Keresés

Részletes keresés

MTZ80 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 87882

Szia!

Szerintem ne rakd úgy össze, a dugók súlya biztosan nem egyforma.

Előzmény: oszto mtz (87881)
oszto mtz Creative Commons License 2015.02.15 0 0 87881

Sziasztok. Lehet hülye kérdés,de azt szertném kérdezni hogy motor felujitáson vagyok és cccp hüvelyt és dugót rakok bele csak 2 dugatyum 5 gyürüs,2 meg 4 gyürüs egyébként ezen kivül minden egyforma szerintetek ösze lehet igy rakni. Köszönöm a válaszokat elöre is.

gjoni1978 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 87880

Mai meló ilyen kellene ,csak  traki után ! Ez sajna nem az enyém csak kölcsön kértem !https://www.youtube.com/watch?v=dYV1yUKkTrc

Előzmény: emcett79 (87854)
gjoni1978 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 87879

Tóth István 06203329804    Jó szerelő!

Előzmény: Gepesz35 (87864)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.15 0 0 87878

Katalógus is jelöl támasztó perselyt 50-1701312 cikk számmal biztosításnak 6-os menet a furatba acélcsavarral anyával meg menetrögzítő 

sasszeg hegesztés kombinációt csak olyan gépeknél alkalmazzák felénk anik folyamatos ütés szerű terhelésnek vannak kitéve pl. kockabálázó

 

 

 

 

 

Előzmény: ferri72 (87870)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 87877

Erre a biztosításra mindenkinek más megoldása van, pl kupecék hegesztős megoldása. Nekem jól elvan a sasszeggel.

Előzmény: mtz1221 (87876)
mtz1221 Creative Commons License 2015.02.15 0 1 87876

Valamikor  már leirtam,de elmondom mégegyszer.A két csapágy közé bekell egy távtartó perselyt esztergáltatni (mint a komolyabb gépeknél)hogy ne a menet tartson.1óra alatt egy rendes esztergályos betizedeli.Amugy a prés pick-ap rugói 5.5mm s.

Előzmény: Józsi73 (87874)
csoppika Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87875

Az enyémet még egy öreg szaki csinálta 2000-ben nagygenerálkor, 3m-es csővel húzták le faterék. Hegesztve nem tudom, van-e. Ősszel kezdett halványan mászkálni...kb 3-3500 óra van a váltóban, hiba nélkül(motorolaj kenéssel). A hó végén generál megint... Még van egy kb 5 üzemórás váltóm még eredeti orosz cuccokkal(egy lepukkant 50-es vigyáz rá a hasában), valószínű új csapágyakkal az lesz beépítve...

Előzmény: Józsi73 (87874)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87874

Szia!

Viszi a fúró, már próbáltam. A rendsodrófogat is el lehet hajtani szépen, vagy meg kell próbálkozni valamilyen rendfelszedő rugóval. De ha rendesen le van rögzítve az anya, akkor a sasszegnek is elégnek kell lennie.

Előzmény: ferri72 (87870)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87873

Pont ezen agyaltam hogy rideg,) de a rendsodrófogat hogy lehet biztosítani igényesen hogy ne másszon ki?

Előzmény: Thorby (87872)
Thorby Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87872

Rendsodrófog az örök! Nekem leette a menetet, lötyögött az anya, de a rendsodrófog kitartott, nem esett le az anya.

A csőstift az olyan rideg, hogy törik. Más gépben ilyennel volt biztosítva egy lánckerék a tengelyen, se retesz, se csavar, csak egy 8-as csőstift, és amikor nagyot fogott, akkor összeroppantotta és morzsalék lett belőle. 

Kétszer cseréltem, harmadszorra nyolcas fúrót ütöttem bele, az bírja azóta is. :D

Előzmény: ferri72 (87870)
Gepesz35 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87871

Semmi baj csak informálódni akartam.

Előzmény: Gyalogakác (87866)
ferri72 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87870

Szia. Nekem vastagperemes  van ,de a kérdésedre nem tudok válaszolni. Más,, váltó kimenőtengely koronás anya biztosítás, nem akarok heftelni, sasszegnél meg biztosabbat akarnék, bár lehet ez utóbbi marad)) Betyár írta múltkorába duplán csőstift, tetszik az ötlet , de a luk 5,5 ös. Fölfúrni 6-ra, viszi egyáltalán a fúró? Rendsodrófog megint nem nagyon tetszik, bár nem lehet rossz az sem.

Előzmény: Józsi73 (87844)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87869

Jobban jársz, ha együtt cseréled a két akkut. Nekem így maradt egy tartalék, az hajtja a központi fűtés keringető szivattyút áramszünetkor.

A fogyasztók csak akkor tudják lehúzni, ha rajta marad az áram, de akkor sem szabadna semminek, max a generátornak. A fülke alatti testkábelt is nézted?

Előzmény: Gyalogakác (87867)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87868

A tekerős kapcsolón a harmadik kapcsolásnál szétrepült a bakelit a csatlakozókkal együtt.................

