Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kacagógerle Creative Commons License 2005.03.12 0 0 388

Ez tényleg gáz.Az a baj,hogy a leírás sem ír például a beszereléskori bekapcsolásról,mikor még nincs betanítva a riasztó a távirányítóra.És ugye mikor ráengeded a delejt,elkezd üvölteni.De még csak szervízkábel sincs mint más riasztóknál,amit ha elvágsz nem fog világnak üvölteni.Szvsz várj,hátha erre téved egy huzzáértő.Az előbb láttam valamelyik topikban HTT-t,ő asszem szerelő.Várd meg itt,vagy keress rá.
Előzmény: Szepiku (387)
Szepiku Creative Commons License 2005.03.12 0 0 387

Megpróbáltam.

Az eredmény lehervasztott.

Visszadugtam a biztit, a ketyere kiordította magát, aztán elhallgatott.

Nyomva tartottam a program gombot, de a LED nem világított mint ahogy azt a 2. pontban írja a leírás.

Sebaj, nem csüggedtem nyomtam a távkezelő gombját mint állat, hosszú-hosszú ideig, de a riasztó LEDje nem aludt ki mivel nem is világított előtte sem. A távirányító LEDje villódzott egy ideig, aztán folyamatosan világított. Ekkor elengedtem a program gombot, de továbbra sem lehet kezelni, és az utastérben lévő LED is riasztás állapotban maradt. (gyorsan villog)

 

Az 1. pont izgat engem: "Legyen a riasztó kikapcsolt állapotban" - Ez nem azt jelenti, hogy ne legyen riasztás?

 

Arra gondolok, hogy csakis úgy tanítható a riasztó, ha mindent rendben talál, és ki tudom kapcsolni a riasztást. A 22-es csapdája.

Előzmény: kacagógerle (384)
Szepiku Creative Commons License 2005.03.12 0 0 386

Köszi a gyors választ!

A riasztó oktatását úgy rémlik mintha próbáltam volna, de azért megpróbálkozom még egyszer. Tehát akkor kell nyomkorászni, ha csendben van.

Remélem sikerül.

kacagógerle Creative Commons License 2005.03.12 0 0 385

Ja,ha visszateszed a biztit hagyd hagy visítsa ki magát ez pontosan 1 perec.Utána próbáld a tanítást!
Előzmény: kacagógerle (384)
kacagógerle Creative Commons License 2005.03.12 0 0 384

Nekem is ez a tipusú riasztóm van.
Szoval:ha minden rendben van,és jól vannak a vezetékek összeforrasztva,a biztosíték,vagy akkusaru visszahelyezéskor az a természetes,hogy bekapcsoljon.Ezt a távirányítóval ki kell hogy tudd kapcsolni.
Ugyhogy valószínűleg ujra kell tanítani neki a távirányítódat a következő módon:

1) Legyen a riasztó kikapcsolt állapotban.
2) Nyomjuk meg -és tartsuk is lenyomva- a készülék hátoldalán a gumidugó alatt található PROGRAM gombot a 3.
pont végéig. A LED világítása jelzi, hogy a készülék készen áll a kódok megtanulására.
3) Nyomjuk meg a távkezelo gombját. A LED fényének kialvása jelzi, hogy a készülék a kódot megtanulta.
4) Engedjük el a PROGRAM gombot.
5) Ha újabb távirányítókat is meg kívánunk tanítani, akkor ismételjük meg a folyamatot a 2. ponttól.
Megjegyzés: A készülék 4 távirányító kódját képes megtanulni.
Előzmény: Szepiku (383)
Szepiku Creative Commons License 2005.03.12 0 0 383

Sziasztok!

 

A segítségetekre lenne szükségem: Gondom van a kocsim riasztójával, és ötleteket várnék a problémám megoldásához.

