Ez tényleg gáz.Az a baj,hogy a leírás sem ír például a beszereléskori bekapcsolásról,mikor még nincs betanítva a riasztó a távirányítóra.És ugye mikor ráengeded a delejt,elkezd üvölteni.De még csak szervízkábel sincs mint más riasztóknál,amit ha elvágsz nem fog világnak üvölteni.Szvsz várj,hátha erre téved egy huzzáértő.Az előbb láttam valamelyik topikban HTT-t,ő asszem szerelő.Várd meg itt,vagy keress rá.
Visszadugtam a biztit, a ketyere kiordította magát, aztán elhallgatott.
Nyomva tartottam a program gombot, de a LED nem világított mint ahogy azt a 2. pontban írja a leírás.
Sebaj, nem csüggedtem nyomtam a távkezelő gombját mint állat, hosszú-hosszú ideig, de a riasztó LEDje nem aludt ki mivel nem is világított előtte sem. A távirányító LEDje villódzott egy ideig, aztán folyamatosan világított. Ekkor elengedtem a program gombot, de továbbra sem lehet kezelni, és az utastérben lévő LED is riasztás állapotban maradt. (gyorsan villog)
Az 1. pont izgat engem: "Legyen a riasztó kikapcsolt állapotban" - Ez nem azt jelenti, hogy ne legyen riasztás?
Arra gondolok, hogy csakis úgy tanítható a riasztó, ha mindent rendben talál, és ki tudom kapcsolni a riasztást. A 22-es csapdája.
Nekem is ez a tipusú riasztóm van. Szoval:ha minden rendben van,és jól vannak a vezetékek összeforrasztva,a biztosíték,vagy akkusaru visszahelyezéskor az a természetes,hogy bekapcsoljon.Ezt a távirányítóval ki kell hogy tudd kapcsolni. Ugyhogy valószínűleg ujra kell tanítani neki a távirányítódat a következő módon:
1) Legyen a riasztó kikapcsolt állapotban. 2) Nyomjuk meg -és tartsuk is lenyomva- a készülék hátoldalán a gumidugó alatt található PROGRAM gombot a 3. pont végéig. A LED világítása jelzi, hogy a készülék készen áll a kódok megtanulására. 3) Nyomjuk meg a távkezelo gombját. A LED fényének kialvása jelzi, hogy a készülék a kódot megtanulta. 4) Engedjük el a PROGRAM gombot. 5) Ha újabb távirányítókat is meg kívánunk tanítani, akkor ismételjük meg a folyamatot a 2. ponttól. Megjegyzés: A készülék 4 távirányító kódját képes megtanulni.
A segítségetekre lenne szükségem: Gondom van a kocsim riasztójával, és ötleteket várnék a problémám megoldásához.
Tehát a tényállás:
A kocsi hat éves és a riasztót az előző tulaj szereltette bele. A típusa: Rhino HT36AL-4E(M). A riasztó kábelkötegének szigetelését valaki felhasította, (szerelő, vagy előző tulaj) én meg nem figyeltem fel rá. Szépen beszivárgott a felcsapódó esővíz, és elkorrodáltak a rézcsatlakozók. Egy esős délután munkából indultam haza, és nem tudtam kikapcsolni a riasztót a távirányítóval. Nosza ajtó kinyit kulccsal-a riasztró őrült vijjogásba kezd, és meg se áll. Na jó, elhallgatott kb egy perc múlva, de riasztásban maradt, önindító kiütve. Első ijedelmemben levettem az akkusarut, aztán megkerestem a riasztó biztosítékát, azt kibányásztam; így kiiktattam a riasztót. A pillanatnyi probléma meg is oldódott, mindaddig míg újra életet nem akartam lehelni a riasztóba. Összeforrasztottam azokat a vezetékeket amiknek elkorrodált a saruja, (Rajz alapján) azután rakom vissza a biztosítékot, de a riasztó riasztásban marad, vijjog mint őrült, a távirányítót meg hiába nyomkorászom, nem reagál rá. Pontosabban reagál mert minden megnyomáskor felvillan a led a riasztó egység tetején, de semmi több. A riasztást egyszerűen nem tudom inaktiválni.
Kérlek benneteket SEGÍTSETEK!
UI: Találtam egy régi számlát (az előző tulaj odaadta valamennyit ) amin ez áll akkumlátor csere utáni riasztóélesítés 2000Ft.
Van valami trükk netán amivel üzemképessé lehet tenni a szerkezetet?
Köszi az infót,előadom a főnöknek mennyibe fog kerülni. Csak érdekességképpen kérdezném,hogy az elhúzható ajtókba hogy megy bele a delej a központizárhoz?
Nem akarnek reklamot csinalni :-), de a riaszto 25000.- a kozpontizar 16000.- forint beszerelve nalunk. (aki most nalunk riasztot vagy kpzarat szereltet egy inditasgatlot kap ajandekba). http://autoriaszto.ini.hu
Egy Mazda E2200D-be mennyibe fájna egy olcsóbb riasztó+központizár cakk-pakk? Elég egy fixkódos is,mert a cigányok ellen kellene csak azoknak nincs semmiféle kódbuherátorjuk,max féltégla.:-)))
Szvsz igen. De ahol vásároltad az immót ott jó eséllyel rá tudnak tanítani egy újat.
Jó ha két kódkulcs van (persze az egyik otthon). A forgalmazónál próbáld megtudni mit lehet tenni ha mind a két kulcs elveszett (elég soknál van gyujtással bevihető PIN-kód ).
Az adó mágneses mezője (a gyári adó álltalában a gyujtáskulcs körül elhelyezett tekercs) akkora jelet generál a transzponder vevőben ( amely a kulcsba van építve, gyári megoldásnál) ami fedezi annak a tápellátását is.
Majd a vevővel egybeépített adó válaszol az autónak.
Csak egy tekercs kell és egy erre a célra fejlesztett vezérlő ( adó, vevő,proci egyben), majd az egészet kiöntik műgyantával.
Ezeket nem is szokták javítani ( gazdaságtalan), egy újat nagy valószínüséggel rá lehet tanítani.
Letezik, ugy hivjak , hogy No-Key. Az auto mar meglevo tavija kapcsolja a kozpontozarat, es az pedig a riasztot. Termeszetesen ez nem ilyen egyszeru, megfeleloen van kotve, hogy pl. a zartorovel ne kapcsold ki a riasztot.
Szervusztok Most talaltam a forumra. 10 eve foglalkozunk riaszto szerelessel, ha tudok valakinek segiteni nagyon szivesen teszem. MOSS, Trax, Rhino ezekben szerintem profik vagyunk.
Az van a leírásban nagyjából, hogy a mögötted jövő autó figyelmeztetése érdekében amikor nyitva van valamelyik ajtó, akkor 15 +/-5 másodpercig villognak a lámpák. Tehát ez nem hiba, hanem ezt így találták ki valamilyen okosok :((( Programozni meg nem nagyon lehet mit rajta, úgyhogy ezt sajnos így kell elfogadni :o