Én próbáltam már GE-t a Megalight Ultrát is meg Osramot. Egyik sem bírta sokáig. Nekem is mindíg van pótszett mert egyszerre pukkannak el. A xenon elvileg többet bír, és a 4300K-t nem szúrják ki.
Azért remélem többet bírnak majd. Sajnos jártam így Tungsram izzóval is. Este volt, indultunk volna a gyerkőcért időre, és egyszerre kiégett mindkettő.... Tiszta szívás. Azóta bent vannak a "hagyományos" halogén izzók is.
Igazából az a szomorú, hogy egy ilyen autóval egyáltalán történhet ilyen jellegű hiba, mivel a piac bármelyik hasonló szereplője/típusai között nem hiszem, hogy ez ennyire általános jelenség lenne, mint ebben az esetben. Az autót annak idején nem úgy vették a kereskedőtől a szalonban, hogy a vevőnek tetszett és mielőtt elutalta volna az árát a kereskedő nem hiszem, hogy megkérdezte, hogy "ugye városban csak keveset fogja használni és autópályán is sportosan fogja majd vezetni uram?" mert akkor tuti nem fog soha felvillanni a depollution!!??
Na hagyjuk már... eljárt az idő és évek alatt lett némi lerakódás, legalábbis remélem! Mindez úgy, hogy most lett gazdája az autónak és majd minden szépen helyre áll. A másik reményem, hogy ezalatt remélem ez az egr koszolódás másban nem okozhatott kárt.
Egyébként főként városozok, de vannak azért autópályás napok is, viszont 130-nál 2000-et forog a motor 6-ban szóval nem könnyű ezt a kocsit kikormolni hazánkban!... tavaly 2 idén 1 traffipaxot gyűjtöttem szval nem hiányzik több :))
Még valami a "vadállat" jelzőhöz az autóval kapcsolatban. Egy itteni (Talán Zolysys?) kollégával beszéltem telefonon és a neten olvasható összes teszt úgy vélekedik az autóról, hogy oké jól megy de nem egy sportferrari kategória. Nos az autó sport módban eszméletlen egy vadállat, pl az álló rajt egy életélény :)))) de a motor nem erre van kitalálva, hogy gyepálva legyen, mert a főtengely nem bírja. Ha a motort széthajtva használja valaki ezt a gépet, akkor a főtengely előbb utóbb kikönyököl, mert sajnos alul tervezett. Így marad a krúz és a sportos helyett én úgy mondom = lendületes vezetés és néha egy állórajt egy lámpánál egy nagyarcú ellen, meg némi villogva letolás az autópályán. De úgy ánblokk én egy lendületes vezető vagyok, néha papás, de az is csak azért mert az autotama megkívánja és a tankoláskor is jobb érzés 8,5-el zárni egy vegyes használatot, mint egy városi 11-el.
Osram Nightbraker halogén izzót tettem bele, érezhetően jobb, mint előtte. Persze a xenon ütősebb, de nem mindegy mit teszel bele, mert kinyírhat egy - két elektromos kütyüt. Beszélj Moó-val.
Ez engem is érdekelne csak a tisztánlátás végett. Az enyém 2008. 10. havi. Nem egészen egy év alatt beleraktak majd 40 ezret, majd 2011-ben 47 ezerrel hozták be, amit lássunk be, nem igaz. Viszont jó állapotú a gép, nem látszik a km futás rajta. Most van benne óra szerint 76 ezer km.
Rakott már valaki utólag xenont ebbe a jószágba? Gondolkodom rajta mert ez a projektoros csodalámpa eléggé halovány. Van olyan típus minek befér a trafója a lámpatestbe? Vagy hol a gyárinak a helye? Tudtok erről valamit?
Ja egr hibát ír a diag.. Kedden ráállok a témára és meg kell oldjam, mert qrvára idegesít a check engine "lámpa" meg a kiírás... depollution system faulty..
olyan helyre akarom vinni, ahol leszedik/kiszedik a 2db egr-t és ki is tisztítják, valamint a szoftveres részt is megoldják.
Remélem sikerül és érezni fogja a gép az idők végezetéig, hogy jó gazdája van.
Az nem gaz, mert ha kiveszed a kulcsot, ugy is beriaszt egy kis ido mulva. Meg hala istennek ha valaki nem ismeri a Pugok tukorbehajtos szokasat akkor nem tudjak hogy nyitva van! :-)
Akkor a rossz zár kétesélyes... Nekem a múlt héten a bal hátsó ajtóm zárja romlott el, és nekem nyitottnak érzékelte folyamatosan, ergó nem engedte bezárni az autót...