Keresés

Részletes keresés

kbn Creative Commons License 2014.11.07 0 0 60487

Balról jobbra haladva:

 

1. nem lehet visszamenni az autópályára

2. metrótól jön ki

3. kanyarodósáv a metróhoz

 

Nagyjából ez a háromféle eset lehetséges:

 

a.) Beljebb lesz, ami a térképen már nem látszik.

 

b.) Betérítik a távolsági járatokat is a metróhoz. Szerintem ez nagy öngól lenne - ha nincs akkora dugó, hogy visszatorlódjon a buszsáv nélküli Nagyszőlős útig, akkor a Sasadi-Újbuda távot most kb. 4 perc alatt teszi meg a Volán. Éppen ennyi a metró menetideje is Kelenföldtől... amihez ha hozzávesszük, hogy a busznak le kell tekeregni a pályáról az IMCS-ig, már a metróval belvárosba tartók is rosszabbul jártak, nem beszélve a azokról, akiknek nem jó az M4.

 

c.) Nem lesz távolsági megálló a Sasadin, az M7-esen járó buszok az Etelén fognak végállomásozni.

Előzmény: MCA-001 (60486)
MCA-001 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 60486

A sárga cikcakkos vonallal felfestett területek nem azok?

Előzmény: kbn (60485)
kbn Creative Commons License 2014.11.07 0 0 60485

Hol lesz vajon az új távolsági megálló?

 

http://www.bkk.hu/wp-content/uploads/2014/11/M1-M7_alaguttal.jpg

Takszi55 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 60484
Cpt.Dave Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60483

Agriánál mondtak olyat de nem bizonyosodtam meg a saját szememmel pedig dolgoztam és bent voltam, de egy 256.44 befehéredett nálunk.

Előzmény: Törölt nick (60478)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60482

Egy kérdés: ez a Volánbuszra is vonatkozik majd?

Előzmény: kristoof (60479)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60481

Ha már egységes szín, akkor inkább lenne megint mindegyik Volán-sárga...

Előzmény: Dante001 (60473)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60480
Előzmény: kristoof (60479)
kristoof Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60479

Sajnos igen. Két hónapja jött az ukáz minden felújítóhoz, hogy mostantól minden busz fehér. Nincs appeláta... :-(

Előzmény: Racilaci (60475)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60478

És ha már KMKK: a Nógrádnál is megvan az első hófehérke :(

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132363984&t=9130990

Előzmény: dundalk (60476)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60477

Csak kísérleti nyúl, még nem biztos, hogy a feliratozás is ilyen lesz.

Előzmény: dundalk (60476)
dundalk Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60476

Pedig de.. a KMKK-sok így fognak kinézni (várhatóan):
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132142369&t=9137167

Előzmény: Racilaci (60470)
Racilaci Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60475

Igen, majd az alapján lehet megkülönböztetni üzemegységenként a kocsikat, hogy hol van / működik autómosó, hol gondos / trehány a garázsmester, hol spórolnak a vízzel.

Előzmény: paca664 (60474)
paca664 Creative Commons License 2014.11.06 0 0 60474

Meg díszíti majd az időjárás is...

Előzmény: Racilaci (60472)
Dante001 Creative Commons License 2014.11.05 0 0 60473

Helyes, ideje volt.

Előzmény: Törölt nick (60471)
Racilaci Creative Commons License 2014.11.05 0 0 60472

Majd elkezdik a sofőrök díszíteni a maguk módján. Gyönyörű lesz.

Előzmény: Törölt nick (60471)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.05 0 0 60471

Pedig mind tiszta fehér lesz. Az egész országban így fognak kinézni a helyközi és távolsági buszok idővel :(

Előzmény: Racilaci (60470)
Racilaci Creative Commons License 2014.11.05 0 0 60470

Szép autó ez, de ne legyen már mind tiszta fehér! Egy lila csík, vagy egy ezüstszürke pipa az oldalára, vagy bármi - ez igazán nem lehet akkora költség, mint az a vizuális szennyezés, amit a jellegtelen egyenfehér nyújt.

