Egy kérdésem lenne a héten szeretnék vásárolni felni garnitúrát F Astrához . A mérete: 195/45/15 Zoll, 7 J!!! Feltudom tenni vagy már meredek lesz nagyon....
Most épp beindult.....ventilátor kapcsolásig járattam,vagy 30 leállítottam beindítottam,jár frankón,de néha el megy minden elektromos rész,lámpák.....visszajelzők......fordulatszám mérő.....de ugyanúgy jár.
következő gondom lenne, f astra 93as,1.6,8 szelepes(c16nz),következő hibát produkálja,3-4 perc járás után ki villan a sárga lámpa és onnatól kezdve az autó leáll,nem indul.szinte teljesen vissza kell hűlnie hogy újra induljon,vagyis már csak hidegen indul,szerelő computer hibát talált,első nekifutásra injektor alatt lévő hőgombát javasolt cserére,volt hozzá bontott injektorom,így abból cseréltük ki a gombát,ment is az autó 30-35 km-ert,egyszer ki villant a lámpa(kb 10 km után)újra indításnál elmúlt,tegnap szerelő javaslatára computer csere megtörtént,ugyan ez a jelenség.....3-4 perc után lámpa kivillan és leáll,előre is köszönöm a segítséget.
Olyan problémám akadt az1.6-os GCC Astrámmal, hogy az elektronikus klíma vezérlő nem állítja le a motort. Ha kiveszem a gyújtáskulcsot, a klímamotor akkor is tovább működik. Csak úgy tudom leállítani, ha lehúzom a kábelt, vagy kiveszem a biztosítékát. Aztán bekapcsolni újból be lehet. A szerelő szerint a klímavezérlő elektronikával van gond. Tud valaki valamilyen segítséget? Esetleg volna valakinek klímavezérlő eladó?
Most én is a szeleptisztítóval adagoltam meg a tartályomat, eddig szépen muzsikál, én STP szeleptisztítót vettem, sárga flakonos, 20l tankolás előtt felét belenyomtam majd repesztettem 7 km 4000-4500as fordulaton, másik felét a következő tankolásnál fogom beleereszteni.
Nekem egy 2002 es 1,6 os 16 szelepes benzines Z16XE, autóm van, és énis ugyanazzal a problémával küszködtem sokáig mint ti, g astrások, néha útközben kigyullad a motorhibajelzőlámpa, néha villog, és nem megy csak 3 henger, és minden szerelő más hibát mondott, cseréltünk gyújtótrafósort, EGR szelepet, motorvezérlő elektronikát, de mindennel ugyanúgy prüszkölt a motor, de mikor leállítottam és újraindítottam már jó volt pár másodpercig, néha tudtam menni több km-ert is néha nem, már mindenki azt tanácsolta, h fel kell újjítani a hengerfejet mert levan rakódva a kosz a szelepekre, de én előtte kipróbáltam egy szeleptisztító folyadékot és meghajtottam vele, aztóta teljesen jól müködik, van alapjárat, nem gyullad ki a hibajelző lámpa, és a fogyasztása is tökéletes! én 10 liter benzinhez öntöttem kb 30-40 ml szeleptisztító folyadékot, szerintem 1 próbát megért, 2-3 ezer ft ba kerül.
Ugyan azzal a hibálval kűzdök, mint az ön által leírt egy opel esetében. Meg szabad kérdeznem, hogy mi volt a probléma akkor az autóval? Mert már átnéztünk mindent az autón, de semmi eredmény. Segítségét előre is köszönöm.
van egy g astrám 1,7 dti 2000 es évjárat nemtudom mi lehetett ,megnőe a nyomás a hütőrendszerbe vagy mi lehet , de a napokba valahonnan mindig lenyom egy tömlőt, segitsetek mi lehet az oka
Sajnos van egy nem túl vidám hírem. Nyugodtan le lehet venni a hengerfejet s látszani fog, mely hengerek nem járnak megfelelően a kipufogó szelepek hibája miatt. 2004-2006-ig elég sok hibás kipufogó szeleppel szerelt 1,4 és 1,6-os motort gyártottak. Célszerű mind a 8 kipufogó szelepet cserélni.
