Igen létezik olyan rota de az ritkaság ott a kuplungfelső egybeépített lendtömeggel, olyan viszont több is amelyeknél (az olcsó kézi kuplungosoknál) a lendkerék nehéz de a karbin már spórolnak.
Egy kis türelmet kérek, majd csak a hétvégén tudok mérni, kopott a kerékagy belső része(öntvényben a hatszög) ráadásul a csapnak a furata is ezért a hatszög tengelyen csőből készített távtartók segítik a biztosítást. Ezért előbb ezeket le kell bontanom a méréshez.
A Honda sokkal jobban, és lassabbra szabályozható. A Briggs-et is lehetett szabályozni de csak nagyon kicsi fordulatszámkülönbség tartományban. Ezért gondoltam, hogy fűnyírómotor lehet!
Szerintem a Briggs motoros, fűnyírómotorral szerelt. Legalábbis az enyém az lehetett, mert a Honda motornak sokkal nagyobb tartományba tudom változtatni a fordulatát gázadással, vagy éppen gáz elvétellel. Talán ez a legnagyobb különbség amit a két motor működése között észrevettem.
Köszönöm mindenkinek, a kérdés az lett volna, hogy a 25 mennyire 25.
A pontos válasz az, hogy a kihajtótengelyen 25-ös csapágy van, és hogy fel tudják húzni a csapágyat, az azon kívüli rész alá van szedve 2 tizeddel, úgyhogy a kihajtótengely csatlakozó része csak 24,8mm.
Az adapterek furata így már lehet 25,0...25,2mm, mert ez vidáman rámegy a 24,8mm-re.
Valaki gyorsan meg tudná nézni nekem, hogy mekkora a kihajtótengely pontosan, és mekkora a kapa tengelyének a furata? Egy toldót kellene gyártani gyorsan, de persze nincs itt a gép...
Annyit tudok, hogy Gotbrod nevű és német de hogy melyik típus és hányas évjárat,azt nem.
Szeretném rendbe rakni mert a motorja és a kasznija még egész jó, viszont pár dologgal még van bajom :
Tönkre ment a váltó,nem bonyolult, előre meg hátra, de belül eltörött, szétszedtem lehegesztettem, most csak előre van, aztán mivel nem volt rajt lánckerék, most kísérletezek hányas való hozzá, aztán tönkrement a berántó, ez a legbosszantóbb mert így kipróbálni sem tudom.
Több fűnyírón is megoldottam, hogy felhelyeztem egy ékszíjtárcsát, de ennél nem jó, elég nehéz a berántása, és időigényes ha nem húzza vissza valami, tehát azt vennem kell hozzá.
Én tettem fel ezt a videót, mert nekem ezt csinálta a szezonkezdetkor. A probléma oka az volt, hogy a téli hosszú szünetre nem ürítettem ki a tankot teljesen és "betaknyosodott" az üzemanyag. Igen, a leírásban benne van hogy ürítsük le a tankot, és a gyertyát lecsavarva spricceljünk olajat a motortérbe amit a berántózsinór 3-4 szeri kihúzásával szétterítünk a motortérben. Ezzel talán elkerülhető lehetett volna a dugulás, de miután jó nagyokat köpködött néhányat a moci utána ( és azóta is) már minden rendben van.
Megnézem majd, de nekem úgy rémlik, elég erősen le kellett nyomni a felezőt, hogy rá tudjam tenni a bilincset. Úgy szoktam csinálni, hogy egyik kezemmel nyomom lefelé a felezőt, a másikkal a kuplungkart húzom, a harmadikkal ráteszem a félbilincset, a negyedikkel a másik felét. :)
Hello!Szerintem az sok bele,de próbáld ki majd kiderül.Szerintem ki fogja szórni.Ha a motorjával küzdesz és kell,írd meg és megnézem a fúvóka méretét.Sok sikert.Üdv