Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Qkorica Creative Commons License 2013.04.12 0 0 845

http://www.primaklima.hu/

 

Ma jártam ott, és megcsinálták.

Előzmény: kígyesz (844)
kígyesz Creative Commons License 2013.04.12 0 0 844

Üdv!

Olyan problémám akadt az1.6-os GCC Astrámmal, hogy az elektronikus klíma vezérlő nem állítja le a motort. Ha kiveszem a gyújtáskulcsot, a klímamotor akkor is tovább működik. Csak úgy tudom leállítani, ha lehúzom a kábelt, vagy kiveszem a biztosítékát. Aztán bekapcsolni újból be lehet. A szerelő szerint a klímavezérlő elektronikával van gond. Tud valaki valamilyen segítséget? Esetleg volna valakinek klímavezérlő eladó?

Előre is köszönöm!

koroseck Creative Commons License 2013.04.11 0 0 843

Helló!

 

Most én is a szeleptisztítóval adagoltam meg a tartályomat, eddig szépen muzsikál, én STP szeleptisztítót vettem, sárga flakonos, 20l tankolás előtt felét belenyomtam majd repesztettem 7 km 4000-4500as fordulaton, másik felét a következő tankolásnál fogom beleereszteni.

 

Remélem működni fog!

Előzmény: G astra 2002 (842)
G astra 2002 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 842

Tisztelt G astrások!!!

Nekem egy 2002 es 1,6 os 16 szelepes benzines Z16XE, autóm van, és énis ugyanazzal a problémával küszködtem sokáig mint ti, g astrások, néha útközben kigyullad a motorhibajelzőlámpa, néha villog, és nem megy csak 3 henger, és minden szerelő más hibát mondott, cseréltünk gyújtótrafósort, EGR szelepet, motorvezérlő elektronikát, de mindennel ugyanúgy prüszkölt a motor, de mikor leállítottam és újraindítottam már jó volt pár másodpercig, néha tudtam menni több km-ert is néha nem, már mindenki azt tanácsolta, h fel kell újjítani a hengerfejet mert levan rakódva a kosz a szelepekre, de én előtte kipróbáltam egy szeleptisztító folyadékot és meghajtottam vele, aztóta teljesen jól müködik, van alapjárat, nem gyullad ki a hibajelző lámpa, és a fogyasztása is tökéletes! én 10 liter benzinhez öntöttem kb 30-40 ml szeleptisztító folyadékot, szerintem 1 próbát megért, 2-3 ezer ft ba kerül.

Én ezt használtam!!!

http://shophunter.eu/hu/prod_det.php?product=3305/1540/liqui_moly_szelep_tisztito_150_ml

 

ktomyka Creative Commons License 2013.04.10 0 0 841

Tisztelt klmngabi!

Ugyan azzal a hibálval kűzdök, mint az ön által leírt egy opel esetében. Meg szabad kérdeznem, hogy mi volt a probléma akkor az autóval? Mert már átnéztünk mindent az autón, de semmi eredmény. Segítségét előre is köszönöm.

Tamás

Előzmény: klmngabi (447)
Qkorica Creative Commons License 2013.04.08 0 0 840

Nézd meg a tágulási tartály sapkáját, valószinüleg nem szelel

Előzmény: sanyesz vadas (839)
sanyesz vadas Creative Commons License 2013.04.07 0 0 839

van egy g astrám 1,7 dti 2000 es évjárat nemtudom mi lehetett  ,megnőe a nyomás a hütőrendszerbe vagy mi lehet , de a napokba valahonnan mindig lenyom egy tömlőt, segitsetek mi lehet az oka

Károly27 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 838

Üdvözlöm!

Sajnos van egy nem túl vidám hírem. Nyugodtan le lehet venni a hengerfejet s látszani fog, mely hengerek nem járnak megfelelően a kipufogó szelepek hibája miatt. 2004-2006-ig elég sok hibás kipufogó szeleppel szerelt 1,4 és 1,6-os motort gyártottak. Célszerű mind a 8 kipufogó szelepet cserélni.

 

üdv.Károly

Előzmény: harom78 (832)
Qkorica Creative Commons License 2013.04.03 0 0 837

Olvastál levelet?

