Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11806

megfogott a spam szűrőm, ha nem szólsz észre sem veszem, most át kell néznem a 104db spamot hogy mit evett még föl a ro_adt :)

Előzmény: szilagyig31 (11805)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11805

Ez aztán fájintos okfejtés volt!!! :)

Bírom az ilyet, komolyan!!

Köszönöm!!!

 

Írtam levélkét, mikor válaszolsz?

Előzmény: Jena307 (11798)
Vaszka N1 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11804

Ja! Az RT3 kis NAV-is, nekem játszik mp3-at, de a cd tár csak audiot. Gyári konfig cd amit rendeltem csodákattett. Eredetileg csak a nyelvet akartam átállítani.

 

Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11803

294ezer? na jó ez még mindég csak a fele mint mikor egy tdi-ből kezdünk dragot faragni :D de kezdhetnénk már kisérletezésbe mit tud a kicsike :D

Szólja ha ráérősen leszel Zolisziszinél, aztán megcsináljuk, de úgy lenne értelme ha a fapot is kiírnánk meg az egr-t is :) a 170le-nek ki kell jönni, csak akkor már fog kelleni kevlár is .D

Előzmény: Moó (11748)
Vaszka N1 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11802

Az nagy kár, nekem van egy, de az enyémbe az nem jó. A (11532)-es hsz képet is tettem fel, nem ok a csatlakozó.

 

 

Előzmény: Retépx (11799)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11801

Annyiból igazat kell adjak a tisztelt fórumtársnak hogy a melegoldali viszkozitásérték (by gugli nem én vagyok ám ilyen okos :) ) azaz a 5W30-40-50-60 adja meg a környezeti hőmérséklet határt aminél még az olajnak nem változik a viszkozitása. a 30-nak 35°C a 40-nek 45°C az 50-nek 55°C satöbbi. Tehát mondhatni hőállóbb....

De mivel nem afrikában lakunk ezért pont jó a 30-as. :)

Előzmény: Jena307 (11795)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11800

Ja ez simán megelőzhető ha az olajcsere olyan helyen van elvégezve ahol tudják diagolni, na nem a hibakód olvasni hanem rendesn diagnosztizálni, és átnézik olajcserekor, simán el van csipve még idejében a gond

Előzmény: Jena307 (11798)
Retépx Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11799

megvan még de állitólag nem müködik

Előzmény: Vaszka N1 (11793)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11798

Sajnos vissza fogod még sírni a dw10es motort, sajnos minél korszerűbb egy dízelmotor mindegy hogy hdi vagy crtdi vagy dci, tele van aggatva környezetvédelmi kacatokkal, a régiken az egr is vákumos, mi baja tud lenni, max egy 15ezer ft-os szolenoid, de pl az 1.6 elektromosáróról pár kép a múlt hétről

 

Itt ahol korom van na ott egy miligramm sem lehetne, sajnos a motor tengelyéhez is bejut, és darabos lesz a motor működése, és hogy szép kis ok okozat összefüggés kerekedjen ki

egr tárcsa tengelyénél feljön a korom, ettől berakódik a forgó emelő mehanizmus, de még bemegy a motorba is ettől az darabos lesz és nem áll vissza alap azaz zárt állásba, szóval nyitva marad, na ilyenkor a motor állandóan kormot eszik, terhelésen is, viszont ha terhelésen nem levegő jut a motorba hanem füst és levegő, mivel a kipuf gáznak mindenkor nagyobb a nyomása mint a töltő levegőnek, így a motor elkezd füstölni, de mivel a 407ek estében van fap is, így a füstből semmi nem látszik, és szépen megöli magát az autó ügyesen nem véletlenül, hanem szakosan tervezve, és ha már kezd a fap telítődni, az edc16 elkezd meg gajdulni és 50 kmenként regenerálni, amitől szennyeződik a motorolaj, amitől elkopik a vez tengely és görgők jobbik esetben, roszabbikban a felhígult motorolajat felkapja a turbó betolja az égéstérbe és motor kukka.