A szerelőm kipróbálta zsír új gyertyákkal, és a hiba ugyan úgy fennált. Sajnos.
Közben érdeklődtem és még egy lehetőség felmerült. A hidegindításnál mindig hallok egy kis zörejt.
Arra a következtetésre jutottunk, hogy esetleg a vezérmű lánc feszítője nem feszít rendesen. Állítólag olajjal működik, és hidegen nem feszít megfelelően.
Ennek eredményeképpen a szelepek állását is befolyásolhatja. Vagy valami hasonló.
Egy hozzánemértő, átlagfelhasználó autótulajdonos vagyok, kérlek nézzétek el ha butaságokat írok esetleg.
Nagy dilemmával küzdök. 2006-os 1.3-as turbó Diesel Astrám van. A problémám az, hogy kb. 15 C fok alatt nehezen indul be. Minél hidegebb van annál kataszrofálisabb a beindítása. -10C fok vagy hidegebb időben a beindítása felejtős.
Az önindító csak tekeri a motrot az aku lemerüléséig.
Ha beindul akkor 2-3 perc járatás után, már simán újra be lehet indítani az autót. Viszont ha visszahül akkor újra küzdeni kell vele. Menettulajdonságán nem veszek észre semmi hibát. Alapjárat oké. Jelentős gyorsulás 2000-es fordulat felett van. Gondolom ez a normális.
Motordiagnosztika nem mutat semmi hibát. Az autószerelő végigellenőrizte a nyomást a csövekben egésszen az üzemanyagtartálytól a motorig. Olaj, levegőszűrő, gázolajszűrő csere most volt.
A nagynyomású szelepek a szerelő elmondása szerint jók. A porlasztók is ellenőrizve lettek. Izzítás ok. Nem jött rá mi a hiba.
Igazából egy jó tanácsot, vagy egy hozzáértő erre szakosodott szakember elérhetőségét várom tőletek.
Segítséget szeretnék kérni.Opel astra g 1.4 Z14XE motorkód 2004-es évjárat.Állandó visszatérő probléma 1-es henger gyújtáskimaradás.Gyergyacsere megvolt sortrafó kicserélve.Az autó sokszor gond nélkül megy több hétig.Mi lehet a gond,kérlek segítsetek!Előre is köszönöm!
nézesd meg szervizben muszeresen. nekem is volt hasonlo gondom,és azt mutatta ki a muszer hogy minusz 10 cfelsius fok hőmérsékletu motorhoz megfelelő keveréket kap a motor,magyarul mindig szivaton megy. ezt az egyik vizgomba hibája okozta a hengerfejben a vezérlés felőli végén van (1.6 16v motor ) 2-3 ezer forintos cucc házilag cserélhető.
Muszáj nekem is írnom, mert egyrészt magamon, másrészt másokon szeretnék segíteni.
.Teljesen laikus vagyok, így vegyétek a soraim.G-s Astrám van, motorszám Z14XEP19Ft2374.3 éve vettem, eddig nem volt probléma vele / Előljáróban még annyi, hogy 1 éve berakattam a gázat /.Nem úgy 3 héttel ezelőttig...Akkor elkezdett dadogni, amelyre nem reagáltam, mert elenyésző volt, aztán kivillant a szervíz lámpa, majd később a katalizátorlámpa, de erre se reagáltam azonnal, mert kb. 3 másodperc után elmaradt, és a későbbiekben nem jelentkezett. 1 hét után a dadogás intenzívebb lett, a két ellenőrző lámpa folyamatosan világított, el vittem annak a rendje módja szerint szervízbe, ahol megállapították, hogy gujtáshiba van.Kiütötték a hibát, mentünk vele vagy 30 km-t, semmi...Aztán vagy 100 km-t levezettem, amikor újra előkerült. Másnap reggel már az elindulás nyögvenyelős volt, az úton folyamatosan dadogott, a szervíz másnapra adott időpontot. Másnap reggel az autó mintha traktor lett volna, okádta a kipufogón a füstöt, dohogás hallatszott a kipufogóból, és a dadogás folyamatos lett, egy 70el száguldó trabantot alig tudtam leelőzni, mert nem akart gyorsulni. A szervízbe már alig tudtam bemenni munka után, ott gyorsan kiderült diagnosztika után, hogy 2 henger nem ment.Mivel gázas az autóm, így üzemi felmelegedés után automatice átvált gázra, a szerelő elmondta, hogy szinte együtt áramlott a gáz és a benzin, mert nem zárt le az injektor.