Előzmény: Zsolt Tóth (835)
koroseck Creative Commons License 2013.04.03 0 0 836

Kipróbáltam, benzinen még csak-csak megyeget, gázon kivillan a katalizátor lámpa.

Jövő7re kitisztíttatom az EGR szelepet, meglátjuk.

 

Senkinek semmi infója nincs evvel kapcsolatban?

Zsolt Tóth Creative Commons License 2013.04.02 0 0 835

A szerelőm kipróbálta zsír új gyertyákkal, és a hiba ugyan úgy fennált. Sajnos.

 

Közben érdeklődtem és még egy lehetőség felmerült. A hidegindításnál mindig hallok egy kis zörejt.

Arra a következtetésre jutottunk, hogy esetleg a vezérmű lánc feszítője nem feszít rendesen. Állítólag olajjal működik, és hidegen nem feszít megfelelően.

Ennek eredményeképpen a szelepek állását is befolyásolhatja. Vagy valami hasonló.

 

Zsolt Tóth Creative Commons License 2013.03.31 0 0 833

Egy hozzánemértő, átlagfelhasználó autótulajdonos vagyok, kérlek nézzétek el ha butaságokat írok esetleg.

Nagy dilemmával küzdök. 2006-os 1.3-as turbó Diesel Astrám van. A problémám az, hogy kb. 15 C fok alatt nehezen indul be. Minél hidegebb van annál kataszrofálisabb a beindítása. -10C fok vagy hidegebb időben a beindítása felejtős.

Az önindító csak tekeri a motrot az aku lemerüléséig.

Ha beindul akkor 2-3 perc járatás után, már simán újra be lehet indítani az autót. Viszont ha visszahül akkor újra küzdeni kell vele. Menettulajdonságán nem veszek észre semmi hibát. Alapjárat oké. Jelentős gyorsulás 2000-es fordulat felett van. Gondolom ez a normális.

Motordiagnosztika nem mutat semmi hibát. Az autószerelő végigellenőrizte a nyomást a csövekben egésszen az üzemanyagtartálytól a motorig. Olaj, levegőszűrő, gázolajszűrő csere most volt.

A nagynyomású szelepek a szerelő elmondása szerint jók. A porlasztók is ellenőrizve lettek. Izzítás ok. Nem jött rá mi a hiba.

Igazából egy jó tanácsot, vagy egy hozzáértő erre szakosodott szakember elérhetőségét várom tőletek.

Köszönöm.

harom78 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 832

Sziasztok! 

Van egy 2005 Opel  G Asztránk/Z16XEP/kb egy éve folyamatosan kigyullad a motorhibajelző  lámpa,az autó nem rángat és a teljesítménye sem csökken.

Motordiagnosztikánál mindig egy vagy több hengerre ír be gyujtáskimaradást.

Labdaszonda,egr szelep,trafósor,gyertyacsere megtörtén.

Három szerelő is nézte ,de mindenki csak csereberélni akarja az alkatrészeket de nem tudja mi a hiba.

Légyszíves írjatok ha találkoztatok már ilyen hibával.

Köszi.

 

koroseck Creative Commons License 2013.03.29 0 0 831

Sajnos nem sikerült eddig megoldani a problémát, trafó csere után is jelentkezik a hiba, gázon biztosan, holnap kipróbálom benzinnél.

Előzmény: koroseck (827)
d.jocov Creative Commons License 2013.03.29 0 0 830

Üdv mindenkinek!

Fiúk üzemanyag mágnesszelepet kesek egy ilyet: DELPHI DLP SL1000312B1 *BR

tud valaki bontottat?

Rizics Creative Commons License 2013.03.29 0 0 829

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.Opel astra g 1.4 Z14XE motorkód 2004-es évjárat.Állandó visszatérő probléma 1-es henger gyújtáskimaradás.Gyergyacsere megvolt sortrafó kicserélve.Az autó sokszor gond nélkül megy több hétig.Mi lehet a gond,kérlek segítsetek!Előre is köszönöm!

Laci6802 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 828

nézesd meg szervizben muszeresen. nekem is volt hasonlo gondom,és azt mutatta ki a muszer hogy minusz 10 cfelsius fok hőmérsékletu motorhoz megfelelő keveréket kap a motor,magyarul mindig szivaton megy. ezt az egyik vizgomba hibája okozta a hengerfejben a vezérlés felőli végén van  (1.6 16v motor ) 2-3 ezer forintos cucc házilag cserélhető.

