom nem nagyon tudta tölteni... Így sikerült sajnos...:( Viszont idén télen egyszer gyakorlatilag az "utolsó elektronokból" sikerált beindítani, tehát a nagy minuszokban simán le tud ez is merülni;), mert az enyém sajnos télen nyáron kint van..
Elnézést a tudatlanságomért, de egy 307-esben hogyan tud lemerülni kritikus szint alá az akkumlátor? Nálam még a fényszórók is lekapcsolódnak egy idő után. Az összes extra dolgot pedig tuti, hogy lelövi az "economy mode".
Ha egy szint alá merül le az akkumulátor akkor sajnos előfordul hogy a fedélzeti elfelejti a saját dolgát. Nem engedi a gyári a immot. letiltja a centrál kódot. stb. Figyeld meg hogy középkonzolon a kulcs világit vagy villog.. /nem is emlékszem/ jelezvén hogy az immó aktív.
Csak gépre illesztés után állítható vissza az eredeti helyzet. Irány a szakszerviz, vagy valami komputeres ismerős
A távirányítót össze kell szinkronizálni, bedugod a kulcsot, ráadod a gyújtást, és megnyomod a kulcson a gombot, vagy valahogy így, le van írva a könyvben. A gáz viszont, hogy ha a pótkulcs sem indítja, annak kéne, abban sem elem, sem távirányító, csak immobilizer.