az Ebayen szeretnék árulni leginkább bútorokat (székeket, asztalt, fotelt)
na most a shippingben kéne segítség hogy tudom úgy megúszni, hogy versenyképes maradjak a nemzetközi árakkal?
a DPD néztem ki kb 20 euróért szállítanak Európán belül de lehet, hogy ott túl méretesek lennének a csomagjaim
elég hülye honlapjuk van de van rajta egy "Övméret és térfogatsúly kalkulátor" na ott nem fér bele az én 120x80x80-as asztalom
de lehet, hogy ez nem számít nem tudom írtam nekik
de ha van valakinek tapasztalata velük azt örömmel meghalgatom
a másik versenyző a Global Shipping Program erről elég sok negatív kritikát olvastam ahogy így keresgéltem, hogy konkrétan hogy működik
ráadásul ha jól értem ebbe sem fér bele a csomagom
"The package must not exceed the maximum dimensions of 118 inches. Dimensions = length + girth (the length of a string wrapped around the 2 smaller sides)"
a hossz+a két rövidebb oldal körbe nem lehet több 300 cm-nél jól értem?
120+4x80=440
de mondjuk egy-két szék puff ilyesmi beleférne
szóval érdekelne hogy működik
ha jól értem elküldik az USÁ-ba és onnan küldik tovább ez nem tűnik olcsó megoldásnak
honnan tudom én előre mennyibe fog kerülni a szállítás a vevőnek mert ahhoz képest kéne kalkulálnom a meghirdetési árat?
Keresés dec.31.-én lett beadva, a posta 30 nap múlva válaszol, így még nem tudom mi a helyzet. Elvileg a feladási díj visszajár + ennek az összegnek a 15X-e.
Így van! De ha alanyi adómentes, nem áfázik, akkor mindegy. Műszaki cikket mindig ajánlott levélként küldök, eddig 2 levelem tűnt el a 200-bol. Ez is karácsony előtt, gondolom a német postás lenyúlta. Mindkét esetben kiment az országból. Frankfurtig még megvolt.
Azért, mert az ÁFA-mentes exportot nem tudod igazolni egy sima postai küldemény feladóvevényével.
Itt a lényeg az "ÁFA-mentes export"-on van. Nem magánszemély adja fel, hanem cég.
Ahhoz ugyanis igazolnod kell, hogy a cucc elhagyta az országot.
Jelen esetben az mindegy, hogy azt a csomagot a posta futárszolgálata vagy más futárszolgálat viszi.
Meg az áru méretén. Műszaki cucc esetén gondolom nem ajánlott levélként küldi. De ajánlott küldeményként egyébként kereskedelmi cuccot nem szerencsés.
1000 EUR alatt a postánál egy CN23-s nyomtatvány, asszem a postai kisérőlevél talán már tartalmazza. (Ha mégis elcsúszik levélként egy CN22-s) A többieknél más nyomtatvány van, van ahol egy un. kereskedelmi számlát is csatolni kell (nem a csomagban, hanem kivülről.)
1000 EUR érték felett elviekben meg vámkiviteli eljárás alá kell vonni minden EU-n kívülre menő cuccot.
Hat en ilyenkor azt szoktam, hogy irok neki, hogy megjott, kifizetem me'g egyszer ha kuld szamlat (azert igy, mert nekem kartyarol csak igy ingyenes a refund meg oda megy egybol, jutalekostol meg me'g neki is jobb mint barati kuldes kartyarol dijat ha levonom). Persze ha van az egyenlegeden, elkuldheted siman baratkent is, es persze mindkettonel elobb gyozodj meg rola, hogy nem fog kelleni reklamalni, jo a termek.
Amennyiben nagyon nem kell mar (mert jo sokara jot meg es beszereztem), akkor megprobalom eladni es amennyi bejon belole, annyit mondok hogy vissza tudok adni (de talan 1x volt hogy nem kellett eredeti aron valakinek a kornyezetemben, igaz nem szoktam draga cuccokat venni). Nyilvan ez is talalt penz neki, ami tenyleg elveszett abbol semmi nem jon vissza.
Es volt mar olyan esetem is, hogy irtam neki, erre visszairt hogy tartsam meg es merry christmas:)
Sziasztok! Én úgy jártam hogy egy termék nem jött meg a leírtak szerint még rá vártam 10 napot mikor jeleztem hogy nem kaptam meg a terméket. Vissza is fizették az árát minden jól ment. Erre az esetre 2 hétre megkaptam az árut. Szerintetek jelezzem valahogyan? (és mi a búbánatot írjak?)
Nem egy regisztralt pp accountba belepve fizetsz a pp-lal, hanem direktben mint kartyaelfogadot hasznalod csak, esetenkenti kartyas ellenorzessel. Az 1$-okat csak foglalja a pp, nem fogja kesobb megerositeni, a bankod meg (altalaban kulon jelzes nelkul) egyszer csak mikor lejar az erre nyitva allo ido visszaadja.
Amugy regisztralj account-ot es oda belepve fizess, akkor ez megszunik.
Egy vevőm többet fizetett mint kellett volna, mert a második terméknél nem vonta le a kombinált postázást. Tehát a kérdésem, hogy tudom neki legegyszerűbben és hivatalosan visszautalni a szállítás különbözetét?
hivatalosan= ha valami oknál fogva refundot kap, akkor az a módosított összegre vonatkozzon.
Saját tapasztalataim alapján megbízhatónak minősítem az eBay.uk - t. Fix áras viszonylatban ugyanaz a (mondjuk távol keleti) termék drágább mint az USA oldalon, viszont ha ha Angliából is küldik, már egyéb sarcra nem kell számítani. A szállítás sajna (időnként lényegesen) drágább mint más oldalakon, de "kárpótlásul" előbb megérkezik a csomag. A PayPal - ha megfelelően használják - jól működik, de erről nem akarnék regényt írni. Kell egy PP Accountot létrehoznod, és hamar belejössz a használatába.