Köszi az infót Nektek! Nem hiszem, hogy elírás, de rájöttem, hogy csak egy cég árul ilyent. Talán inkább csak egy típuscsalád.
Pár hete ugye érdeklődtem Sata témában is és azóta vadásztam is rájuk aktívan ebay-n - az áruk miatt természetesen használtan. Végül vagy árban nem volt nekem megfelelő választás vagy állapotra. Én alapvetően a kasznizásra szeretnék összpontosítani, soha nem fogok komplett autót fújni - csupán évente pár alkalommal 1-2 elemet, küszöböt stb. fújok. Emiatt szívesebben ölöm a pénzt kasznis szerszámokba.
Én képes vagyok sok estét elpazarolni utánajárásra az interneten - mielőtt valamit megveszek - így tettem most is. Próbáltam barátkozni a gondolattal, hogy mégis valami kínai utánzatot veszek - a mostaninál az is jobb alapon. Végül akármit is néztem itt az országon belül apróhirdetésekben, szerszám webáruházakban egyetlen meggyőző ajánlatot sem találtam. Dizánj meg olcsóság van, de hogy mi van mögötte azt senki sem tudja
Találtam viszont egy kínai céget - akik maguk rendelkeznek fejlesztő részleggel és igen nagy termékskálájuk van és legalább némi múltjuk van már. Ránézésre vannak picit komolyabbnak tűnő pisztolyaik is az átlag gagyinál. Ez az Auarita: http://auarita.com/
Sajnos azonban elég kevés pisztolyt találtam eladót a neten kifejezetten ilyen márkajelzés alatt, mert úgy látom, hogy sok európai szerviz-szerszámcsaládos és átcimkézős cég inkább bérgyártat velük saját márkajelzés alatt. Az ember nem is tudja sokszor, hogy valójában az ő pisztolyaikat veszi.
Végül az ebay-n egy lengyel cégnél találam egy nekem szimpatikus pisztolyt és ez épp HVLPII-es :) - ezért kérdeztem még a leütés előtt:
Aztán majd meglátom, hogy baki volt-e vagy sem. Nem Sata, nem Iwata, nem Devilbiss, de úgy voltam vele, hogy talán jobb, mint egy nem jól működő használt belőlük. Ha nem akkor így jártam.
Még ezzel az LVLP piszolyukkal szemezgetek amúgy mellé - ha esetleg ez beválna:
Értem én,hogy a szükség törvényt bont,de ha nem fested le a rozsda belemar, és akkor már kezdődik a baj,még ha nem is látszik. Mindenféleképp le kell kezelni a lemezt,hogy valamilyen fedőréteg legyen rajta.
Ha nem kap fedőréteget akkor előbb-utóbb rozsdásodni kezd. A fekete alapozó amivel lekezelik az csak arra jó, hogy a raktárban ne korrodáljon ha ez se lenne akkor a tiszta lemezen rövid időn belül jelentkeznének a párától a korrodáció nyomai.
koccantam az autómmal, homlokfal és motorháztetőből utángyártottat vettem.
a homlokfalat felheggesztették és a heggesztésnél lekezelik-alapozzák akkor mennyire érdemes fényezni? nem mai autóról van szó... a motorháztetőt kívülről 12+3e ftos ajánlatot kaptam.. de a fő kérdés, hogy a homlokfalat mennyire lenne érdemes? gyári alapozottan jön ki? (feketés színű)
Polirszivacsbol keresd a vastagabbat 150/50 ha jol tudom.Kék és fehér van belöle,mi 1950 ft-ért adjuk és nagyon szereti mindenki.Kérdez rá a boltban ahol vásárolsz
Lassan 1 éve kínlódok a robogóm a gyári fényezésével. Ebben kérném a tanácsotokat, mert nem tudom már hova forduljak.
Sajnos tavaly elütöttek vele, és a jobb oldala sérült. Az eleje citromsárga, a hátulja matt grafit - gyárilag.
Kértem a Tutto Moto Kft.-től gyári színkódokat, meg is kaptam. A sárga 384 Giallo Lemon, míg a matt szürke 121 Cenere Opaco színkódra hallgat.
Előbbi tökéletesen ugyanolyan lett, mint az eredeti (illetve, mint a másik fele), viszont ez a matt grafit sehogy nem jött össze, ..és azóta sem.
Kb. 4x lett már próbálva, soha nem találta el a fényező, de még csak hozzá hasonló sem volt. Most már ott tartok, ha 80%-ban hasonló lesz, akkor lefújatok minden gyárilag szürke elemet, arra a színre, h ne üssön el, csak legalább hasonlítson a gyári felületre.
Ismerősök jöttek érvekkel, h "de ez egy 10 éves motor, ki van fakulva, azért más". Szó sincs erről. A fakulás mértéke is elenyésző, mindvégig garázsban állt, letakarva, és nincs is benne sok km. Noh meg a citrom rész 1:1-ben ugyanolyan lett, mint a gyári 10 éves réteg.
Ismeritek ezt a pisztolyt? Fobo lux névre hallgat ,Lengyel gyártmány 30000-Ft, és állítólag az Iwata W400 másolata. A kereskedő azt mondta,hogy egy év alatt 70 db-ot adott el belőle ,ugyanis csak ő forgalmazza az országban.
Egy ilyen megfelel neked, ha 3 fázisod van. A motoron lévő adattábláról olvasd le az Amper-értéket, és lehet tudni milyen motorvédő hőkioldó kell hozzá. Van olyan motorvédő hőkioldó amelyikhez nem szükséges külön mágneskapcsoló,de van aki tesz hozzá. A tehermentesítőt visszacsapó szelepnek is hívják.
Ennek a nyomóágon kell lenni a kompresszor és a tartály között. Ez akadályozza meg a levegő visszaáramlását a kompresszorba, és így nehezítve annak az indítását. 1 - 2 000 Ft között van.
Igen a nyomáskapcsolók 1/4" menettel vannak ellátva általában 220-380V és különböző Amper-számmal. És ha még nincs egy motorvédő hőkioldóval szereld fel, így fázis kimaradás esetén nem ég le a motor.