Valamit félreértettél. Ez nem kötelező, mindenki maga mérje fel a tudása korlátait. Nekem nem gáz ha motort darabokra kell szedni az sem. Van akinek problémát jelent ablaktörlő cseréje is! Gondolom te is valami szerelő lehetsz aki alig várja az ilyen madarakat.... Itt van 3-4 olyan szerelő akihez csukott szemmel elviszem az autóm, de a legtöbb lehúzós. Ez a fórum is valami "segítség " és tapasztalat megosztásból él. Úgyhogy megkérlek , hogy engedd meg , mindenki döntse el mi a jó neki.!!!
Simán otthoni művelet!!! Amúgy meg nem kell lecserélni az olajat, ha nincs vele gáz. A te szerelőid okosak voltak, és olyat mutattak neked amitől elhittél mindent! Fémes? a szűrő miért van benne? Nem súlynak az tuti. Nekem 300 van az autómban, megrepedt a szűrő, és szép tiszta olaj csöpögött belőle. Műgyantával beragasztottam , 1 litert kért. Azóta 20.000 km kb. Semmi baja!Steeef telefonon elmondta, hogyan csináljam.
Mindenképp érdemes lecserélni, és gyári alkatrészekre. Ilyenkor ajánlott a mechatronik csatlakozó hüvelyét is cserélni, azon is vannak gumigyűrűk amik eresztenek egy idő után, és csak akkor lehet kiszedni ha lent van a karter.
Az olajcseréhez szükséges gyári alkatrészeket polcról tudom adni, kedvezményes áron.
Két hete bővült a család egy 2005.05 E60 530d automata váltós autóval. Sajnos kevés használat után el kezdett folyni a váltóolaj.
Valahol a váltó karter lehet megrepedve vagy tömítés probléma, komplett szűrőt kell cserélni. A váltóolaj csere/nem csere miatt kérném tanácsotokat.
Az óra szerint 186e KM van benne.
Két megoldás közül melyik lehet a jobb:
1, Olaj leenged, szűrő csere, új olaj betöltés, motor beindít végigkapcsolni a fokozatokat, olajutántöltés
2, Az AMSOIL ajánlás szerint olaj leenged, szűrő csere, olaj betöltés, olajhűtőnél cső megbont, motor beindít, megvárni amíg a régi olaj kijön, motor leállít, csövek vissza, olaj után tölt, motor beindít, fokozatok végig kapcsol, olajszint ellenőrzés.
Másik kérdés még, hogy a 24 34 7 588 725 cikkszámú alkatrész olaj csere alkalmával szintén cserélni kell?
az általában a motor hőfokot jelzi vissza (lehet hogy csak a víz, de mintha valahol úgy olvastam volna, hogy víz+olaj) elvileg nekem úgy kb 4600 köré szokott beállni.
Több oka is van... Gyárilag a télire előre és hátra egyforma 225/45 R17 ír elő (3'er) , ennek a váltómérete 225 /40 R18.
Tehát külső átmérőre és szélességben megfelelő. Nyárinál az R18-ra hátulra már 255/35 R18-t ír elő...
Ezt a garnitúrát csak egyben tudtam megvenni mind a 4db 225/40 R18. Mivel jóárasitva vettem nem akartam lemaradni róla. Amúgyis hátra jobb télben a keskenyebb 225-s mint a 255-s. Meg így cserélgetni is tudom őket mivel mind egyforma.
Végülis sem nem kisebb se nem nagyobb, sem szélességben sem külső átmérőben.
A kérdés az volt hogy áll a 225 R18-as gumi egy 8.5" felnin.
általában ha mind a 6 gyertyát hozza akkor relé hiba... viszont én is úgy jártam, hogy új gyertyák új relé és mégis szar... valószínűlek relé testkábel is lehet szar!
a tanácsodat kérném hogy 525d-nél miért nem adja be hibának az izzítórelét amikor nincsen izzítás ? miért a 6db gyertyát adja be hibának ha nincsen izzítás. cseréltem 6db új gyertyát densot, de még mindig nincsen izzítás. mi a garancia arra hogy ha cserélek izzítórelét akkor lesz? (nincs akarok kísérletezni)
En ugy tudom,ha jok az izzitogyertyak akkor is van ez a csipos szag hidegen,amint bemelegszik eltunik.Nekem is ez van,es tudtommal jok a gyertyaim,azt hiszem a kat. elomelegites miatt?!
Repedés miatt kell majd cserélnem az egyik lámpát. Kaptam ismerőstől egy 2006-os évjáratút.A cikkszám változott, ezértkérdeztem hogy jó lesz-e. Amúgy köszi a választ.