Tehát a tényállás:

A kocsi hat éves és a riasztót az előző tulaj szereltette bele. A típusa: Rhino HT36AL-4E(M). A riasztó kábelkötegének szigetelését valaki felhasította, (szerelő, vagy előző tulaj) én meg nem figyeltem fel rá. Szépen beszivárgott a felcsapódó esővíz, és elkorrodáltak a rézcsatlakozók. Egy esős délután munkából indultam haza, és nem tudtam kikapcsolni a riasztót a távirányítóval. Nosza ajtó kinyit kulccsal-a riasztró őrült vijjogásba kezd, és meg se áll. Na jó, elhallgatott kb egy perc múlva, de riasztásban maradt, önindító kiütve. Első ijedelmemben levettem az akkusarut, aztán megkerestem a riasztó biztosítékát, azt kibányásztam; így kiiktattam a riasztót. A pillanatnyi probléma meg is oldódott, mindaddig míg újra életet nem akartam lehelni a riasztóba. Összeforrasztottam azokat a vezetékeket amiknek elkorrodált a saruja, (Rajz alapján) azután rakom vissza a biztosítékot, de a riasztó riasztásban marad, vijjog mint őrült, a távirányítót meg hiába nyomkorászom, nem reagál rá. Pontosabban reagál mert minden megnyomáskor felvillan a led a riasztó egység tetején, de semmi több. A riasztást egyszerűen nem tudom inaktiválni.

Kérlek benneteket SEGÍTSETEK!

 

 

 

UI: Találtam egy régi számlát (az előző tulaj odaadta valamennyit ) amin ez áll akkumlátor csere utáni riasztóélesítés 2000Ft.

 

Van valami trükk netán amivel üzemképessé lehet tenni a szerkezetet?

HDImi Creative Commons License 2005.03.07 0 0 382

kacagógerle

 

Olyan összenyomodo érintkezökkel, mint egy-két személyauto ötödik ajtajában is van (pl fiat uno).

HDImi

Előzmény: kacagógerle (381)
kacagógerle Creative Commons License 2005.03.07 0 0 381

Köszi az infót,előadom a főnöknek mennyibe fog kerülni.
Csak érdekességképpen kérdezném,hogy az elhúzható ajtókba hogy megy bele a delej a központizárhoz?
Előzmény: Riasztoszerviz (380)
Riasztoszerviz Creative Commons License 2005.03.07 0 0 380
Szio kacagógerle

Nem akarnek reklamot csinalni :-), de a riaszto 25000.- a kozpontizar 16000.- forint beszerelve nalunk. (aki most nalunk riasztot vagy kpzarat szereltet egy inditasgatlot kap ajandekba).
http://autoriaszto.ini.hu

Udv
Előzmény: kacagógerle (379)
kacagógerle Creative Commons License 2005.03.06 0 0 379

Sziasztok!

Egy Mazda E2200D-be mennyibe fájna egy olcsóbb riasztó+központizár cakk-pakk?
Elég egy fixkódos is,mert a cigányok ellen kellene csak azoknak nincs semmiféle kódbuherátorjuk,max féltégla.:-)))
HDImi Creative Commons License 2005.03.04 0 0 378

Kösz az infot, majd utánaérdeklödöm.

 

HDImi

Előzmény: gabore1974 (377)
gabore1974 Creative Commons License 2005.03.03 0 0 377

Szvsz igen. De ahol vásároltad az immót ott jó eséllyel rá tudnak tanítani egy újat.

Jó ha két kódkulcs van (persze az egyik otthon). A forgalmazónál próbáld megtudni mit lehet tenni ha mind a két kulcs elveszett (elég soknál van gyujtással bevihető PIN-kód ).

Előzmény: HDImi (376)
HDImi Creative Commons License 2005.03.03 0 0 376

Kösz

Tehát  a nem müködö eldobando?

 

HDImi

Előzmény: gabore1974 (375)
gabore1974 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 375

Az adó mágneses mezője (a gyári adó álltalában a gyujtáskulcs körül elhelyezett tekercs) akkora jelet generál a transzponder vevőben ( amely a kulcsba van építve, gyári megoldásnál) ami fedezi annak a tápellátását is.

 Majd a vevővel egybeépített adó válaszol az autónak.

Csak egy tekercs kell és egy erre a célra fejlesztett vezérlő ( adó, vevő,proci    egyben), majd az egészet kiöntik műgyantával.

 Ezeket nem is szokták javítani ( gazdaságtalan), egy újat nagy valószínüséggel rá lehet tanítani.

Előzmény: HDImi (372)
HDImi Creative Commons License 2005.03.02 0 0 374

Hello

 

És ez mit is jelent?

 

HDImi

Előzmény: gabore1974 (373)
gabore1974 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 373
Transzponder
Előzmény: HDImi (372)
HDImi Creative Commons License 2005.03.01 0 0 372

Hello

 

Megint gondban vagyok és segitség kellene.

