Lehet, hogy már írtam, van némi kopogás a futóműben. Terhelésváltáskor koppan egyet-egyet, illetve rossz úton is hangos. Amennyire utánaolvastam, a kormányösszekötő okozza a hibát. De szerelő még nem látta.
Pappas a gyári előírás szerint ilyen esetben komplett kormányművet cserél, amit viszont kihagynék.
ebay.de-ről kb 100EUR-ért beszerezhetőek a kormányössezkötők, csak legyen, aki betegye.
A kérdésem tulajdonképp annyi, hogy tudtok-e ajánlani olyan megbízható szervízt, aki ismeri valamennyire a típust. Elvinném a paripát, hogy megerősítsék a diagnózisom, aztán akár jól meg is javíthatnák.
Más: Sosincs nálam CD, hogy kipróbáljam. A gyári CD viszi az MP3-at?
Üdv mindenkinek, elnézést, hogy eddig nem jelentkeztem, csak romokban álltak a szobák, aztán most már valami látszata van lassan, így nem volt se tv, se sz.gép, sem net, így természetesen a pt klub is elmaradt...
Amerikából is érdemes az ebayen utánanézni én rendeltem már, és kb. 1/4 árba jöttem ki még a csomagküldéssel is....
Közben megoldódott... Szerencsére... A Pappasban 480.000ft lett volna minden ami nekem kell. Már úton van ausztriából ugyanez a csomag 260ért. A vecsési bontót is hívtam ők odaadtak volna mindent 150ért, de inkább újakat szereltetek be. Mégegyszer köszi...
2.2 CRD-m van. Nekem most cseréltek a Zay u.-ban a kumplunghengert, csapágyat, meg egy-két dolgot. bruttó 220.000,- lett a vége. A Pappasban kb. 10%-al olcsóbb lett volna az alkatrész...
Próbáld a bontóban Vecsésen: 20/229-2272
Más:
Fogyasztás: Nyáron Dunlop Sport 3000-el a legjobb fogyasztásom légkondi nélkül is csak 7,8 liter volt. Ez alá egyszer sikerült mennem (7,5)
Feltettem a téligumit: Vredestein Snowtrac 3. Kapásból 7 - 7,2 liter lett, pedig nyomom neki... Kicsit hangos, de reméljük hóban is jó lesz. :)
Szeretném a segítségeteket kérni... Van valami ötletetek, hogy merre induljak kuplung alkatrészek után? (munkahenger,tárcsa,kinyomócsapágy,lendkerék) Szeretném a Pappast kihagyni! Sajnos elkerülhetetlen lett ezen alkatrészek cseréje. Nem tudom van-e valakinek tapasztalata hogy honnan érdemes (reális áron) beszerezni ezeket? Ausztria? Usa? Esetleg valaki foglalkozik-e ezek behozatalával? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni... Egyébként egy 2004-es grafitszürke
2.2-es limited pítím van. Más autót nem is nagyon tudnék elképzelni...:)
A kárpit csavarjai a kárpit alsó részén(2db), a sarokpánt felől 2db, valamint a nyitófogantyú mögött, és a bezáró-könyöklő alsó részén vannak. Ez utóbbi két csavar nagyobb méretű,mint az előzőek.
A hangszóró cseréjéhez le kell szerelni az ajtó bezárására szolgáló könyöklőt és magát a kárpitot. Nem túl bonyolult művelet, de nem árt hozzá megfelelő csavarhúzó. Ha kivetted a csavarokat pici feszegetéssel ki kell pattintani a kárpitot a rögzítő "bolhákból", ezt érdemes az ajtó alsó részénél kezdeni..A visszaszerelés már nem okozhat gondot. Jó munkát kívánok, majd jelezz, hogy sikerült-e!
Hi emberek! Az érdekelne, hogy kicserélte-e már a gyári hangszórókat az ajtóban valaki??? Mert egy csavart sem és egyebet sem látni a kárpiton(2007 PT)... Van-e esetleg valakinek leírás, esetleg tapasztalat?
ÜDV. Nem hiszem,hogy nem kéne működnie... Menet közben zárom az automata ajtózárat.Hallottunk már a pappasról egy és mást :) Mielőbbi megoldást Neked,remélem vki tud segíteni.
pár hónapja én is pt tulaj vagyok ! 2007 évi,1600 ccm /pappas auto/ elképzelhető,hogy ez a modell nem tudja az automata ajtózárat, menet közben ? ezzel ,,kábítottak,, a szakemberek! valakinek van hasonló élménye? előre is köszi
Hello, nagy a valószínűsége, hogy megkopott a gyújtáskulcs, és ezért lehetett kihúzni, nyugodtan álló helyzetben, nem járó motorral is megpróbálhatod, vagy ha van pótkulcsod, használd azt, így megszűnik remélhetőleg a jelenség...
A kormányzár nem foghat be, hiszen a gyújtáskapcsoló olyan állásban van, hogy az nem tud beakadni.... de azért poénnak jó volt...
Kérdésem lenne, nekem egy olyan "probléma" lépett fel, hogy amikor a ventillátor kapcsolóját elfordítom, akkor a kocsi menet közben "bár nagyon aprón" de rángat... lehet valami összefüggés, zárlat, mivel a gázpedál is elektromos, dízellel jártam így, érdeklődök, tapasztalt-e valaki hasonló jelenséget ????
Jó TD tulajdonosként, leállítás előtt alapjáraton ketyegtettem egy kicsit a motort. Aztán a kiszálláshoz kihúztam a kulcsot. Csak előtte nem fordítottam el...
Szóval kulcs a kezemben, a motor meg jár. Ezen a közepesnél kicsit jobban meglepődtem, aztán ijedtemben gyorsan visszadugtam, és ahogy kell leállítottam.
Üdv neked, Gratulálunk a kocsihoz, remélem sok örömet leled majd benne....Ha lesz időd, és természetesen már biztos van róla képed is, tegyél fel róla..... ÜDV A KLUBBAN
szerbusz, én most cseréltem aug közepén, a méretet most pontosan nem tudom, de Amerikából rendeltem, és 18 000 ben megjött a lakásra, és ebben benne volt még 4 db hátsó fékbetét, meg a szállítási díj is.. Itthon nekem 38 000 Ft.-ért adták volna...
sziasztok! segítségre lenne szükségem!ha valaki esetleg cserélt már kedvenc pt-jébe kerékagy csapágyat,biztos tudná a pontos méretét..39 mm a vastagsága...nem a pappasnál szeretném megvenni...üdvözlet:)))
A magyar nyelvű kezelési utasítással kapcsolatban van egy másik kapcsolatunk, aki állítólag tutira megszerzi. Ha nem sikerülne, megint jelentkezek. Köszi addig is, amit sikerült intézned! Okt. 11-én sajnos nem tudunk elmenni a találkozóra családi program miatt, de jó idő/t/töltést kívánunk!
Közeleg az október 11, és ha emlékeztek még akkor szeretnénk egy közös kis pt találkozót, valahol Bp. környékén, érdeklődnék, hogy szombat délutáni összeröffenésnek ki merné alávetni magát???
Ez a gumiméret elég sok autón megy, a felnik lyukkiosztása meg ha jól tudom elég sok VW csoportos autóéval megegyezik. Esetleg kérdezd meg a gumisod, vagy nézz körül egy alufelnis oldalon. De ha igazam van, akkor nem csak PT-seknek kínálhatod, és hipp-hopp elviszik.