Szóval EGR-t figyelni

Előzmény: szilagyig31 (11779)
zoolan65 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11797

A felsőt is ki kell cserélni. 

Előzmény: Levente1978 (11794)
KisAljas Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11796

Akkor passzz!

Előzmény: Levente1978 (11794)
Jena307 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11795

total ino ecs 5w30-tól jobbat nem tehetsz vele, de hogy mi lehet az a hőálló olaj hmm talán trafó olaj ? vagy olaj radiátor olaj? passz :D

Az Ineo az csökkentett hamu tartalmu stb.

Előzmény: Patrol56 (11783)
Levente1978 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11794

Alul, miert? 

Előzmény: KisAljas (11792)
Vaszka N1 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11793

Szia Retépx! Már írtam egyszer (11140)- es hozzászóláshoz. Érdeklődnék, hogy a képen látható kijelző meg van-e!  

Előzmény: Retépx (11787)
KisAljas Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11792

Alul cseréltétek ki, vagy fent a motortérnél?!

Előzmény: Levente1978 (11791)
Levente1978 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11791

Ma voltam a szerelonel, kicsereltuk a kormanyszervon a bilincset es kapott uj olajat is! Vegeredmeny.......... Ugyanugy beremeg a kormany mint ezelott. :-( Kezdenek elfogyni az oppciok!!!

rati update Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11790

A hőálló olaj nem tudom mit takar, de a FAP miatt célszerű szerintem a gyári olajat belerakni.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Patrol56 (11783)
rati update Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11789

Nekem 1.6hdi van és Jena307 rekkelte meg. Nem mentem vele sokat, miután átírattam egy kicsit. Még a fogasztást sem tudom, hogy jobb lett-e, mert gyakorlatilag csak hazajöttem vele a vásárlás után. Érzésre jobb lett, nem fullad ki 3000-es fordulat felett sem, 130 km/h-tól is jobban megy, nem lustul el. Szerintem simán kibírná így a 6. sebességi fokozatot. Persze nem nyüstölöm feleslegesen, ez nem az a motor kategória. Merre laksz egyébként? Én SteelCity-ben.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: szilagyig31 (11781)
rati update Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11788

A gázolajszűrő ezek szerint csak az 1/6-át bírja ki szerinted? Ezt azért enyhe túlzásnak tartom.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: szilagyig31 (11779)
Retépx Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11787

Hello. Nem eladó véletlen valamelyik?

 

Előzmény: szilagyig31 (11776)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11786

Kerestem. Köszi!

Előzmény: Zolysys (11782)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11785

Ja ! 1- még?? A hibakiolvasása nem nagy gáz ??  (letiltásokra gondolok) ..első sorban ill. a törlésre.. Kicsit jól esne erről is hallani valamit.

Előzmény: szilagyig31 (11779)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11784

Neked is köszi.

Előzmény: MosFet_HDi (11780)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11783

Köszi, velős és végül ami meg is nyugtat. Jöhet az alkudozás ezek után.   ,-)) Finyi hőálló olaj lesz bele és tuti, hogy rendszeresen csere (most is 5-6 ezrenként kivele van, váltóba se megy 25-nél csak ritkán többet).  Az üzemanyag tisztaságára majd nagyon vigyázok, hiszen ezt más "magasnyomisok" is említik sűrün. Kopó cuccok meg tök normális ,hogy útviszony ill. kezelőfüggő. Köszi.üdv.

Előzmény: szilagyig31 (11779)
Zolysys Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11782

Keresd Jena307-t a 307 fórumon.

Előzmény: szilagyig31 (11781)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11781

Van valakinek tapasztalata chiptuning/motor optimalizálás kérdéskörben? Megéri? Nem káros? Van valamelyik förumtagnak ilyesféle módosítása?

MosFet_HDi Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11780

Ilyen mélyen még soha nem értettem egyet az előttem szólóval és egyezik a történetünk szóról szóra!!!