Előzmény: Törölt nick (60469)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.05 0 0 60469

Így van, a bérléses tender 20 db kocsija már megérkezett új otthonába (a képen a Tisza Volán egyik bérelt gépe látható). Cinkotán már gyűlik a másik tender 32 kocsija is, a háromtengelyesekből már mind itt van.

Előzmény: kristoof (60468)
kristoof Creative Commons License 2014.11.05 0 0 60468
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.04 0 0 60467
Szerintem meg fölösleges. Egy Marcali-Balatonakármi vonatmegálló viszonylatban a buszon sem szokott annyi utas lenni, hogy dudorodjon a busz oldala. Kell még Gomba, Kéthely, Újlak közönsége is. Marcali így járt: egy tízennéhányezres város ottmaradt vonat nélkül.
Előzmény: MCA-001 (60464)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 60466

Kb. Netto 120-180 között.

 

Nyilván a 180-t az kapja aki már 30 éve nyomja.

 

Ha nagyon-nagyon kezdő (zöldfülű) és ráadásul még fregoli is, akkor még a 120 sincs meg havonta.

 

 

 

 

Előzmény: Pysty3030 (60465)
Pysty3030 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 60465

Sziasztok! Kérdésem lenne. Biztos sok mindentől függ amit kérdezek de jelenleg egy bakony volános soför helyi járat/helyközi járat mennyit keres kb havonta ill. hány órát dolgozik kb havonta? Köszi a válaszokat.

MCA-001 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 60464
Normális csatlakozásokkal Marcali-Balatonszentgyörgy között életképes lenne a vonal.
Kéthely, felesleges, a falutól messze van a megálló.
Balatonújlak, falutól messze van a megálló, de horgászok használták a megállót.
Balatonkeresztúr, jó helyen van a megálló, Balatonmáriafürdő vasútállomás kb.200 méter. Aki nem akar IC-vel utazni, azoknak jó átszálló hely.
Előzmény: Törölt nick (60463)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.03 0 0 60463
Somogyot érintő két példa: 29-es vonal, Lepsény-Veszprém. Pótló járat Siófokig/-tól. A vonal élt 1,5 évet talán. 37-es vonal (asszem), Somogyszob-Balatonszentgyörgy. Elég rendesen variálnak időnként a járatokkal, a déli szakaszon kikapáltak belőle egy pár járatot (Segesd-S.szob), míg Marcalitól északra több új járatot tettek be (Balatonberény járt a legjobban vele). Illetve vannak járatok, amiken édeskettesben utaztam sofőrbával a vonal teljes hosszán szinte, míg van olyan járat, ami tanulószállítói szerepet is betölt: Gadány ès Hosszúvíz addig alig napi 1-2 busszal volt kiszolgálva, a vonat nem is érintette őket. Illetve nem olyan régóta Nemeskisfaludra is bemennek a buszok (kb. 40 év után újra), a napi néhány járat közül egyik egy vonatos betérése. Láttam statisztikát, erősen mínuszos a vonal, mivel mindig valami más járat s*ggében lohol. Jobban szét lehetne húzgálni a járatokat a 68-as úton, hogy ne többóránként menjen egy-egy csapat busz. A vonat abszolút halálra volt ítélve. Egyedül Marcaliban volt elfogadható helyen a vonatmegálló. Az összes többi a faluszéle és a faluszéle+5 km között mozgott. Lassú is volt, a vasutasok is busszal jártak dolgozni.
Előzmény: Racilaci (60456)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.03 0 0 60462

Lehet, hogy ez annyira képtelenség az átlag embereknek, hogy meg kéne éljék, hogy megértsék. Persze attól, hogy nem értik nagyon is létező dolog.

Előzmény: trizs77 (60451)
Racilaci Creative Commons License 2014.11.02 0 0 60460

Nyilván nem kaptak a volánok sem "milliárdos" veszteségpótlást, illetve ekkora veszteséget sem jelent nekik.