 

Előzmény: Törölt nick (825)
koroseck Creative Commons License 2013.03.28 0 0 827

A füstölést megoldották injektor tisztítással, rángatás maradt továbbra is, hétvégéig trafócsere megtörténik.

koroseck Creative Commons License 2013.03.25 0 0 826

Sziasztok!

 

Muszáj nekem is írnom, mert egyrészt magamon, másrészt másokon szeretnék segíteni.

.Teljesen laikus vagyok, így vegyétek a soraim.G-s Astrám van, motorszám Z14XEP19Ft2374.3 éve vettem, eddig nem volt probléma vele / Előljáróban még annyi, hogy 1 éve berakattam a gázat /.Nem úgy 3 héttel ezelőttig...Akkor elkezdett dadogni, amelyre nem reagáltam, mert elenyésző volt, aztán kivillant a szervíz lámpa, majd később a katalizátorlámpa, de erre se reagáltam azonnal, mert kb. 3 másodperc után elmaradt, és a későbbiekben nem jelentkezett. 1 hét után a dadogás intenzívebb lett, a két ellenőrző lámpa folyamatosan világított, el vittem annak a rendje módja szerint szervízbe, ahol megállapították, hogy gujtáshiba van.Kiütötték a hibát, mentünk vele vagy 30 km-t, semmi...Aztán vagy 100 km-t levezettem, amikor újra előkerült. Másnap reggel már az elindulás nyögvenyelős volt, az úton folyamatosan dadogott, a szervíz másnapra adott időpontot. Másnap reggel az autó mintha traktor lett volna, okádta a kipufogón a füstöt, dohogás hallatszott a kipufogóból, és a dadogás folyamatos lett, egy 70el száguldó trabantot alig tudtam leelőzni, mert nem akart gyorsulni. A szervízbe már alig tudtam bemenni munka után, ott gyorsan kiderült diagnosztika után, hogy 2 henger nem ment.Mivel gázas az autóm, így üzemi felmelegedés után automatice átvált gázra, a szerelő elmondta, hogy szinte együtt áramlott a gáz és a benzin, mert nem zárt le az injektor.

Most erre gyanakodnak, hogy ez a hibája, ma este derül ki, hogy jogos volt -e a feltételezés, vagy megyünk tovább vele.

 

Olvastam EGR szelephibárór, lambda szonda hibáról, gyújtótrafó hibáról, de mivel laikus vagyok, nem merek hozzányúlni.

 

Amint van további infóm, megosztom veletek, mennyire javult vagy éppen nem javult a dolog, ha van valakinek épkézláb ötlete, akkor szívesen fogadom.

 

Üdv!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 825

Sziasztok.

 

Nekem lenne egy idegesítő problémám, ami megoldásában szeretnék segítséget kérni.

Az autó egy 1993-as évjáratú 1.6 benzin Astra f, 8 szelep (C16NZ), központi injektoros. A hiba a következő. Menet közben a motor leáll, kontroll lámpa világit. A hiba jelentkezésekor nem volt gond, mert utána beindult és ment rendesen, viszont már csak hidegen indul, jár vagy 10 percig utána megáll és nem indul be. Gyújtással nem hiszem, hogy gond van, mert ha az injektorba öntök benzint beindul. Eddig 3 injektor volt rajta, minddel jelentkezet ez a hiba. Nem szeretnék mindent kicserélni rajta, ezért ha valaki járt már hasonló helyzetben, kérem írja meg.

 

Előre is köszönet érte.

bmilan88 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 824

Sziasztok!

Tökéletesen ugyanez a problémám, egy 2001-es Z16XE motorkódú Vectra B-vel.
Legalább 2 hónapja szenvedek már, ezt megunva vettem egy új gyújtótrafót, amivel 200km-ig minden tökéletesen működött, majd újra elkezdett rángatni hidegen, villigott a hibalámpa, az autó pedig keservesen ment.
A gyújtótrafó cserével egyidőben az AGR szelepet is kivettük, megtisztítottuk, de úgy tűnik nem az volt a probléma oka...

 

A történethez hozzá tartozik, hogy az autót a belvárosban használom a hétköznapokon napi 5-6 kilómétert, hétvégente járok vele maximum 200 km-t.

