A napokban szándékozok venni egy 2007es évvégi gyártású E60 520d-t,177LE,automata váltósat 240.000 kilométerrrel.Mire kell ezeknél a motoroknál odafigyelni,mennyire tartós motorok illetve mi az amit feltétlen meg kell nézni az autó megtekintésekor.
Sziasztok!Keresem a megoldást a következő problémára!Egyszer csak elkezdett az egyik lámpám szinte rózsaszínnel világítani,ilyenkor mi történt????Mi a teendő???Köszönöm
Nekem 2004.12 havi 525d van, wallis számla szerint 2009 be cserélték 160e km -nél a gyári szívósort, jelenleg 250e km van benne, tehát 90e km és 5 év van az "új" szívósorba, remélem bírja legalább egy-két évet még. Vajon 2009 -be a javított szívósort szerelhette a wallis vagy teljesen mindegy ez is beszívhatja a lapkát?
Hogy miért csak ennyit ment, na ez a jó kérdés, meg az szerintem, hogy miért is van műanyagból.Azért kellett cserélnem mert megint nyomta az olajat.
Szerintem( és többek szerint is ) konstrukciós hiba, meg az is lehet, hogy nekem a sok városi használat miatt ment tönkre hamarabb (gyorsabban eltömődik a flappoknál).
Röviden: a srác felujított szívosort hirdetett ( meg hirdet azóta is) én elcsábúltam mert csak 50E volt ( elötte már vettem 150E-ért gyárit 60E kilométert ment el) megvettem, majd pár ezer kilométer múlva egy csavar! beesett a hengerfejbe és pár dolgot szétvert.
Szóltam a srácnak, először elismerte a hibát ígért mindent, majd eltűnt a ködben. Elvittem Steeef-hez Ő kicserélt mindent amit kellett, én kifizettem és kész lett. Röviden ennyi. Vaskos tanuló pénz volt.
Na ja csak az a baj ha valaki úgy osztja az észt, hogy nem nagyon van neki (akinek nem inge ugye.....).
Részemről lezártam, és így ismeretlenül is minden jót kívánok, sok problémamentes BMW kilométert Neked, és még azt, hogy soha ilyen "vicces" problémád ne legyen az autóddal.