Előzmény: Törölt nick (60457)
Racilaci Creative Commons License 2014.11.02 0 0 60459

Hát nem tudom, az ohati vonal mely végén volt 5-nél több utas, Polgár környékén szerintem van 20 éve, hogy 20 utas összeverődött egy szerelvényen. (Én 1987-től követtem az eseményeket, mindig azon szórakoztunk akkor még a szüleimmel, hogy a kalauz megint félhet ott nagy magányában.)

Előzmény: Törölt nick (60458)
Racilaci Creative Commons License 2014.11.02 0 0 60456

A VÉEK topicban merült fel a vita, de ott off, úgyhogy itt részletezném.

 

A probléma: valaki nekiment a 2007-es szárnyvasúti bezárásoknak, mondván, hogy az milliárdos veszteséget terhelt a volánokra. Erre válaszoltam, hogy ha a volánoknak az milliárdos veszteség volt, akkor a MÁV szintjén ez tízmilliárdos veszteséget jelenthetett, s ráadásul a pótlások révén az ott élők színvonalasabb szolgáltatáshoz juthattak. Erre kérdezett egy topiktárs példát.

 

Akkor álljon itt a példa. Volt egy Ohat-Pusztakócs-Tiszalök méltán világhíres vasúti járat, amely rendre 2-3 utassal szaladgált. Ez is megszüntetésre került. Akkor ezt automatikusan pótolták busszal, eleinte egy az egyben, majd pedig kettévágva - Egyek-Polgár, illetve Polgár-Tiszalök járatokkal. Az azonnali pótlás nagyjából illeszkedett a vasúti menetrendhez, aminek nyomán az volt, hogy a Tiszagyulaháza-Polgár-Tuv. járatokat követte 10-20 percekkel a Tiszalök-Tiszagyulaháza-Polgár járat (mindkét irányban), illetve ugyanez volt az Egyek-Tiszacsege-Polgár-Tuv. vonalon is. Ezzel kb. hozta is a vonatpótló a vonatok egykori utasszámát.

 

Ehhez képest az idő eltelt szépen, s beállt egy elég korrekt renddé a dolog. Most úgy van, hogy napi  5 járatpár megy Polgárról Tiszalökre, s ebből 4-szer durva völgyidőbe sűrít be (7:35-11:49 között 10:30-kor, 11:49-14:49 között 13:40-kor, 16:05-17:50 között 17:00-kor, 18:49-22:55 között 20:30-kor). Egyedül egy járat szed el utast már meglévő, hagyományos járattól, de az a reggeli időszakban nem lehet túl drámai.

 

Ezen a vonalon tehát Újtikos jól járt, mert bár ott a falu közepén állt meg a vonat, de kb. akkor, amikor a busz is arra járt. Most meg egyenletesebb az ellátása. Tiszagyulaháza és Tiszadob sokkal jobban járt, mint korábban, mert előbbit nem is érintette a vonat, az utóbbit pedig kilométerekkel elkerülte. És minden egyéb utas jól járt, mert Polgáron nem a városka kies határában kell leszállniuk, hanem a központban, és Tiszalökön dettó ugyanígy van.

 

 

A vonal másik felén a vonatpótlás szervesebben beépült a Hajdú Volán által korábban is ellátott Polgár-Egyek viszonylatba, tehát itt valójában nem is került minden vonat pótlásra. Viszont a menetrend itt is kiegyenlítettebb lett, mint korábban volt.

 

Ez kb. a pozitív példa, amikor a vasúti megszüntetés nemhogy kárt, hanem kifejezett hasznot hoz az ott élőknek.

4MOTION: Creative Commons License 2014.11.02 0 0 60455

Valaki nem tudja hogy a HOMM KFT milyen buszokat vásárolt a 2015.Január 21-el Vasi volántol át vett Flextronicsos szerződéses járatokra?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!