Előzmény: nagytojás (87860)
Gyalogakác Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87867

Jelen állás: vezeték átnézve, összes saru fellazítva, megmozgatva, visszahúzva. Csavarok az önindítól fellazítva, mozgatva a kábelek, csavarok visszahúzva, de keleten a helyzet változatlan.  :) Önindító magában lassan forog, bendix beugrik, a motort nem bírja forgatni. Most egyenként töltöm a két akksit, nem párhuzamban és háta így kiderül, hogy mondjuk melyik a rossz, vagy mindkettőből horgászólom lesz... Biztosítékokat is átnéztem. Már arra is gondoltam, hogy nem-e valamelyik fogyasztó lehúzza.

Gyalogakác Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87866

mia  baja? Szabi tud valami kiszállós brigádot

Előzmény: Gepesz35 (87864)
Gyalogakác Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87865

Az én pirosam konkrétan szétolvadt.

Előzmény: nagytojás (87862)
Gepesz35 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87864

Ismertek Fehérgyarmaton Mtz szerelőt?

emcett79 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 87863

Szerintem ezt meg lehetne házilag is oldani az MTZ-re, főleg a külső lakatosra.

Előzmény: Törölt nick (87859)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87862

a 2014-es borsfai veterán találkozó óta van benn nekem  a boltba azt mondták rögzítés nélkül ne tekergessem meg nyomjam befelé kapcsolás közbe de ha ez tönkre mégy marad a ZST tuning 12-es csavar+ szárnyas anya

Előzmény: Gyalogakác (87861)
Gyalogakác Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87861

Én már ezen a piros tekerősön is túl vagyok, most ifa kapcsoló van benne, ami valószínűleg szintén kínai.  :D

mAJD BEszámolok az eredményekről.  :D

Előzmény: nagytojás (87860)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87860

vedd le az áramtalanítóról a vezetéket és kösd direktbe ha így indul akkor csak áramtalanító csere de ne vegyél orosz feliratos kínai szart  volt olyan ami csak két indítást bírt Nekem a 82-esbe ez van :http://webaruhaz.habi.hu/termekek/10220/aramtalanito_kapcsolo_tekeros_MF_.html

180 Ah aksi  áttételes öninditó 

http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7073/onindito_MAGNETON_CSEH_12V_3kw.html

az aksi ki van téve az alváz nyúlványra így a vezeték nem sokkal hosszabb mint a bukócsövesbe de ez 50-es motor gyári önindítóval 150Ah-s akuval nagyon keservesen indult reggelenként  210Ah akut tettem bele na az már jó  gyárilag az mtz-ék 2 6V-os aksival jöttek aminek a teljesítménye 390Ah

de az is tény,hogy a szalag fűrészes gépen első generációs magneton önindító van 80Ah-s akuval és tökéletesen működik

http://indafoto.hu/nagytojas/image/22353683-478e869e/652677

Előzmény: Gyalogakác (87847)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87859
Ez már valami újabb lehet: http://www.agriandgarden.com/tractor-parts/linkage/stabiliser-chains/body-stabiliser.html
de a lényeg ott van 200 font/db
Előzmény: emcett79 (87858)
emcett79 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87858

Értem. Az mit jelent, hogy aranyárban?

Előzmény: Törölt nick (87857)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87857
Vetőgépnél azért mert nem lesz annyira kesze-kusza a csatlakozó sor. :) Meg nem is fog elkószálni, mert a csoroszja egyenesbe tartja. Igy legalább nem kell annyira koncentrálni az egyenesre, meg ha egy fa be hajlik akkor ivesen de kilehet vetőgéppel is kerülni.
Többinél pedig nem feszűl a munkagép. Viszont ha nem akarom, hogy elengedje, akkor elég csak a leghosszabbra engedni a láncot, vagy a rugót kiakasztani és felakasztani a lánc melllé. :)
Meg sok egyéb dologba, nekem személy szerint jobban tetszik mint a lakatos megoldás, csakhát ezen alkatrészeket arany árban mérik.
Előzmény: emcett79 (87854)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87856

Nekem melegen mindig beindult már, csak a reggeli első indítás nem ment neki. Csak kicsit bosszantó volt, hogy 25°C-ban el kell zárni a torkát............ Bronzkefék, keferugók és perselyek cseréje és a kommutátor felforrasztása- leszabályzása megoldotta a problémát

Előzmény: csoppika (87855)
csoppika Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87855

Én a "melegen nem akarok tekerni" tünetnél tovább nem szoktam várni önindító problémánál... Így is volt,hogy szántásnál lefulladt este 11.30-kor, aztán Csoppi bácsi üldögélt 5km-re a falutól decemberben a hidegben 40 percet...aztán a Szergej kegyes volt...

Előzmény: Józsi73 (87853)
emcett79 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87854

Tehát akkor munkahelyzetben kb. 13-15 cm-es oldalirányú mozgása van a munkaeszköznek, ami egy MTZ- nél ha teljesen megfeszítem a lakatokat, akkor elvileg nincs. (Leszámítva a kopásokból származó lógásokat...) Szállítási helyzetben pedig ennél sincs oldalirányú lógás. Na most felvetődik bennem a kérdés, hogy miért jó az nekünk, ha munkahelyzetben van ennyi lógás? :O 

Előzmény: Törölt nick (87842)
Józsi73 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 87853

Elszórakoztam vele én is. Kábelvégek, csatlakozások, akkusaruk, de nem lett tökéletes. Nyári reggeleken is torokelzárással indult. Aztán vettem a két új akkut, de sokkal jobb nem lett. Önindító felújítás óta (MTZ-hez mérten) tökéletesen indul.

Előzmény: Gyalogakác (87851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!