 

Tehát csatlakozok az előttem szólókhoz, ha tudtok valami megoldást a problémára, azt nagyon szívesen venném!

 

Üdvözlettel,
Milán 

Előzmény: sipi86 (794)
Qkorica Creative Commons License 2013.03.16 0 0 823

A mesében.....

Előzmény: Törölt nick (822)
Barney-Stinson Creative Commons License 2013.03.12 0 0 821

Hali! 2-3e fordulat között ilyenkor villog, 2alatt meg 3 fölött csak simán világít a motordiagnosztika visszajelző? Alig akar menni,  több mint 2szeresére nő a gyorsulsá ideje? A hangja olyanm int ha 3 henger menne sak? Leállítás után rendesen megy de ég a lámpa, 50 kmig, azt akkor hibamentes szakasz után elalszik...? Miénk (2004es 1,4 de ez lényegtelen) is csinálja az utobbi időben (kb az idén). Szerelő hibaolvasó gépe a  4. henger gyertyájába mutatta  a hibát, kicseréltük az egész szettet, de azóta is már 3szorra csinálta szóval nem az volt... :(

Te gondod megoldott? Mi volt a hiba? Mennyibe került a javítás?

köszi

Előzmény: sipi86 (794)
tboy-nexxt Creative Commons License 2013.03.05 0 0 820

Sziasztok. 92-es Astra GSI C20XE motorjával van bajom. A hiba a következő: első indításra beindul, de magas az alapjárat, az injektorokon csak úgy folyik be a benzin.

Cseréltem már, benzinhidat, benzinnyomás szabályzót, komplett gyújtást, főtengelyjeladót, hőmérséklet jeladót, alapjárati motort, vákumcsöveket. Szinte teljes generált kapott az autó. Másik ECU-t és folytószelep végálláskapcsolót is próbáltam már.

A hibához köze lehet a tankszellőztetőnek vagy az aktív szénszűrőnek? Lehetséges, hogy a benzin nem megy visszafele és ezért nyomja a motorba bele?

Qkorica Creative Commons License 2013.03.05 0 0 819

Piásan ne ülj autóba!

Előzmény: Bigben16 (818)
Bigben16 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 818

Sziasztok 1,7 tdi f astra  : vezérmű szij,tömités.... csere után a kocsi 1200 sl tud menni max és nagyon nehéz a gázbedált benyomni... valaki tipp?? Köszönöm szépen!

Qkorica Creative Commons License 2013.02.26 0 0 817

Érdemes lenne az elosztófedelet, távtartókat és a kábeleket alaposan letisztítani.

Előzmény: ubilaci (816)
ubilaci Creative Commons License 2013.02.24 0 0 816

Heló Mindenki.

Opel Meriva 1600-os benzines autómnál, /Z16XE motorkód/ olyan hiba észlelhető, hogy időközönként elmegy az első henger gyújtása a műszer szerint, de valószínű nem ez a baj. Gyertya, gyújtopanel, lambdaszonda cserélve, olajfogyásztás nem változott. Van-e valakinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatba. Köszi!

sipi86 Creative Commons License 2013.02.21 0 0 815

Jah a lényeget elfelejtettem. A gyertyákkal, munkadíjjal, mindennel együtt 21684Ft-ot fizettem és ajándékba kaptam egy külső és belső mosást is :D

sipi86 Creative Commons License 2013.02.21 0 0 814

Na, ma megtörtént a nagy szervízelés. Cseréltek gyertyát, kitisztították a motort és még valami szeleptisztítás is volt. Ezek közül vmi adalékot öntöttek bele, mert azt mondták mikor juövök hazafelé az autóval 4-4500 as fordulattal menjek lehetőleg végig. Gondolhatjátok mikor a falvakon mentem keresztül, hogy nézték az autót, mintha valami Farrari mint volna végig 2esbe 50-60al. Főuton meg 3asba 90-100 al XD Szóval visszatérve az eredményt még nemtok mondani, mert reggel mikor mentem befelé Nyíregyházára (ami nekem 25 km) akkor semmi hiba nem volt és a szervízelés után sem. Tehát lehet megszünt a hiba, vagy csak most pont nem csinálta. De pár nap múlva majd még írok, hogy mi az eredmény

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!