Most már tultettem a villogos riaszton magam, most anyám kocsijában döglött meg az utolag beszerelt immobilieser.

Egyszerüen nem érzékeli azt a kis müanyag kulcsot amit oda kell érinteni a ledhez.

Egyébként a tartalékkulcshoz tartozo másik müanyagkulcsot érzékeli.

Hogy lehetséges ez.

Van benne valami elem? Mert nem bonthato dolognak nézem.

 

Elöre is kösz.

 

 

Riasztoszerviz Creative Commons License 2005.02.25 0 0 371
Ment email
Előzmény: Törölt nick (370)
Riasztoszerviz Creative Commons License 2005.02.25 0 0 369
Letezik, ugy hivjak , hogy No-Key.
Az auto mar meglevo tavija kapcsolja a kozpontozarat, es az pedig a riasztot.
Termeszetesen ez nem ilyen egyszeru, megfeleloen van kotve, hogy pl. a zartorovel ne kapcsold ki a riasztot.

Udv
Riasztoszerviz Creative Commons License 2005.02.25 0 0 367
A Honda taviranyitojat nem lehet hozzatanitani a Rhino-hoz sajnos. Teljesen mas elven (algoritmus ) alapjan vannak kodolva Udv
Riasztoszerviz Creative Commons License 2005.02.23 0 0 365
Szervusztok
Most talaltam a forumra.
10 eve foglalkozunk riaszto szerelessel, ha tudok valakinek segiteni nagyon szivesen teszem.
MOSS, Trax, Rhino ezekben szerintem profik vagyunk.

Udv
HTT Creative Commons License 2005.02.21 0 0 364

Halihó

 

Nincs mit :)

 

Ha úgy jó Neked, akkor az is megoldás :)

 

Teo >

Előzmény: HDImi (363)
HDImi Creative Commons License 2005.02.21 0 0 363

Hello

 

Akkor köszönöm a segitséget, lehet hogy nem kötöm be a lámpára ezeket a vezetékeket, mert nagyon idegesit engem.

Mégegyszer kösz.

 

HDImi

Előzmény: HTT (362)
HTT Creative Commons License 2005.02.20 0 0 362

Halihó Imi

 

Az van a leírásban nagyjából, hogy a mögötted jövő autó figyelmeztetése érdekében amikor nyitva van valamelyik ajtó, akkor 15 +/-5 másodpercig villognak a lámpák. Tehát ez nem hiba, hanem ezt így találták ki valamilyen okosok :((( Programozni meg nem nagyon lehet mit rajta, úgyhogy ezt sajnos így kell elfogadni :o

 

Teo >

Előzmény: HDImi (361)
HDImi Creative Commons License 2005.02.20 0 0 361

Hello

 

Hát ha igy van akkor nem valami elmés dolog ez a villogtatás, de ha csak egyet vagy kettöt villanna esetleg akkor még nem is idegesitene annyira.

 

HDImi

HTT Creative Commons License 2005.02.20 0 0 359

Halihó

 

Letöltöttem, holnap átnézem, hogy mi látszik belőle :)

 

Teo >

Előzmény: HDImi (358)
HDImi Creative Commons License 2005.02.19 0 0 358

Hello

Megprobálom nagyobban is betenni, itt elvileg kinagyithato.

 

elsö kép

 

 

második kép

 

 

 

Remélem jo lesz ha igy sem elküldöm mailban.

 

HDImi

HTT Creative Commons License 2005.02.19 0 0 357

Halihó

 

Ebből nekem nem sok lácccik :(((

Jobb lenne, ha elküldenéd emilben :)

 

Teo >

Előzmény: HDImi (356)
HDImi Creative Commons License 2005.02.19 0 0 356

Hello

Megprobálom betenni a használati utasitást, csak nem tudom hogy olvashato lesz e.

HDImi

HDImi Creative Commons License 2005.02.18 0 0 355

Hello

 

A pontos tipusa "KING W-3A" .

Az a jamper csak a komresszoros központizárhoz van tudtom szerint ami benne van.

Ma bescennelem a hozzá kapott használato utasitást és felteszem ide, remélem olvashato lesz.

Remélem abbol ki lehet majd bogarászni hogy mi a gond.

 

HDImi 

Előzmény: HTT (354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!