Szerintem a Briggs motoros, fűnyírómotorral szerelt. Legalábbis az enyém az lehetett, mert a Honda motornak sokkal nagyobb tartományba tudom változtatni a fordulatát gázadással, vagy éppen gáz elvétellel. Talán ez a legnagyobb különbség amit a két motor működése között észrevettem.
Köszönöm mindenkinek, a kérdés az lett volna, hogy a 25 mennyire 25.
A pontos válasz az, hogy a kihajtótengelyen 25-ös csapágy van, és hogy fel tudják húzni a csapágyat, az azon kívüli rész alá van szedve 2 tizeddel, úgyhogy a kihajtótengely csatlakozó része csak 24,8mm.
Az adapterek furata így már lehet 25,0...25,2mm, mert ez vidáman rámegy a 24,8mm-re.
Valaki gyorsan meg tudná nézni nekem, hogy mekkora a kihajtótengely pontosan, és mekkora a kapa tengelyének a furata? Egy toldót kellene gyártani gyorsan, de persze nincs itt a gép...
Annyit tudok, hogy Gotbrod nevű és német de hogy melyik típus és hányas évjárat,azt nem.
Szeretném rendbe rakni mert a motorja és a kasznija még egész jó, viszont pár dologgal még van bajom :
Tönkre ment a váltó,nem bonyolult, előre meg hátra, de belül eltörött, szétszedtem lehegesztettem, most csak előre van, aztán mivel nem volt rajt lánckerék, most kísérletezek hányas való hozzá, aztán tönkrement a berántó, ez a legbosszantóbb mert így kipróbálni sem tudom.
Több fűnyírón is megoldottam, hogy felhelyeztem egy ékszíjtárcsát, de ennél nem jó, elég nehéz a berántása, és időigényes ha nem húzza vissza valami, tehát azt vennem kell hozzá.
Én tettem fel ezt a videót, mert nekem ezt csinálta a szezonkezdetkor. A probléma oka az volt, hogy a téli hosszú szünetre nem ürítettem ki a tankot teljesen és "betaknyosodott" az üzemanyag. Igen, a leírásban benne van hogy ürítsük le a tankot, és a gyertyát lecsavarva spricceljünk olajat a motortérbe amit a berántózsinór 3-4 szeri kihúzásával szétterítünk a motortérben. Ezzel talán elkerülhető lehetett volna a dugulás, de miután jó nagyokat köpködött néhányat a moci utána ( és azóta is) már minden rendben van.
Megnézem majd, de nekem úgy rémlik, elég erősen le kellett nyomni a felezőt, hogy rá tudjam tenni a bilincset. Úgy szoktam csinálni, hogy egyik kezemmel nyomom lefelé a felezőt, a másikkal a kuplungkart húzom, a harmadikkal ráteszem a félbilincset, a negyedikkel a másik felét. :)
Hello!Szerintem az sok bele,de próbáld ki majd kiderül.Szerintem ki fogja szórni.Ha a motorjával küzdesz és kell,írd meg és megnézem a fúvóka méretét.Sok sikert.Üdv
Nyugodtan használd, én is kaptam bartelban használom, télen v kora tavasszal induláskor hidegen egy pici füstöt dob(kék füstpamacs) de ilyenkor tökéletes.
Ez nagyon érdekes eset. Mivel nem felújítva lett, hanem elrontva. Ez a jelenség, hogy légszűrőn nyomja ki a benzint és a hengerbe nem jut fel, számomra teljesen érthetetlen. Ha Te szerelted, akkor vidd el szerelőhöz és az majd rendbe hozza. Ha pedig szerelő csinálta, akkor vidd el egy másik szerelőhöz és mond meg az első szerelőnek, hogy az Ő számlájára csináltatod meg.
Tegnap rotáltam föl azt a részét a kertnek, ahová majd a paprika, paradicsom és az uborka kerül. 20 cm mélyen se volt sokkal nedvesebb a talaj, mint fent. Alig volt színkülönbség a frissen felrotált és az érintetlen terület között. 5-6 perc után, már a friss is teljesen kiszürkült.
Megéri? én honda párti vagyok, de szerintem a 18-20 ezer külömbség(én ennyit láttam) túlzás. Esetlegesen a későbbi terhelések javítások miatt ne a könnyített hajtóművel,hanem a 28as áttételű egybeöntött hajtómű külön fedelekkel.
Én briggs motorral vettem, most egy hasonló teljesítményű honda motor van rajta... Hát igazán nagy teljesítménybeli különbség????
Nem igen jelentős...
Talán a honda kicsit csendesebb, meg talán áramvonalasabb is...:):):) tudod!?- ez a légellenállás és a sebesség együtthatója miatt fontos! Persze csak ha versenyezni is akarsz vele. :)
De a viccet félretéve:
Tartósság és minőségbeli különbségről még egyenlőre nem nyilatkoznék, mert még túl friss a csere.
De ez a"Briggset vagy hondát" kérdés régi téma itt a fórumon...