 

2002-es kocsit vettem 2007-ben 406 2.0HDi 90ps 117.000km-el

2-3 évvel ezelőtt kb adtam el 177.000 km-el.

 

Kereken 10ezrenként megfelelő olaj, és MINDEN szűrő csere! 

 

NULLA GOND! csak kopóalkatrész! (vásárláskor vezérlés és vízpumpa csere)

koóalkatrészek, fékek, stab pálcák elől hátul, gömbfelyek és szó szerint kiment a világból!

 

porlasztó és nagynyomású szivattyú gondok nulla, sőt akkor még azt se tudtam mi az az EGR szelep!

 

szóval ennyit az "Ős" HDi-kről.. 

Előzmény: szilagyig31 (11779)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11779

Amit erről én a saját tapasztalatom alapján el tudok mondani, hogy ha megfelelő olajat teszel bele és cseréled rendesen a szűrőket akkor a HDi-k is kimennek a világból. Én az 1.6 HDi előtt egy 90 lovas 2.0 HDi-t hajtottam, sok kilométert tettem bele és semmi de semmi gondom nem volt vele. Nem mentek tönkre a porlasztócsúcsok, nem fingott ki a nagynyomású szivattyú és a turbó sem, gyári volt az EGR és a légtömegmérő is. Ezeknek a motoroknak az a titka szerintem, hogy gondozni kell őket. A 20 ezres csereperiódus szerintem felejtős, 10-15-nél cserélni kell az olajat és a szűrőket, igen a gázolajszűrőt is. Olajból nem a Tesco gazdaságost kell venni és szűrőből sem hiszem hogy az ALCO a jó megoldás. BOSCH vagy Mann Filter, nem véletlenül kerül többe. Tankolni pedig benzinkúton kell. Egyéb esetben rosszul járhatsz.  Én kerültem az "olcsó" kutakat is mert nem vagy silányan adalékolnak ami szintén hatással van a "rendszerre". Ja és kérdezd meg Moó-t mennyi "sok" baja volt eddig a kocsijával. Szal szerintem a HDi királyságos :)

Előzmény: Patrol56 (11778)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11778

Szevasz Rati, a "visszatérés" a márkához részemröl azért fordulhat elő, mert az előzökben vázolva jó tapasztalatom van motortechnikailag a Peugeot gépekről. Most változott a befecskendezési rendszerük és ez lenne az első privi HDi motoros autóm. Sok baromságot is keringettnek ezügyben ,de szeretnék valós képet megtudni tölletek, hogy miket képesek ezek a pl. csúcsok elmenni Persze a vásárlásnál (elhozatalnál) mire figyeljek nagyon is oda. Értem ez alatt a gyengéi, ami többletköltséget okozhat majd. üdv.

Előzmény: rati update (11764)
Patrol56 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 11777

Szevasz. Jajj, hát annyira a befecskendezési rendszerre fókuszáltam, hogy még véletlen sem "lenkerék" gondokkal küszködő kollégák igen bosszantó és költséges javításaival. Na meg aztán nehezen feltételeztem volna ,hogy 50 ezer km alatt már figyeljek oda a a dmf ,(ZMS lenkerék zajokra). Ezek szerintem sokkal később jöhetnek elő. Bár tévedni emberi dolog. Tényleg nagyon köszi, hogy erre is felhívtad a figyelmet. Az agályaim inkább a HDi technikára vonatkoztak és fedélzeti "letiltásokra", ugyan is a régiekben ugye semmi ilyen nem volt. Egyszerü dieselmotor ahol csak a szűrö és olajcsere kellet ill a csúcsok kopását figyelni. Jól beállított előtöltéssel indultak hidegben is és 200 ezret futottak nálam mire új gazdira találtak. Ez az elvárás lenne a mostani HDi-töl is részemröl. üdv. és mégegyszer "köhi".

Előzmény: szilagyig31 (11752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!