Körbesétálgatom a motorodat, hümmögök egy kicsit, beszélek egy kis marhaságot és kérek egy jó tányér pacalt. :) :) :)
Viccet félretéve ha a váz tiszta, a szűrő ki van mosva akkor ennek a hibának nem kéne lennie.
Lehet hogy kezd falsolni valahonnan ès pont ezt a minimális plusz szívást akarja valahonnan megkerülni. Alapjáraton fogd be a karbit hogy leáll e, meg húzz rá gázt ugyanígy és nézd meg mit csinál.
Akkor viszont a vázat kellene átkompresszorozni, ha a szűrődben nincs dugulás, és az összekötő csövet sem szívja össze menet közben, vagy esetleg már felrakásnál deformálódik!
Igen, nagyon színfüggő, hogy mennyit megy egy 210-es. :-))))))
Én a helyedben bele nem raknék utángyári fúvókákat, mert a legtöbb méretpontatlan! Szóval akár még rosszabb is lehet. Ellenben a súbertűvel még próbálj kísérletezni! Tedd a rögzítő lemezét egy rovátkával feljebb! Bár az esetkek 90%-ában a jól beállított benzinszint esetén a súbertű rögzítése felülről a második rovátkában kell, hogy legyen!
Illetve ment egyik nap, majd másnap alig volt benne erő. Sokat kap, ha leveszem a légszűrőt akkor jó, viszont az meg nincs eltömődve. Kipufogó nincs eltömődve. Játszottam a benzinszinttel akkor meg kifogy a benzin az úszóházból, de amíg van benne akkor is sokat kap. Gyári fúvókák vannak benne, a motorban 10 e km van. Mi lehet a gond?
Vettem már utángyártott új fúvókákat, csak még nem cseréltem ki.
Ez a motor 55 felett és száz alatt teljesít valahol. Mire eszembe jutott hogy nyomni kéne egy nyélgázas tartós gyors szakaszt addug kiderült az mzoli hamarabb találta ki és rámvert vagy kétszáz métert. Utol nem értrm de TARTOTTAM a távot! :)))
A vasmag mérete a gyújtóteljesítményt befolyásolja, amit Babattánál könnyen lehet mérni. Az egyik világító tekercs helyére fel lehet fogatnia tekercset és egy 230V 25W-os izzóval terhelve, feszültséget és áramot kell mérni, alapjáraton és egy meghatározott fordulaton. Először egy eredeti kisvasmagost (5 lemezest) célszerű kimérni és ahhoz hasonlítani a többit. A leadott váltófeszültség és áram szorzatából megkapjuk a gyújtóteljesítményt, de már az izzó fényéből is látni hogy melyik erősebb. Ha a 25W-os izzó fénye nagyon gyenge lenne, akkor egy 15W-ost kell betenni helyette. Ezzel azt is ki lehet deríteni hogy a szolnoki, vagy a ceglédi az erősebb.