Szetszedtem, a hidraulika részt is. A szeleptombben a kupokat össze kène csiszolni. Mit ajánlanátok hozzá? Vizes csiszoló papírral a külső kúpot és valami pasztaval/porral a külső kúphoz a belső kúpot?
Valami hangja van tényleg, hgoy ez természetes velejárója volt-e új korában is, azt nem tudom. Valószínűleg úgysem úszom meg a felső rész leszerelését az előtolás kérdése miatt, így akkor sort tudok keríteni a teljes mechanika átvizsgálására.
Van a gépednek egy olyan tik-tak kopogó hangja. Az mitől van?
Tisztára olyan, mint amikor összeütődik két acélfelület. Nem lehet, hogy ki van kopva valahol valami a hajtásláncban, és irányváltáskor az ütődik egy kicsit, ezt a hangot okozva?
Hát lehet hogy én nem értem ezeknek a keretes fűrészeknek a működését de én a tiédnél is úgy látom hogy akkor van az anyagban a fűrészlap amikor előferelé megy, de a fűrészfogak meg hátrafelé néznek.
Én gondolom rosszul hogy ezeken a gépeken úgy kéne hogy legyen a fűrészlap hogy abba az irányba álljanak amerre forgácsol a lap?
Teljesen igazad van, ki is lehet hagyni a lemezt, és fémmel töltött epoxival nyakon önteni. Gondolom hobbi használatra örök életű, de gondolom rendszeres munka mellett is max. újra elvégzi az ember ugyanazt a műveletsort ötévente. Mondjuk a satuban sokszor vékony párhuzamalátétet kell használnia az embernek, ilyenkor azért biztos nem árt, ha legalább a két szélén az eredeti öntvényre tud felfeküdni. Jó lenne azért látni azt a satut, hogy pontosan mennyire vált áldozatává a vandalizmusnak.