Te tudod, de személyes véleményem szerint ET5-10 már nagyon jól mutat az autón. Egy hete törtem össze az autóm, még nem tudom mit veszek helyette, de van téli gumival gyári alufelnim és van 16"-os Borbet is...de egyenlőre még semmit nem árulok. Egy kis segítség a keresgéléshez: http://www.willtheyfit.com/
Így igen, de gyárilag is elég közel van hátul a doblemezhez. Mivel 1" az 2,54cm és neked 1"-al szélesebb kerék fog rákerülni változatlan ET-vel így kelleni fog a nyomtávszélesítő...
Már bocs, de ha minden paramétere megegyezik akkor elférne. Gondolom ennek jóval nagyobb az ET mérete a gyárihoz képest. 7" szélesre legalább 205 gumi ajánlott. Én 7" használtam ET25 és 15mm pogácsával... Bőven elfért.
Sziasztok, keresek 1db gyári alufelnit citroen xsara II-re. 5 küllős, középen tömör. Szerintem csak egy fajta van. 15"-os. Előre is köszi a segítséget.
Újabb kérdésem lenne felni ügyben.Adott egy alufelni, aminek minden paramétere megeggyezik a Xsara 1 kerékméretével, viszont 7" széles és 15" átmérőjű.
Érdemes foglalkozni vele, vagy inkább ne erőltessem.
Szia! Köszi a tippet, lambdára gondolok én is. Motor leállítás után felnyitottam a géptetőt és pár mp-ig ilyen fura szivárgó hang volt, mintha eresztene valahol valami és fújná ki egy icipici lyukon a levegőt.. érdekes ez nekem. Lehet, hogy a leömlő elrepedt volna? Még hót forró, nem merek ott nyúlkálni, majd estefelé :)
Segítségre volna szükségesem. Van egy 1998 as Xsara I-em fehér színű amiből futkos rengeteg. Na már most szükségem volna erre a fehér színkódra festékkeveréshez, de sajnos az autón sehol nem találom az erre vonatkozó információt. (Szerintem az előző tulaj leszedte). Ha valakinek rajta volna és elárulná azt nagyon megköszönném. " Fehérből csak ilyen árnyalatút láttam I esből"
még annyi hogy olyat mondott már nekem autószerelő, hogy régi állot benzin csinálhat ilyet, mert az állásban megváltozik kicsit, de az a benzin 1 éve állt a tankban, a te eseted, hogy egy naponta sokak által használt kúton ilyen megtörténik az nem ez az eset
antipollution azt jelenti a kipufogógáz rossz összetételű, ami két dolog miatt lehet szerintem:
1) a motor valami részegysége rosszul keveri azt, amit később felrobbant (ennek számos oka lehet, de ha különben mindenféle hőmérségleten, fordulatszám tartományban stb stb jól megy az autó, akkor én nem erre gondolnék)
2) a katalizátor kezd tönkremenni vagy eltömődött (ha eltömődött meg lehet próbálni kiégetni egy hosszabb magasabb fordulatszámú működtetéssel, de ha kezd tönkremenni, akkor így jártál)
2/b) nem a katalizátor ment tönkre hanem a katalizátor előtt/után a jeladó
én a benzinre nem gyanakodnék, ha az szar, akkor a szűrőid fogja tönkrevágni, de ami azon átmegy ahhoz alkalmazkodnia kellene a vezérlő elektronikának menet közben és úgy elégetnie az anyagot hogy utána a katalizátor rendbedobja a dolgot
**** ja és ezt az egészet úgy írtam, hogy feltételezem a te autódban van katalizátor
Antipollution Fault-al indult valamelyik közös reggelünk Sárikámmal. Nem "háromhengerezik", nem rángat, indul, gurul, lassul, igazából semmi hibát nem veszek észre a használat során. Másik kúton tankoltam a hiba előtt pár nappal... Az lehetséges, hogy gyengébb ott a benzin és amiatt gyulladt ki?
Vásároltam egy univerzális központizárat, amit a hétvégén szeretnék bekötni az autóba.
Előreláthatólag biztosan lesz némi problémám vele (vezetékek megfelelő bekötése), ezért jól jönne pár tipp, ha valakinek van tapasztalata Xsara I motorvezetékek kábelkiosztásával kapcsolatban, ill. polaritások + mi mit kezel stb.
Index villogtatáshoz, ha jól látom kell vennem 2 diódát. Valahol azt olvastam, hogy 2A-es kell. A kérdés, hogy milyet? Egyenirányító, Schottky?
körbenéztem az autót és semmi felfogatási pontot nem látok, ahová a csomagtartót rakni lehetne?
lehetséges, hogy erre nem lehet?
vagy olyan őskori módszerrel csak, hogy egy 'L' alakú karmantyút be kell feszíteni a tető pereméhet a kis hézegba az ajtó felett? (bár ott olyan kicsi a hézag, hogy nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy oda beférjen egy laposvas)
Szerintem is a lényeg nem a kenés az utólagos zsírzással, hiszen arra elég ami a csapágyban van, hanem a nedvesség kiszorítása, helyesebben nem beengedése.