Most erre gyanakodnak, hogy ez a hibája, ma este derül ki, hogy jogos volt -e a feltételezés, vagy megyünk tovább vele.
Olvastam EGR szelephibárór, lambda szonda hibáról, gyújtótrafó hibáról, de mivel laikus vagyok, nem merek hozzányúlni.
Amint van további infóm, megosztom veletek, mennyire javult vagy éppen nem javult a dolog, ha van valakinek épkézláb ötlete, akkor szívesen fogadom.
Nekem lenne egy idegesítő problémám, ami megoldásában szeretnék segítséget kérni.
Az autó egy 1993-as évjáratú 1.6 benzin Astra f, 8 szelep (C16NZ), központi injektoros. A hiba a következő. Menet közben a motor leáll, kontroll lámpa világit. A hiba jelentkezésekor nem volt gond, mert utána beindult és ment rendesen, viszont már csak hidegen indul, jár vagy 10 percig utána megáll és nem indul be. Gyújtással nem hiszem, hogy gond van, mert ha az injektorba öntök benzint beindul. Eddig 3 injektor volt rajta, minddel jelentkezet ez a hiba. Nem szeretnék mindent kicserélni rajta, ezért ha valaki járt már hasonló helyzetben, kérem írja meg.
Tökéletesen ugyanez a problémám, egy 2001-es Z16XE motorkódú Vectra B-vel. Legalább 2 hónapja szenvedek már, ezt megunva vettem egy új gyújtótrafót, amivel 200km-ig minden tökéletesen működött, majd újra elkezdett rángatni hidegen, villigott a hibalámpa, az autó pedig keservesen ment. A gyújtótrafó cserével egyidőben az AGR szelepet is kivettük, megtisztítottuk, de úgy tűnik nem az volt a probléma oka...
A történethez hozzá tartozik, hogy az autót a belvárosban használom a hétköznapokon napi 5-6 kilómétert, hétvégente járok vele maximum 200 km-t.
Tehát csatlakozok az előttem szólókhoz, ha tudtok valami megoldást a problémára, azt nagyon szívesen venném!
Hali! 2-3e fordulat között ilyenkor villog, 2alatt meg 3 fölött csak simán világít a motordiagnosztika visszajelző? Alig akar menni, több mint 2szeresére nő a gyorsulsá ideje? A hangja olyanm int ha 3 henger menne sak? Leállítás után rendesen megy de ég a lámpa, 50 kmig, azt akkor hibamentes szakasz után elalszik...? Miénk (2004es 1,4 de ez lényegtelen) is csinálja az utobbi időben (kb az idén). Szerelő hibaolvasó gépe a 4. henger gyertyájába mutatta a hibát, kicseréltük az egész szettet, de azóta is már 3szorra csinálta szóval nem az volt... :(
Te gondod megoldott? Mi volt a hiba? Mennyibe került a javítás?
Sziasztok. 92-es Astra GSI C20XE motorjával van bajom. A hiba a következő: első indításra beindul, de magas az alapjárat, az injektorokon csak úgy folyik be a benzin.
Cseréltem már, benzinhidat, benzinnyomás szabályzót, komplett gyújtást, főtengelyjeladót, hőmérséklet jeladót, alapjárati motort, vákumcsöveket. Szinte teljes generált kapott az autó. Másik ECU-t és folytószelep végálláskapcsolót is próbáltam már.
A hibához köze lehet a tankszellőztetőnek vagy az aktív szénszűrőnek? Lehetséges, hogy a benzin nem megy visszafele és ezért nyomja a motorba bele?